Turska tvrtka Flokeser grupa traži primatelje franšiza u Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji, Albaniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini.
Aydin Oruc, menadžer prodaje
Ponedjeljak
28.01.2013
Flokser grupa iz Istanbula, vlasnik Sertex-a, jednog od najjačih brandova u području tapeciranog namještaja, traži primatelje franšize u zemljama regiona.
 

Da bi brand postao globalan, danas bi, prije svega, trebao biti dostupan, kažu u toj kompaniji. Zahvaljujući franšiznom sustavu, moto kompanije "Svugdje gdje možete zamisliti" već je ostvaren. Iako su širenje franšize kroz otvaranje izložbenih salona i logističkih centara započeli ne tako davno, do sada su uspjeli potpisati franšizne ugovore s više od 20 lokalnih i 15 inozemnih tvrtki.

Aydin Oruc, menadžer prodaje u tvrtki, kaže da je njihov franšizni sustav rukovođen motom "Sertex je svugdje". Na pitanje, kakva su očekivanja od tržišta zemalja Balkana, s obzirom na to da su veoma pogođena krizom, a kupovna moć građana drastično opala, Oruc odgovara da je u njihovom poslovnom sustavu riječ "kriza" zabranjena. - Ne želimo pričati o krizi. Trudimo se uvijek unaprediti poslovanje i ne odustajemo zbog krize. Za nas kriza nije kraj svijeta - kaže Oruc.

On dodaje da sa svojim primateljima franšiza dijele znanje iz oblasti poslovnog sustava, branda, proizvodnog, tržišnog i prodajnog menadžmenta. - Naša filozofija poslovanja je da s primateljima franšiza postignemo win-win. Sve svoje napore ulažemo proširiti naše brandove diljem svijeta kroz franšizu. Trenutno smo u pregovorima s tvrtkama diljem svijeta - kaže Oruc.

Naglašava da stalno prate razvoj i trenodve u industriji kojom se bave, pa su često pioniri u inovacijama. Svake godine povećavaju budžete za istraživanje i razvoj s ciljem da se pojave sa novim proizvodima koje je teško kopirati. Franšizoprimac ima šansu da tržištu prezentira sve artikle iz ponude i, zahvaljujući tome, može ostvariti značajnu prednost u odnosu na konkurenciju. - Pored toga, Sertex priprema cjelokupan promotivni materijal, kataloge, brošure i slično - kaže on.

Oruc ističe da primatelji franšize nisu u obvezi plaćati bilo kakvu vrstu naknada.

Brand je kao franšiza prisutan u Europi (Italija, Španjolska, Slovačka, Češka, Mađarska, Rumunjska, Belgija), Aziji (Indija, Jordan, Libanon), Africi (Alžir).

Flokser Grupa, osnovana 1982. u Istanbulu, nalazi se na listi top 500 industrijskih grupacija Turske. U svom sastavu ima tri tvornice u kojima se proizvode koža, antilop i tkanine za tapecirani namještaj.


/2/
vidite više