18.05.2016

Mjesto poslovnih susreta

Što donosi drugi Sajam franšiza u Opatiji, tko će sve sudjelovati te kakav će program pratiti sajam, odgovara Perica Šolić, stručni savjetnik u Županijskoj komori Rijeke

Opatija će i ove godine, 2. i 3. lipnja, ugostiti franšizne sustave iz regije na Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – FEC 2016. Prema najavama organizatora, među izlagačima će se naći desetak franšiznih sustava i tvrtki koje namjeravaju svoju mrežu širiti kroz franšizu. U hotelu Royal, gdje će se sajam održavati, posjetitelji će moći razgovarati s vlasnicima ili predstavnicima izlagača, među kojima će biti i tvrtke Taxi Cammeo, Arcushealth, Surf'n'Fries, Mini Pani, Fly Fly Travel. Ove je godine partner FEC-a i Privredna komora Srbije. Kakav su program pripremili, kome je sajam namijenjen, te koliko posjetitelja očekuju, govori nam Perica Šolić, stručni savjetnik u Županijskoj komori Rijeke, koja je i organizator ovog događaja.

Perica Šolić Fot. P. Šolić

Sajam franšiza u Opatiji kao poticaj

U regiji je franšizno poslovanje u ranoj fazi razvoja te je potrebno djelovati na poduzetnike kako bi se ovaj poslovni model proširio kao način rasta i širenja poslovanja, odnosno, samostalnog ulaska u poduzetništvo.

Kome je FEC namijenjen i što mogu postići dolaskom u Opatiju?

FEC je, naravno, namijenjen davateljima franšize, ali i onima koji to žele postati. Uz to svakako i onima koji bi željeli postati dio neke franšizne mreže. Stoga je konferencijski dio vrlo snažan u cilju upoznavanja potencijalnih kupaca s franšizom. Svi koji razmatraju mogućnost ulaganja u franšizno poslovanje, te svi koji razmišljaju o poduzetništvu, a nemaju vlastitu poslovnu ideju – dobrodošli su!

Kakvu posjećenost očekujete?

U organizaciju Sajma uključili smo brojne institucije, državne i obrazovne. Konferencijski dio organiziramo u suradnji s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, Ekonomskim fakultetom u Rijeci, Sušačkom gimnazijom, polaznicima modula "Poduzetništvo", ženama poduzetnicama i drugima. Bit će to organizirani posjeti potencijalnih kupaca franšiza, a uz potporu HZZ-a želimo potaknuti samozapošljavanje nezaposlenih ljudi. Među posjetiteljima će biti i studenti završnih godina kojima želimo pokazati i motivirati ih da budu poduzetnici. U regiji je franšizno poslovanje u ranoj fazi razvoja te je potrebno djelovati na poduzetnike kako bi se ovaj poslovni model proširio kao način rasta i širenja poslovanja, odnosno, samostalnog ulaska u poduzetništvo.

U suradnji s Europskom poduzetničkom mrežom organiziramo poslovne razgovore, a primiti ćemo i izaslanstvo iz Bjelorusije.

Pozivi će biti upućeni na tisuće adresa putem sustava HGK te Hrvatske obrtničke komore, tako da očekujemo više od tisuću posjeta.

Hoće li ove godine biti nekih promjena u odnosu na prošlu, tj. jeste li nešto promijenili na temelju ranijeg iskustva? Kakav će program pratiti sam Sajam?

Izmjene su tehničke naravi u cilju poboljšanja Sajma. Ovaj Sajam nije klasičan izložbeni, već konferencijski sajam i stoga se održava u iznimno lijepom okruženju hotela Royal u Opatiji. Hoćemo li se na trećem Sajmu okrenuti klasičnom sajmu, vidjeti ćemo nakon ovogodišnje manifestacije.

Što se programa tiče, planirali smo nekoliko izlaganja, kako stručnjaka tako i vlasnika ili predstavnika određenih franšiznih sustava. Govorit će se o financiranju rasta i izvoza stvaranjem franšizne mreže, vrijednostima franšizinga u internacionalizaciji poslovanja, mogućnostima samozapošljavanja kroz ovaj model, te izazovima za razvoj franšizinga u regiji. Želimo omogućiti poduzetnicima da na jednom mjestu dobiju sva potrebna znanja kako bi ušli u svijet franšiznog poslovanja te ostvarili poslovni uspjeh.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank