Slatki biznis
Dairy Queen je obiteljski restoran brze usluge u američkom stilu, koji se od ostalih restorana ove vrste najviše izdvaja po ponudi poslastica. Dairy Queen je, zapravo, restoran i slastičarnica pod jednim krovom. Pored uobičajenog "slanog menija", koji uključuje burgere, hot-dogove, sendviče i salate, ovaj je brand proslavila linija tzv. soft serve proizvoda – točeni sladoled, milkshake, sladoledi u kornetu, ledene kave.
Za 70 godina postojanja, otvorili su više od 6.800 restorana diljem svijeta, a licencu za otvorenje restorana u zemljama ove regije sada nude jakim lokalnim tvrtkama te poduzetnicima koji bi bili zaduženi za razvoj mreže. Kandidati bi već trebali imati iskustva u sektorima povezanim s hranom i pićem (ugostiteljstvo, maloprodaja, distribucija), dok u obzir dolaze i tvrtke iz drugih, srodnih područja – trgovački lanci, ljekarne, kina, zabavni parkovi, igraonice, benzinske crpke...
Partneri bi bili nositelji tzv. Area Development licence, suradnja bi trajala 15 godina, s mogućnošću produljenja na još 10 godina. Nakon potpisivanja ugovora, nositelj bi licence plaćao dvije ulazne naknade – najprije, area fee, jednokratnu avansnu naknadu kojom dobiva prava za razvoj na određenom teritoriju, a zatim i unit opening fee, naknadu koja se plaća prije otvorenja svakog pojedinačnog restorana. Ovisno o formatu restorana – klasični, restoran u shopping molu te drive-in restoran – naknada za otvorenje jedinice iznosi od 15.000 do 35.000 dolara, dok bi ukupna razina investicija po jednom restoranu iznosila između 1,1 i 1,8 milijuna dolara.
Kako je nastao Dairy Queen?
Priča o Dairy Queenu počinje 4. kolovoza 1938. godine. Tog je dana Sherb Noble, vlasnik trgovine sladoleda u gradiću Kankakee u Illinoisu, pristao ponuditi "neimenovanu mliječnu poslasticu" koju su u obiteljskoj manufakturi spravljali otac i sin John i Alex McCullough. Za samo dva sata tog prvog dana probne prodaje, Noble je poslužio više od 1.600 porcija novog deserta. Brzo su shvatili da se u novom proizvodu krije pravo blago, te su 1940. Noble i McCullough otvorili prvi lokal pod imenom Dairy Queen.
Od tada su sastojci i formula za spravljanje Dairy Queen točenog sladoleda strogo čuvana tajna. Ta kremasta, hladna poslastica, kako je zabilježeno u istorijatu tvrtke, poslužila je kao inspiracija za čitavu paletu slatkih proizvoda po kojima je Dairy Queen i dan-danas poznat – sladoledi u čaši i kornetu, milkshake, ledene kave.
Dairy Queen ima restorane u 28 zemalja, od prošle godine i na tlu Europe (u Poljskoj). Vlasnik branda je Berkshire Hathaway, tvrtka u vlasništvu Warrena Buffetta.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Bez želje, nema uspjeha
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Sa terena do franšize
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...