01.06.2016

U susret Sajmu franšiza u Opatiji

Na ovogodišnjem FEC-u, koji se održava 2. i 3. lipnja, svoje su franšizne sustave odlučili predstaviti i magazin Place2Go te pizzerija Fat Cat.

Nakon što su sudjelovali na sajmovima franšiza u Parizu i Bologni, franšizni sustav Place2Design odlučio se predstaviti i u Opatiji. Damjana Domanovac, direktorica tvrtke, kaže da im je, između ostalog, namjera pokazati da stoje "rame uz rame sa stranim franšizama". – Razlog je i svojevrsni revolt na davanje poticaja uvoznim franšizama, a neprepoznavanje hrvatskih. Naravno, vidimo da su se osnivanjem Zajednice franšizera pri HGK stvari polako počele mijenjati u našu korist. Očekivanja od FEC-a nisu velika. Bili bi zadovoljni da ostvarimo određene kontakte s tvrtkama iz Slovenije jer na tom tržištu trenutno tražimo novog franšizera – kaže ona.

Place2Go Fot. Place2Design

Sajam u Opatiji kao šansa za promociju izvorno hrvatskih franšiza

Turistički magazin Place2Go

Na sajam u Opatiju putuje osobno, budući da je i zadužena za pregovore sa zainteresiranima. – Nadam se da će i to biti pokazatelj ostalima koliko nam je područje franšiza bitno u našem poslovanju – dodaje ona.

Tvrtka Place2Design izdavač je turističkog magazina Place2Go, koji je donedavno bio poznat pod nazivom "Putovanja za dvoje". Nakon deset godina, naime, vlasnici su procijenili da je pravo vrijeme za novo ime. – Osnovni razlog je što većinom poslujemo sa strancima. Njima je izgovoriti "Putovanja za dvoje" bilo nemoguća misija, a tek kada smo im na engleskom preveli sam naziv magazina, slijedio je čitav niz pitanja: da li smo mi magazin za parove? Zašto za dvoje? I slično... Zaključili smo da smo sada već dovoljno prepoznati na tržištu da je pravi trenutak za promjene – objašnjava Damjana Domanovac.

Osim u Hrvatskoj, časopis Place2Go ima još šest franšiznih izdanja.

Među izlagačima na Sajmu naći će se i tvrtke koje do sada nisu razvijale franšiznu mrežu poput pizzerije Fat Cat. Antonio Prstec iz tvrtke "Crni mačak", koja je vlasnik spomenutog branda, kaže da je riječ o novoj franšizi i Sajam u Opatiji je prvi sajam na kojem će predstaviti svoj koncept. – Fat Cat brand na tržište donosi pizzu kao zdraviju varijantu fast food-a. Zapravo, fast food koji to nije. Bogatim iskustvom, osluškivanjem tržišta, znanjem o kulinarstvu te neiscrpnim idejama, klasično jelo poput pizze podigli smo na novu razinu. Naime, osnovni koncept branda temelji se na korištenju svježih i što prirodnijih sastojaka, izbjegavajući industrijski prerađene namirnice i birajući samo provjereno dobru kvalitetu. Za sada, Fat Cat pizza dolazi s četiri različite vrste tijesta – standardno s dodatkom suhomesnatih proizvoda, crno sa dodatkom sipinog crnila, zeleno tijesto sa dodatkom blitve i tijesto od 100% integralnog pšeničnog brašna, a koji su s velikim oduševljenjem prihvaćeni među ljubiteljima pizze – objašnjava Prstec.

Foto: Pizzerija Fat Cat – Zdravija varijanta brze prehrane

Na Fat Cat štandu, posjetitelji će moći razgovarati direktno s osnivačem franšize te saznaju i razmjene sve potrebne informacije. – Kombinacija Fat Cat pizze, pomno osmišljenog koncepta i naše silne želje za daljnjim istraživanjem, dokazuje ogroman potencijal, pa se u narednom razdoblju vidimo na globalnom prehrambenom planu kao nova i zdravija varijanta klasičnog fast food-a. Veselimo se svakoj novoj suradnji te stjecanju i razmjeni iskustava, a što nas sve obogaćuje ne samo na poslovnom, već i na privatnom planu – kaže Prstec.

FEC – Sajam franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – održava se u Opatiji drugu godinu zaredom.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
U susret Sajmu franšiza u Opatiji

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 71 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank