07.06.2016

Hrvatski krumpirići diljem svijeta

Riječki franšizni sustav Surf’n’Fries ove će godine zakoračiti na nekoliko novih tržišta. Za koje su zemlje osmislili posebne prodajne objekte?

Nije tako česta pojava da tvrtke sa ovih prostora poslovanje prošire u daleke zemlje, a još je rjeđe da koncept razvijaju kroz master franšizu. Osim što imaju recept za pomfrit bez kapi ulja, riječki Surf'n'Fries već nekoliko godina, međutim, uspješno širi mrežu svojih barova za prodaju pomfrita diljem svijeta. Listi od 14 zemalja, na kojoj se, između ostalih, nalaze i Vijetnam, Turska, Norveška i Švedska, prije nekoliko mjeseci pridružio se Iran. Prvi pilot-objekt otvoren je u Teheranu.

Surf'n'Fries, bar Fot. Surf'n'Fries

Novi izgled i format Surf’n’Fries bara, specijalno dizajniran za benzinske crpke, prvo će biti predstavljeni u Njemačkoj

– Primatelj master franšize je lokalna tvrtka u Iranu koja se bavi mnogim poslovima, od poljoprivrede do turizma. Oni su željeli uvesti koncept s krumpirićima na iransko tržište, tražili su ponude od jednog američkog branda koji je ih je odbio i od još jednog branda iz Malezije koji im je tražio iznimno visoku cijenu za frašizu. Tada su se obratili nama. Mi smo se odlučili dogovoriti na realnim osnovama, prošlo ljeto su nas posjetili u Hrvatskoj kako bi vidjeli koncept i kako bi potpisali ugovor – objašnjava Andrija Čolak, jedan od vlasnika koncepta.

Surf'n'Fries je u međuvremenu potpisao i ugovor o master franšizi za teritorije Njemačke i Dubaija. Za oba tržišta su, kako kaže Čolak, osmislili i poseban izgled Surf'n'Fries prodajnih mjesta. U Dubaiju će to biti samostojeći objekti, zanimljivo dizajnirani, a u Njemačkoj, svojevrsni manji format Surf'n'Fries barova, koji će biti postavljeni na benzinskim postajama. – Za desetak ćemo dana u Njemačkoj, na jednom velikom sajmu, predstaviti projekt za benzinske crpke. Ugovor o master franšizi smo već potpisali. Projekt za Dubai je spreman i on će se realizirati u rujnu – kaže Čolak.

Među najvažnijim elementima franšizinga jest kontrola franšiznih jedinica kako bi se standardi propisani ugovorm ispoštovali i održali. Jedan od načina na koji su uspjeli "sve konce držati u svojim rukama" je i to što razvijaju jako bliske odnose s primateljima franšize. – Naša tajna je da imamo što jednostavniji sustav pa time i manju šansu za pogreške. Također, koristimo i mistery shopper usluge kako bi poboljšali kvalitetu i uvidjeli eventualne pogreške – objašnjava Čolak.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank