17.06.2016

Novi partneri za Husse

Husse nastavlja širiti mrežu franšiza u Srbiji. U ovom sustavu sada već posluje osam primatelja franšize.

Franšiza branda Husse, proizvođača i distributera visokokvalitetne hrane za pse i mačke, razvija se u Srbiji već pet godina. Pored primatelja master franšize, u mreži posluje i osam primatelja single-unit franšize. Najnoviji franšizni partneri mreži su se pridružili početkom lipnja i bit će zaduženi za dostavu hrane na teritoriju beogradskih općina Surčin i Zemun. Saša Milutinović, primatelj master franšize za srbijansko tržište, kaže da je izvjesno da će se u narednom razdoblju franšizna mreža nanovo proširiti. – Primatelji franšize za Zemun i Surčin poduzetni su ljudi kojima se naš koncept svidio. Kupci koje smo imali na tim teritorijima sada će pripasti njima, što jeste princip ovog koncepta – kaže Milutinović.

Husse Srbija, potpisivanje ugovora Fot. Husse Srbija

Husse Srbije za sada ima osam primatelja single-unit franšize. Prostora za širenje franšizne mreže još uvijek ima, naročito u istočnoj i središnjoj Srbiji te Vojvodini.

Istina je da, prema njegovim riječima, mnogi još ne znaju da Husse prodajnu mrežu razvija davanjem pojedinačnih (single-unit) franšiza. I pored toga, mreža se lagano i sigurno širi. – Beograd smo skoro pokrili. U pregovorima smo s zainteresiranima za prigradske općine, poput Obrenovca i Lazarevca. Postoji još mnogo prostora za širenje franšize, naročito u istočnoj i središnjoj Srbiji, Vojvodini, budući da se pojedinačna franšiza odnosi na teritorij od 200.000 stanovnika – kaže Milutinović.

On dodaje da svi primatelji imaju podjednaku šansu zaraditi te da profit ne ovisi o samoj veličini teritorija, već o posvećenosti primatelja franšize te lokalnog marketinga. – Ilustrovat ću to jednim primjerom. Prije no što smo prodali franšizu za općine Novi Beograd i Čukaricu u Beogradu, imali smo svega 30 kupaca u razdoblju od tri godine. Kada je taj teritorij preuzeo primatelj franšize, on je za tri i pol mjeseca imao već 170 kupaca. To samo pokazuje koliko su osobno zalaganje i usmjerenost na lokalno tržište i lokalni marketing bili presudni za poslovanje – objašnjava Milutinović.

On kaže da je pozitivno poslovanje moguće ostvariti za šest mjeseci, dok se cjelokupna investicija isplati za godinu dana. – Primatelj franšize može zaraditi više no dobru plaću. Od nas dobivaju dobru cijenu i kvalitetan proizvod, što je osnova, a svojim angažiranjem određuju koliko će u konačnici zarađivati ​​– kaže Milutinović.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank