22.09.2016

I muškarci su dobrodošli

Iako u kozmetičkom sektoru uglavnom rade žene, i muškarci mogu naći svoje mjesto u ovoj branši. Pokazuje to i primjer primatelja DepilConcept franšize iz Poljske.

Pod brandom DepilConcept već se deset godina razvija lanac salona za trajnu depilaciju i fotopodmlađivanje. Koncept je ponikao u Portugalu, ali su kroz franšizu svoje usluge i način poslovanja uspjeli prenijeti u još nekoliko zemalja Europe i svijeta. Kako praksa pokazuje, što ni u DepilConceptu nije iznimka, kozmetičke usluge ovog tipa najčešće koriste žene. Zbog toga, ali i zbog delikatne prirode usluge, u salonima uglavnom rade žene. S druge strane, muškarci koji uđu u ovaj posao jesu ili investitori ili menadžeri zaduženi za upravljanje poslovnicom, potvrđuju u portugalskoj kompaniji. Ovakav „raspored snaga“ zatičemo upravo u salonu DepilConcepta u Koszalinu u Poljskoj, gdje Karol Lewicki, kao primatelj franšize i menadžer podružnice, razvija posao sa svojom majkom.

DepilConcept, trajna depilacija Fot. PROFIT system/Marek Relich

Usluge DepilConcepta najčešće koriste žene, te u salonima uglavnom i rade žene. Muškarci koji uđu u ovaj posao su ili investitori ili menadžeri zaduženi za upravljanje poslovnicom.

– Nisam do sad radio u kozmetičkoj industriji. Rad u ovom području bio je, međutim, veliki san moje majke. Odlučio sam se za DepilConcept jer su nudili vrlo konkretan business model, specijalizaciju, široku potporu primatelju franšize te međunarodno poslovno iskustvo. Svakodnevnim poslovima sada upravlja moja majka, dok sam ja zadužen za donošenje odluka te pomoć u organizaciji – objašnjava Karol Lewicki.

Na teritoriju Poljske trenutno radi 28 DepilConcept salona, ​​međutim, do kraja bi ove godine taj broj mogao premašiti 35, što bi bilo više nego na matičnom tržištu u Portugalu. Mariusz Włoczkowski, menadžer portugalskog branda, zadužen za razvoj mreže salona u Poljskoj, kaže da su i dalje u potrazi za novim partnerima, ali primjećuje da su za otvorenje novih salona najviše zainteresirani postojeći primatelji DepilConcept franšize.

– Naši se partneri najčešću odlučuju za proširenje poslovanja nekoliko mjeseci nakon otvorenja prvog salona, ​​i to ohrabreni rezultatima u prvim tjednima poslovanja. Kako je profit moguće napraviti čak nakon dva tjedna, počinju razmišljati o otvorenju nove poslovnice prije nego se jave drugi potencijalni primatelji franšize, budući da je broj salona po teritoriju ograničen – kaže Mariusz Włoczkowski.

DepilConcept najbolje posluje u velikim gradovima, gdje ima mjesta za najmanje dva salona. Ako iskoriste pravo na teritorijalnu ekskluzivnost, oba salona može voditi jedan primatelj franšize. Trenutno, polovica partnera u Poljskoj vodi više od jednog salona, ​​a među njima ima i onih koji u ovom trenutku planiraju otvoriti i treći salon.

Karol Lewicki, koji se franšiznom sustavu DepilConcepta pridružio početkom 2016, također razmišlja o novom salonu. – Postoje planovi, no prije nego se odlučimo za otvorenje nove poslovnice, želimo ojačati tržišnu poziciju salona u Koszalinu. S obzirom na broj gradova u ovom dijelu Poljske, jedino je takav model razvoja moguć i daje nam šanse za uspjeh – kaže Lewicki.

Salon DepilConcepta trebao bi imati od 30 do 50 m2, što je dovoljno za dvije sobe za tretmane i prijemni pult. Davatelj franšize pomaže pri izboru lokala i osoblja. Za uspjeh, napominju u portugalskoj kompaniji, važno je dosljedno primijeniti prenijeto znanje, a primatelj franšize i osoblje prije otvorenja pohađaju niz obuka koje pokrivaju sve aspekte poslovanja – upravljanje salonom, kozmetički tetmani, prodaja i odnos s klijentima, upravljanje kadrovima i marketing.

Zainteresirani i za ovu regiju

Portugalski sustav primatelje franšize traži i u Hrvatskoj te drugim zemljama ove regije. Osim master franšize, zainteresiranim se poduzetnicima nudi i pojedinačna (single-unit) franšiza, koja podrazumijeva otvorenje jednog salona. – Za ovih deset godina, DepilConcept dokazao se kao profitabilan posao. Relativno niske investicije za pokretanje posla te visoka zarada su i najinteresantnije odlike ovog franšiznog sustava – kažu u kompaniji.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank