11.07.2016

Niske cijene dižu promet

Gdje jesti kvalitetno, a jeftino? Većina će potrošača reći da je to gotovo nemoguće. Tako, međutim, ne misle vlasnici češkog lanca brze prehrane Poe Poe.

Uvriježeno je mišljenje da kvalitetna hrana i niske cijene rijetko kad idu ruku pod ruku. Vlasnici koncepta Poe Poe su, pak, 25 godina stjecali iskustvo u gastronomiji diljem SAD i Italije, da bi došli do svoje formule za restoran brze prehrane. Danas se u ovim lijepim, čistim i moderno opremljenim restoranima nudi standardni, ali probrani meni – pizze, hot-dogovi, rolnice, lazanje. Svaki se obrok, međutim, priprema od svježih namirnica provjerene kvalitete, odmah pred kupcem. – Svjesni smo da u Europi ima malo onih koji su se odlučili za ovakav model poslovanja – ponuditi kvalitetnu i ukusnu hranu, a ipak, po vrlo pristupačnim cijenama. I ne samo to. Mi smo razvili i dobar poslovni model – koncept koji je fokusiran na promet, i koji našim primateljima franšize jamči najbolju nabavnu cijenu sirovina od provjerenih dobavljača. Naš koncept, tako, postaje biznis s brzim povratom investicije – kaže Martin Kovářík, suvlasnik tvrtke Industriale Food, koja stoji iza lanca restorana Poe Poe.

Poe Poe Fot. Poe Poe

Niske cijene i veliki promet – na tome franšizni lanac brze prehrane Poe Poe gradi svoju poslovnu filofoziju, a restorani ovoga branda mogli bi se uskoro pojaviti i u Hrvatskoj

Iako rade tek oko godinu dana, uspjeli su otvoriti četiri lokala u Češkoj. Veliki interes za franšizu vlada još otkako su otvorili prvi restoran u Brnu, koji je trebao testirati te dokazati održivost koncepta. Restoran je, kako kaže Kovářík, vrlo brzo stekao popularnost, i to u iznimno konkurentnom ambijentu – rame uz rame s velikim svjetskim brandovima poput McDonald’sa, KFC-a, Subwaya i Starbucksa. Drugi je restoran otvoren u Uherskom Hradištu, a u Zlinu i Hodonínu i – prve franšize.

Broj bi restorana svake godine trebao da raste. Vlasnici koncepta računaju da će uz pomoć novih primatelja franšize do kraja 2017. uspjeti otvoriti bar još tri poslovnice. – U narednih pet godina, pak, željeli bismo pokriti sve veće gradove u Češkoj, što uključuje i otvorenje nekoliko restorana u Pragu. Zbog fokusa na prometu, zainteresirani smo samo za top lokacije – pješačke zone s velikim protokom ljudi. To, istina, može biti jedina prepreka, jer je takvih lokacija malo – objašnjava Martin Kovářík te dodaje da čak razmišljaju o širenju na inozemnim tržištima. – Planiramo otvoriti restorane u Slovačkoj i Hrvatskoj – precizira Kovářík.

Za pokretanje franšize u Češkoj treba izdvojiti od 90.000 do 185.000 eura, što ovisi o veličini i tipu restorana. Povrat investicije može se očekivati za dvije do tri godine.

Konkurencije se ne plaše. Do sada, kaže Kovářík, na domaćem tržištu nisu pronašli koncept sa sličnom filozofijom i strategijom. – Pogledajte, pizza promjera 30 centimetara prodaje se za 56 kruna, što je oko 2 eura. Također, 200g pomfrita možete dobiti za 19 kruna, ili 70 centi, a lazanju od 350g za 59 kruna. Pored toga, svi proizvodi s menija se pripremaju od kvalitetnih svježih namirnica, odmah pred kupcem. Kod pečenja pizze koristimo najnoviju tehnologiju koja značajno smanjuje udio ljudskog rada. To, između ostalog, omogućuje i jamči konstantnu kvalitetu proizvoda, ali i niske cijene – objašnjava Martin Kovářík.

Osim „slanih“ jela, svaki od Poe Poe restorana ima i „slatki bar“ koji nudi palačinke, vafle, kave, smoothije.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank