07.12.2016

Keltski duh iz srca Vegasa

Tilted Kilt je mnogo više od sportskog puba – danas je to međunarodni brand i lanac koji se želi proširiti i na tlu Europe. Primatelje franšize traže i u ovoj regiji.

Tilted Kilt nije običan sportski pub. Iako najveći broj stalnih mušterija jesu ljubitelji sporta, u lokale ovog američkog lanca svraćaju i oni koji žele uživati ​​u jedinstvenoj usluzi i dobroj kuhinji. Prvi je Tilted Kilt otvoren 2003. godine u Las Vegasu, a želja je vlasnika bila vidljiva "još sa vrata" – interijerom, a zatim izborom hrane i pića uspjeli su dočarati "keltski" ambijent. Osim toga, ono što je ubrzo postao zaštitni znak puba te ga izdvojilo od ostale ponude na tržištu, bile su atraktivne konobarice i konobari, koji su danas diljem svijeta poznati kao Tilted Kilt Girls & Boys™. Veliku popularnost, međutim, Tilted Kilt ne duguje samo svojoj atraktivnoj "postavi" zaposlenika, već i velikom izboru hrane te pića. Gostima se nudi desetak jela tradicionalne i suvremene američke, irske i škotske kuhinje. Na raspolaganju je i oko trideset vrsti točenih i flaširanih piva. A u duhu tipičnog sportskog lokala, interijer upotpunjuju LCD televizori, kako bi ljubitelji sporta mogli biti u tijeku s sportskim događanjima.

Tilted Kilt – moderan američki sportski pub koji ujedinjuje keltski duh Irske, Škotske te Engleske

Foto: Tilted Kilt

Iz Las Vegasa, koncept se vrlo brzo proširio diljem Amerike, a zatim i izvan granica matičnog tržišta. Danas, više od 100 pubova radi pod ovim brandom, a franšiza se sada nudi i partnerima koji bi željeli otvoriti te voditi Tilted Kilt u nekoj od zemalja ove regije.

Kako objašnjava William Edwards, direktor tvrtke EGS, zadužene za širenje lanca u Središnjoj Europi, partnere traže među snažnim, marketinški orijentiranim tvrtkama, koje već imaju iskustva u ugostiteljstvu te koje bi mogle osigurati atraktivne lokacije za bar. Tipičan Tilted Kilt zauzima između 450 i 900 m2. – Kandidati bi također trebali imati solidnu logistiku i pouzdan lanac nabave. Podrazumijeva se i da dobro poznaju lokalno tržište – dodaje Edwards.

Foto: Tilted Kilt

Primatelj franšize (Area Licencee) provodi pet tjedana na obuci u sjedištu tvrtke u Arizoni, a na raspolaganju će kasnije imati i tim za podršku "na licu mjesta", sedam dana prije i nakon otvorenja puba. Materijal koji će mu pomoći pri obuci te daljnjem poslovanju, bit će stalno dostupan on-line. – Osim obuke, naravno, tvrtka će partnerima pomoći i oko marketinga. Dobit će sve potrebne materijale za oglašavanje na radiju, televiziji ili časopisima – napominje Edwards.

Za pokretanje Tilted Kilt puba treba izdvojiti oko milijun dolara. Investicija pokriva sve troškove prilagodbe lokala arhitektonskim i dizajnerskim standardima branda, kao i troškove nabave i implementacije opreme i rekvizita specifičnih za koncept.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank