Prvi plodovi sezonskih franšiza
Srbijanski lanac "Trafika" nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu, a ove su godine povećali i broj sezonskih franšiza na popularnom beogradskom kupalištu Adi Ciganliji. – Na Adi smo prije dvije godine imali svoju "Trafiku", međutim, prošle je godine ona prešla u ruke primatelja franšize i odmah počela bilježiti bolje poslovne rezultate te i dalje posluje pozitivno. Ove smo godine na Adi dobili još dva sezonska franšizna objekta te se već pokazuje da oni dobro rade i da je odluka o otvorenju bila ispravna. Ti se objekti otvaraju već u travnju, ukoliko je lijepo vrijeme, i rade do listopada – objašnjava Dragomir Stanković, glavni koordinator partnerskog razvoja u tvrtki Grafart, vlasniku franšize "Trafika".
U međuvremenu "Trafici" su pristigli upiti za otvorenje sezonskih objekata i iz drugih srbijanskih turističkih mjesta, planina i banja, te u tvrtki razmatraju i tu mogućnost. – Ovo je, ipak, novo iskustvo za nas, pa ćemo na temelju toga donijeti odluke hoćemo li nastaviti otvarati nove objekte. Za sada, razmatramo tu mogućnost –kaže Stanković.
Tvrtka Grafart je samostalno razvijala maloprodajnu mrežu "Trafika", da bi prije dvije godine odlučila sve objekte prepustiti primateljima franšize, te pronaći nove zainteresirane poduzetnike koji bi pod ovim brendom pokrenuli vlastiti posao. Trenutno su samo još dva objekta u vlasništvu tvrtke – "Trafike" u Kraljevu i Kragujevcu. – Te "Trafike" i dalje uspješno posluju, a primateljima franšize ćemo ih prepustiti kada se jave ozbiljni kandidati – kaže Stanković.
On ističe da su novi partneri dobrodošli, no da odluke neće donositi brzopleto. – Sljedeće će godine fokus biti na većim gradovima poput Niša i Subotice, ali i zainteresiranima koji imaju objekte u svom vlasništvu. Usto, postoji određeni plan širenja mreže. Naime, vodimo računa da nove franšize budu na dosadašnjoj "ruti". Prvo ćemo otvarati "Trafike" u gradovima bliže Beogradu – Smederevu, Požarevcu, a zatim postupno, u gradovima ka istoku – Majdanpeku, Kladovu, Boru... To je iznimno važno jer moramo voditi računa da ne opteretimo centralu te da troškovi kontrole objekata budu racionalni – objašnjava Stanković.
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Studenac preuzima lanac Lonia
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Poštovana, Tvrtka Family Shop za sada franšiznu mrežu isključivo razvija na matičnom tržištu u Poljskoj.
Biznis iz druge ruke
Molim informaciju kako stupiti u kontakt s firmom family Textiles? Hvala