27.08.2016

Hotelski gigant nudi franšize u regiji

Brandovi najveće europske hotelske grupe AccorHotels od sada su, kao franšiza, dostupne i u našoj regiji. Za razvoj franšizne mreže i podršku u cijeloj Središnjoj i Istočnoj Europi zadužena je poljska tvrtka Orbis.

Sa portfeljom od 4.000 hotela i 570.000 soba, francuski AccorHotels je ne samo najveći europski, već i jedan od vodećih svjetskih hotelskih operatera. Prisutan je u 95 zemalja i izdvaja se kao grupacija s najvećim i najraznovrsnijim portfeljom hotelskih brandova koji uključuje hotele u svim kategorijama, u rasponu od ekonomičnih do luksuznih. AccorHotels svoje prisustvo na svjetskim tržištima gradi kroz više kanala i strategija -- izravnim prisustvom (otvorenjem vlastitih hotela), menadžment ugovorima, ali i franšiznim ugovorima, tj. davanjem franšize, kao sve prisutnijom strategijom. Mrežu hotela pod svojim brandovima sada žele proširiti i u zemljama ove regije, a ta je misija povjerena poljskoj hotelskoj grupi Orbis.

Fot. Orbis Group

U rujnu 2015. u Skoplju je otvoren hotel Ibis Skopje City Center. Nalazi se u centru grada i ima 110 soba.

Orbis je najveći lanac hotela u Poljskoj i primatelj master franšize za AccorHotels brandove za Poljsku i još 15 zemalja Središnje, Istočne te Jugoistočne Europe. Orbis je, inače, prethodno bio dugogodišnji strateški partner Accora, a od 2008. tvrtka je i u većinskom vlasništvu (preko 50%) grupe AccorHotels. Počevši od 2015. godine, Orbis je zadužen i za spomenutih 16 zemalja, među kojima su i Hrvatska, Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija.

Hotelijeri koji razmišljaju o promjeni imidža i rebrendingu postojećih objekata, kao i oni koji bi željeli u hotelijerstvo ući "od nule", dobivaju sada priliku otvoriti i voditi hotele po visokim standardima i pod dobro poznatim brandovima -- Mercure, Novotel, Sofitel, M gallery, Pullman, Ibis, Ibis Styles i Ibis Budget, samo su neki od brandova AccorHotels grupacije koji se nude zainteresiranim primateljima franšize, hotelijerima i investitorima. Kao nositelj master franšize i tvrtka s međunarodnim iskustvom, Orbis Group će biti zadužen za prijenos znanja, obuku i podršku tijekom čitavog procesa suradnje.

– Zahvaljujući dobroj praksi i standardima preuzetim od našeg partnera, francuske grupe AccorHotels, postali smo ne samo najveći lanac hotela u Poljskoj, već i jedan od glavnih igrača u hotelskoj industriji u Središnjoj i Istočnoj Europi – ističu u Orbisu svoje adute. Pored matičnog tržišta Poljske, poslovanje se već razvija u Litvi, Letoniji, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Rumunjskoj i Bugarskoj, a u rujnu 2015. u Makedoniji, u Skoplju otvoren je hotel pod jednim od najpopularnijih AccorHotels brandova – ibis Skopje City Center.

Vlasnici hotela koji se odluče za franšiznu suradnju s grupom Orbis, mogu očekivati ​​sveobuhvatnu potporu –tim će im savjetnika i stručnjaka stojati na raspolaganju po svim pitanjima upravljanja i modernizacije hotela. Kako kaže Malgorzata Morek, direktorica franšiznog razvoja grupe Orbis, pored snažnog marketinga i online kanala distribucije, dobro će poslovanje franšiznim hotelima donijeti i rezervacijski sustav TARS – najbolji u svojoj klasi, globalno rasprostranjena mreža prodavača te program lojalnosti Le Club AccorHotels, koji pomaže u podizanju konkurentnosti te svijesti o pripadnosti renomiranom lancu hotela. Ulaskom u franšizni sustav, hotelijeri u pravilu mogu računati i na visoke standarde kvalitete usluge i sigurnosti. – Tijekom pregovora, najveći je naglasak stavljen na lokaciji i veličini objekta. Stoga, provodimo temeljitu tehničku provjeru objekta, jer je stanje hotela od ključne važnosti. Bitan nam je i broj soba te postoji li mogućnost za proširenje kapaciteta – napominje Morek.

Za one vlasnike koji žele sami utjecati na dizajn hotela, nude se "fleksibilniji" brandovi Mercure i Ibis Styles. Nakon odabira branda te potpisivanja franšiznog ugovora, primatelj će franšize biti u obavezi prilagoditi objekte u određenoj mjeri standardima branda. – Primatelji se franšize, međutim, mogu osloniti na ponuđenu optimizaciju troškova i realizaciju investicije prema utvrđenom planu. Zahvaljujući franšiznoj suradnji, hotel postaje dio međunarodne obitelji, vidljiv i dostupan kroz sve distribucijske kanale sustava – kaže Malgorzata Morek.

Kroz suradnju s grupom Orbis, AccorHotels je danas vodeći "igrač" u Poljskoj koji pokriva gotovo 50% cjelokupne ponude soba na tržištu. Orbis upravlja mrežom od 65 hotela u Poljskoj i ima više od 11.000 soba, razvijajući sve AccorHotels brandove, a prije svega brandove Mercure i ibis Styles, koji su u potpunosti prilagođeni, pa time svakako i najinteresantniji franšiznom tržištu.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Hotelski gigant nudi franšize u regiji

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 72 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank