30.09.2016

Sanacija kroz franšizu

Štete od vode i vatre iz godine u godinu rastu – to je prilika za biznise koji se bave sanacijom i obnovom uništene imovine. Jedna od vodećih američkih franšiza iz ovog područja stoga i planira širenje u Europi.

Vatra i voda jesu dobre sluge, ali zli gospodari. Ljudi koji su i sami iskusili ovo potonje, ne kriju koliko im je bilo važno da pomoć stigne što prije, a pogotovo da znaju kome se mogu obratiti u tom trenutku. Upravo je iz toga razloga u Americi 1991. osnovana tvrtka PuroClean. Predstavili su se kao "hitna pomoć za oštećenu imovinu", želeći priteći ljudima u nevolji što brže – u roku od 24 sata po nesreći.

PuroClean Fot. PuroClean

PuroClean, jedna od vodećih američkih tvrtki za sanaciju objekata oštećenih vodom i vatrom, objavila je nedavno da želi proširiti posao i u zemljama Europe. Traže se primatelji master franšize.

Tvrtka se specijalizirala za sanaciju i obnovu objekata oštećenih vodom i vatrom, ali i za borbu protiv plijesni, te za čišćenje nakon sanitarnih nesreća i biološke kontaminacije. Kako ove vrste nezgoda ne biraju ni mjesto ni vrijeme, PuroClean je vrlo brzo po osnivanju počeo širiti posao, i to – davanjem franšize. Danas su jedan od najvećih sustava iz ovog područja u Sjevernoj Americi, s više od 230 franšiznih podružnica u SAD i Kanadi. S dobrim rezultatima i rastom reputacije, tvrtka je postala i poželjan partner za mnoga osiguravajuća društva diljem Amerike.

U PuroCleanu sada razmišljaju još dalje – posao bi željeli proširiti i "preko oceana". Naime, pošto su analizirali nekoliko tržišta u Europi, shvatili su da potreba za ovom vrstom usluge postaje sve češća i veća – djelomično i zbog učestalih prirodnih katastrofa (poplave, požari...). Tvrtka se već fokusirala na tržišta Velike Britanije, Irske, Njemačke, Italije i Španjolske, ali su, kako kažu, zainteresirani i za druge zemlje Starog kontinenta. Tvrtka bi na ovim tržištima željela pronaći primatelje master franšize, koji bi bili zaduženi za daljnji razvoj poslovanja na lokalnom tržištu.

– PuroClean je franšiza s dokazanim rezultatima u SAD i Kanadi, specijalizirana za brzu i stručnu sanaciju oštećene imovine. Jaka infrastruktura i resursi – certificirani sustavi isušivanja, najnovija tehnologija i oprema –čine nas idealnim franšiznim partnerom koji bi mogao usluge sanacije pružati i u Europi – objašnjava CEO tvrtke Mark Davis.

Poduzetnike bi u Europi, ističu u tvrtki, trebao privući dokazan poslovni model otporan na krizu, koji bi značajno pomogao industriji osiguranja tako što će ponuditi "novi, kompetentni, dobro organiziran te dobro opremljen sustav u svakoj od zemalja". Primatelji bi master franšize usto mogli računati i na provjerene, sigurne procedure i sustav rada, sveobuhvatnu obuku, potporu u razvoju plana ekspanzije, neograničen potencijal rasta u industriju s velikom potražnjom. – Idealan kandidat jest poduzetnik koji razumije što PuroClean predstavlja – servis za pomoć vlasnicima imovine u trenutku kada im je to najpotrebnije – kaže Davis.

U franšiznu su mrežu, međutim, dobrodošli i poduzetnici koji se već bave ovim poslom, no koji bi željeli povećati konkurentnost tako što bi pristupili provjerenom brandu i sustavu.

PuroClean je svoj franšizni koncept već predstavio u Irskoj – tvrtka je nastupala na sajmu franšiza Franchise Show Ireland, koji se početkom rujna održao u Dublinu.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank