26.10.2016

Poslastica za male poduzetnike

Business Café je jedinstvena poslovna priča koja omogućuje malim poduzetnicima da se sretnu, razmjene iskustva i sklope poslove. Razvojem partnerske mreže, proširio se u gotovo svim zemljama regije.

Kada je saznala da se 57 posto poslova u regiji sklapa uz kavu, Kristina Ercegović došla je na zanimljivu ideju – osnovati Business Café. Sve je počelo 2011. u Zagrebu, kada je prvi put okupila male poduzetnike te one koji to žele postati na "šalici kave" ne bi li razmijenili iskustva i sklopili nove poslove. Nakon šest godina rada, Business Café je, kako sama kaže, postao svojevrsni pokret.

Business Cafe, Zagreb Fot. Business Café

Business Café:
Sinonim za druženje malih poduzetnika i onih koji to žele biti

Business Café je sinonim za druženje malih poduzetnika i onih koji to žele biti. Organizira se svaka dva mjeseca, sa dvije osnovne poruke – nismo sami, i moguće je uspjeti i sada i ovdje, unatoč svemu i svima. Druženje traje dva do tri sata, u prvom dijelu ugošćujemo tri lokalna poduzetnika, oba spola, različite djelatnosti, različite dobi, zatim dijelimo poklone, a onda slijedi formalni, pa neformalni "networking". U međuvremenu, Business Café je postao najpopularniji regionalni event, ili, kako su nam rekli – uveli smo novi način poslovanja – uz dijeljenje znanja i iskustava koja će drugima poslužiti kao inspiracija i motivacija – objašnjava Ercegović.

Zbog specifične energije i dobrih rezultata, Business Café se vrlo brzo proširio i u druge zemlje regije. Na ideju da potraže partnere došli su nakon prvog upita koji je stigao iz Makedonije. Onda su stigli i upiti iz drugih zemalja. – Naši partneri u svoje ime organiziraju Business Café na svom području, ali prema našim pravilima – kako bi sve bilo isto i kako bi naši gosti u svakom gradu i zemlji mogli očekivati ​​isto iskustvo – objašnjava Ercegović.

Uz know-how o samoj organizaciji događaja, partneri mogu računati na kontinuiranu razmjenu informacija, dnevnu komunikaciju, uz potporu i razmjenu iskustava svih partnera, budući da su povezani u zajedničkom chatu. Asistentica davatelja franšize pomaže im pri pisanju izvještaja nakon događaja, zajedno ga podižu na web, prezentiraju na društvenim mrežama te kroz newsletter. Zauzvrat, partneri dio svojih prihoda od organizacije i sponzorstava odvajaju za davatelja franšize.

Trenutno imaju partnere u Sloveniji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, dok u Srbiji imaju partnera za Vojvodinu, a u Hrvatskoj za Istru, Dubrovnik, sjevernu Hrvatsku. Događaje samostalno organiziraju u Zagrebu i Beogradu. – Niš, Rijeka, Banjaluka i Mostar gradovi su koji nam nedostaju, a postoji interes. Da bi netko postao partner Business Caféa, treba biti mali poduzetnik i, zapravo, najboljim se pokazalo da netko radi posao za koji su mu mali poduzetnici ciljna skupina, pa kroz partnerstvo s Business Caféom, ostvaruje sinergiju – objašnjava ona.

Do sada je u šest zemalja organizirano više od 100 događaja na kojima je prisustvovalo više od 10.000 posjetitelja koji su dobili priliku razmjeniti iskustva i sklapati poslove. Usto, događaji su otvoreni i za one koji tek razmišljaju o pokretanju posla te im je korisno čuti tuđe priče. – Neki kažu da smo postali pokret, neki da smo već institucija, neki da smo "Kinder jaje" za odrasle, neki čak i misle da nas treba propisati kao obveznu terapiju. Mnogi planiraju svoje poslovne obveze i putovanja prema terminima naših događaja, a svi koji su ikad bili, slažu se da je neopisivo dobra atmosfera koja ih nosi još danima i danima nakon događaja – kaže Kristina Ercegović.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank