U skladu sa željama gostiju
– Mušterije su danas mnogo zahtjevnije te se naše poslovanje mora razvijati u skladu s tim – rekao je CEO McDonald’s Steve Easterbrook nakon što su iz kompanije najavili da bi "u najskorije vrijeme" svi restorani u Americi trebali uvesti posluživanje za stolom. Mušterije će kao i do sada hranu poručivati preko "samouslužnog" kioska (terminala osjetljivog na dodir) ili za pultom, ali će im hranu do stola donositi konobari. Promjena će obuhvatiti svih 14.000 restorana diljem Amerike, što znači da će ovu uslugu uvesti i svi primatelji McDonald’s-ove franšize. Podatak vrijedan pažnje, budući da je čak 13.000 restorana u Americi, zapravo, u rukama franšiznih partnera.
U ovom trenutku, uslugu za stolom McDonald’s nudi na 500 lokacija u Americi – u New Yorku, Floridi i Južnoj Karolini. Na tržištima izvan Amerike, ova je usluga odomaćena u 2.600 McDonald’sovih restorana, a najviše je zastupljena u Kanadi, Francuskoj te Kini.
Uslugu konobara, koja nije tipična za restorane brze usluge, u ovom je slučaju omogućila već spomenuta tehnološka inovacija – samouslužni kiosk za poručivanje hrane – koji je uvelike ubrzao proces poručivanja te znatno "smanjio pritisak" na pult i zaposlenike koji su do sada isključivo primali narudžbe. Kako pokazuje probno istraživanje, novu je uslugu zdušno prihvatila i najbrojnija skupina McDonald’sovih potrošača – obitelji s djecom.
Ovo je, međutim, tek jedna od novina koje bi trebale unaprijediti cjelokupni "korisnički doživljaj". McDonald’s je najavio da će sljedeće godine uvesti mogućnost naručivanja i plaćanja putem mobitela, dok su novine na meniju već "vidljive" – u ponudi su se odnedavno našli tzv. "gurmanski burgeri", od mesa bolje kvalitete te s neobičnijim dodacima (gvakamole umak, ili umak od slanine, javorovog sipura i senfa).
Sve se ovo događa u prilično dobrom trenutku za kompaniju. Val optimizma pokrenut je još u listopadu kada je objavljen financijski izvještaj za treći kvartal koji pokazuje da je prodaja u posljednja tri mjeseca porasla 1,3 posto. Samo prije dvije godine, američki se div borio s jednom od najvećih kriza u poslovanju, danas već "lakše diše" – posljednjih pet uzastopnih kvartala, naime, prodaja konstantno raste i u Americi i svijetu. – To od nas traži potpuno drukčiji način razmišljanja. Ovo nije jednokratan proces – nešto smo napravili i sada je gotovo – kaže Steve Easterbrook.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizirana za zaštitu i stiliziranje mobitela visokokvalitetnim folijama, nastavlja razvoj na tržištima regije.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...