26.11.2016

U skladu sa željama gostiju

McDonald’s uvodi posluživanje za stolom u sve svoje restorane u Americi. Ovo je samo jedna od novina.

Mušterije su danas mnogo zahtjevnije te se naše poslovanje mora razvijati u skladu s tim – rekao je CEO McDonald’s Steve Easterbrook nakon što su iz kompanije najavili da bi "u najskorije vrijeme" svi restorani u Americi trebali uvesti posluživanje za stolom. Mušterije će kao i do sada hranu poručivati ​​preko "samouslužnog" kioska (terminala osjetljivog na dodir) ili za pultom, ali će im hranu do stola donositi konobari. Promjena će obuhvatiti svih 14.000 restorana diljem Amerike, što znači da će ovu uslugu uvesti i svi primatelji McDonald’s-ove franšize. Podatak vrijedan pažnje, budući da je čak 13.000 restorana u Americi, zapravo, u rukama franšiznih partnera.

McDonald's, restoran Fot. McDonald's Zadar/Facebook

Mušterije su danas mnogo zahtjevnije te se naše poslovanje mora razvijati u skladu s tim

U ovom trenutku, uslugu za stolom McDonald’s nudi na 500 lokacija u Americi – u New Yorku, Floridi i Južnoj Karolini. Na tržištima izvan Amerike, ova je usluga odomaćena u 2.600 McDonald’sovih restorana, a najviše je zastupljena u Kanadi, Francuskoj te Kini.

Uslugu konobara, koja nije tipična za restorane brze usluge, u ovom je slučaju omogućila već spomenuta tehnološka inovacija – samouslužni kiosk za poručivanje hrane – koji je uvelike ubrzao proces poručivanja te znatno "smanjio pritisak" na pult i zaposlenike koji su do sada isključivo primali narudžbe. Kako pokazuje probno istraživanje, novu je uslugu zdušno prihvatila i najbrojnija skupina McDonald’sovih potrošača – obitelji s djecom.

Ovo je, međutim, tek jedna od novina koje bi trebale unaprijediti cjelokupni "korisnički doživljaj". McDonald’s je najavio da će sljedeće godine uvesti mogućnost naručivanja i plaćanja putem mobitela, dok su novine na meniju već "vidljive" – ​​u ponudi su se odnedavno našli tzv. "gurmanski burgeri", od mesa bolje kvalitete te s neobičnijim dodacima (gvakamole umak, ili umak od slanine, javorovog sipura i senfa).

Sve se ovo događa u prilično dobrom trenutku za kompaniju. Val optimizma pokrenut je još u listopadu kada je objavljen financijski izvještaj za treći kvartal koji pokazuje da je prodaja u posljednja tri mjeseca porasla 1,3 posto. Samo prije dvije godine, američki se div borio s jednom od najvećih kriza u poslovanju, danas već "lakše diše" – posljednjih pet uzastopnih kvartala, naime, prodaja konstantno raste i u Americi i svijetu. – To od nas traži potpuno drukčiji način razmišljanja. Ovo nije jednokratan proces – nešto smo napravili i sada je gotovo – kaže Steve Easterbrook.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank