Sve za kuhinju i blagovaonicu:
Priča o brandu Duka počinje daleke 1920. kada je Hjalmar Blomkvist, trgovac iz švedskog gradića Linköping, otvorio trgovinu posuđa. Taj će dućan u narednim desetljećima prerasti u brand i tvrtku s internacionalnim ugledom.
Srijeda
19.04.2017
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
 

Za one koji vole kuhati i objedovati sa stilom, Duka je idealna "destinacija". U ovim se trgovinama može kupiti posuđe za kuhanje te posluživanje, kuhinjska pomagala, mali kuhinjski aparati, ali i tekstil i dekorativne predmeti, a sve je, kako kažu u tvrtki, namijenjeno za one kojima su kuhinja i blagovaonica "srce doma". Kao jedan od brandova koji u najboljem svjetlu oličava te afirmira skandinavski dizajn, Duka je prodajnu mrežu razvila i izvan matičnog tržišta. Za sada, najveći broj prodajnih mjesta imaju u Poljskoj, gdje posluju od 1999. godine. Samo na ovom tržištu otvorili su 62 trgovine – među njima je 18 franšiza. U posljednje dvije godine, Duka je otvorila trgovine i u Bugarskoj, Nizozemskoj i Velikoj Britaniji. Prema najavama iz tvrtke, ovo je tek početak međunarodne ekspanzije.

Za Duku je 2015. bila vrlo uspješna godina. Za samo 12 mjeseci uspjeli smo proširiti mrežu za više od 30%. Ovakav rezultat ne bi bio moguć bez naših franšiznih partnera. Dešavalo nam se da samo nekoliko mjeseci po otvorenju, pojedini naši franšizni partneri traže otvoriti nove poslovnice. Franšizing, stoga, ostaje naša osnovna strategija razvoja. Sljedeće ćemo godine u Poljskoj otvoriti najmanje 10 novih poslovnica, a razmišljamo i o novim tržištima diljem Europe – tu su i Češka, Slovačka, Rumunjska... – kaže Teresa Szynkiewicz, zadužena za širenje lanca Duka.

Prema dosadašnjem iskustvu, trgovina Duka može dobro raditi u gradovima ili područjima s najmanje 100.000 stanovnika. Poslovnim modelom je, za sada, predviđeno da se trgovine otvaraju isključivo u trgovačkim centrima, a lokal treba imati od 100 do 150 m2. Davatelj franšize preporuča lokal u prizemlju, međutim, nije neophodno. Treba, međutim, paziti da prostorija ne bude preuska. – Minimalna širina prostorije je 7,5 m. U suprotnom, ne možete postaviti i izložiti robu, a da ne ugrozite komfor kupaca, ograničite im slobodu kretanja i razgledavanja – objašnjava Szynkiewicz.

Ako se odluče za Duku, budući primatelji franšize mogu očekivati ​​vrlo zanimljiv poslovni model (modeli nabave i plaćanja su izuzetno povoljni po primatelje), ali i sveobuhvatnu podršku centrale – izbor lokacije, renoviranje te adaptaciju prodajnog prostora nadgledat će tim stručnjaka, koji će franšiznim partnerima pomoći i oko odabira asortimana. Partneri će dobiti sugestije i kako pravilno rasporediti te izložiti robu, što se najčešće radi po kategorijama: staklo, porculan, pribor za jelo, kuhinjski aksesoar, sezonske ponude.

Foto: Duka

Tempo dosadašnjeg širenja te broj zainteresiranih za franšizu, svakako ulijeva optimizam. Za ovakvu vrstu trgovine, kažu u tvrtki, i aktualni trendovi idu na ruku. S globalnom popularizacijom kuhanja, uz specijalizirane televizijske kanale te emisije o kuhanju, došlo je i do porasta potražnje za opremom za kuhanje. Duka u tome vidi svoju šansu. Uz široku paletu fino dizajniranih proizvoda, Duka je poznata i po funkcionalnim, visokokvalitetnim proizvodima koji se mogu kupiti po vrlo pristupačnim cijenama.


Želio bih dobiti informaciju kada ova franšiza bude dostupna i na tržištu regije
Želio bih dobiti informaciju kada ova franšiza bude dostupna i na tržištu regije
If you see this, leave this form field blank