08.12.2016

Kad namještaj „priča priču“

Njemački proizvođač namještaja Kare Design ove godine slavi 35 godina poslovanja. U franšiznoj mreži imaju više od 100 trgovina u 40 zemalja svijeta, među kojima je i Hrvatska.

Jürgen Reiter i Peter Peter Schönhofen osnovali su još tijekom studentskih dana kompaniju Kare Design. Reiter je, naime, živio u malom stanu te nikako nije uspijevao pronaći odgovarajuću policu za knjige. Konačno je na putu u Stuttgart otkrio poizvođača koji pravi police "po mjeri potrošača". Tako je, te 1981. godine, odlučio sa kolegom sa klase Schönhofenom, otvoriti trgovinu koja bi u početku proizvodila police. Imala je svega 40 m2 i nalazila se u centru Münchena.

Kare Fot. KARE Design

Kare Design ima oko 200 trgovina pod brandom KARE u 40 zemalja širom sveta. Među njima je više od 100 franšiza.

Od samog je početka ideja bila praviti dizajniran namještaj po pristupačnim cijenama, a vremenom su proširivali asortiman te danas imaju i svoju liniju rasvjete te raznih dekorativnih dodataka. Ideje za dizajniranje namještaja dolaze sa raznih strana. – Putujemo svijetom, upoznajemo trendove, promatramo što se događa u modi, a inspiracija dolazi i od obrtnika i dizajnera koji rade u malim specijaliziranim radionicama. Sljedeća je faza kreativna: s našim kreativnim timom osmišljavamo teme i "pričamo priču" koja stoji iza njih. Te priče mogu biti, primjerice, o obitelji koja je očuvala umjetnost duboreza u drvetu i tako zajedno s njima te vještine približavamo čovjeku ovoga vremena – objašnjava Peter Schönhofen odakle dolazi inspiracija.

Svake godine tržištu ponude tisuću novih proizvoda koje plasiraju kroz različite prodajne kanale – vlastite i franšizne salone, veleprodaju, shop-in-shop trgovine, online trgovine. Prvu su franšizu otvorili 1994. u Beču.

Kompanija Meblo Trade franšizni je partner u Hrvatskoj. Za sada, imaju salon u Splitu, a nedavno je otvorila i drugi u Zagrebu.
Kvaliteta Kare franšiznog sustava temelji se na kvalitetnim primateljima franšize. Bliskom i osobnom suradnjom s primateljima razvili smo uspješan sustav. Razmjena iskustava jest osnova te se dva puta godišnje organiziraju sastanci primatelja u sjedištu tvrtke. Za nas je ključno da kao davatelji franšize stvorimo uvjete za uspjeh kompletnog sustava. Osnovali smo Kare Akademiju koja je zadužena za obuke osoblja primatelja franšize, razvoj marketing strategije, inforimisanje mreže o svim novostima te pružanje konstantne potpore u poslovanju – navodi se na internetskim stranicama ove kompanije.

Kare Design 70% svog namještaja izvozi izvan Njemačke. U 40 zemalja svijeta imaju oko 200 trgovina pod brandom KARE – među njima je više od 100 franšiza.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank