Bistro u modi
Tvrtka Mex Polska je došla na ideju razviti lanac svojih Pijalnia Wodka i Piwa ("Pijaonica" votke i piva) po modelu nekadašnjih bistroa, koji bi mogao biti zanimljiv i turistima. Po karakterističnoj gastronomskoj ponudi, specifičnom interijeru i izvanrednoj atmosferi bistro bi trebao "povesti" mušterije na izlet kroz vrijeme, do 70-ih godina XX stoljeća i socijalističke Poljske. Ideja je da se 24 časa dnevno, po vrlo povoljnim cijenama, služe pića i tipičan jednostavan meni tog doba, kao hladna predjela od mesa, haringe ili tripice. Čašica votke, recimo, košta 4 zlota (1 euro), a porcija haringi 8 zlota (2 eura).
Od travnja 2011. do danas otvoreno je sedam Pijalnia i uspostavljena najveća mreža te vrste ugostiteljskih lokala u Poljskoj. Koncept je vrlo brzo postao popularan, i privukao pažnju inozemnih posjetitelja - u jednom od prosinačkih izdanja britanskog Guardiana objavljen je članak pod naslovom The best bars in the world (Najbolji barovi na svijetu), gdje se preporučuje i "uvijek prepuna" Pijalnia Wodka i Piwa iz Varšave.
Nakon uspjeha na tržištu, tvrtka je odlučila Pijalniu proširiti i kroz franšizu.
Za opremanje i pokretanje bistroa potrebno je između 35.000 i 50.000 eura i prostor od 80 do 120m2. Međutim, prije sklapanja franšiznog ugovora, kandidat prolazi kroz ozbiljan proces regrutacije i edukacije, koji obuhvaća i teorijsku i praktičnu obuku za vođenje restorana.
- Čak i potraga za prikladnim prostorom je proces koji može potrajati i do šest mjeseci - objašnjava Piotr Mikolajczyk, potpredsjednik kompanije Mex Polska. - Pošto tvrtka već ima bogato iskustvo u upravljanju raznim vrstama restorana, svojim partnerima jamčimo svaku vrstu pomoći u poslovanju - dodaje Mikolajczyk.
Ideja je da se 24 sata dnevno, po vrlo povoljnim cijenama, služe pića i tipičan jednostavan meni tog doba, kao hladna predjela od mesa, haringe ili tripice - čašica votke, recimo, košta 4 zlota (1 euro), a porcija haringi 8 zlota (2 eura) |
Tvrtka Mex Polska, inače, vodi četiri ugostiteljske mreže unutar koje posluje 18 restorana. Svaki od njih se razlikuje po ponudi i uobičajenim mušterijama. Osim spomenutog "malog formata", tvrtka vodi i "Browar de Brasil" koji nudi veliki izbor piva i specijalitete brazilske kuhinje - churrasco. "Klub Myzyczny" je uređen u orijentalnom stilu i pažljivo bira glazbeni repertoar. "The Mexican", kao što mu i samo ime kaže, specijaliziran je za meksički izbornik, a interijer prilagođen autentičnom ambijentu restorana Latinske Amerike. Za sada, franšizno šire dva koncepta, "Pijalnia Wodka i Piwa" i "The Mexican".
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...