14.02.2017

Sinergija – preduvjet za uspjeh

Rođaci Sanja Milinković i Miroslav Samardžić postali su primatelji franšize "Malac genijalac" i za kratko vrijeme, izgradili mali franšizni lanac škola mentalne aritmetike pod ovim brandom.

U poduzetničke vode, Sanja Milinković uplovila je još 2003. kada je otvorila mjenjačnicu u Beogradu. – Nikada nisam vidjela sebe kao zaposlenicu u nekoj kompaniji – jednostavno, nisam čovjek za korporacije. Poduzetnik sam u duši i oduvijek sam voljela stvarati – započinje priču Sanja Milinković.

Malac genijalac, Sanja, Milinković Fot. Malac genijalac

Međusobna suradnja je jako važna. Svi smo u sustavu poput velike obitelji, davatelji franšize su fleksibilni, usvajaju i prijedloge nas primatelja – posebno ljudi koji već imaju iskustva u privatnom poslu. Napravljena je dobra sinergija, što je preduvjet za uspjeh.
Sanja Milinković

Djelom zbog iskustva, ali i vidljivih rezultata koje je postigla njena starija kćer Lena, za Školu mentalne aritmetike "Malac genijalac" odmah je "osjetila" da će biti dobra poslovna priča. – Moja je kći išla u "Malac genijalac" u Zemunu i efekti su bili odlični. Za samu mentalnu aritmetiku u to se vrijeme nije mnogo znalo, a ja sam za tu metodu čula od svoje prijateljice iz Nizozemske koja ima petero djece – kaže ona.

Čim je načula da će se koncept širiti kroz franšizu, prijavila se za jednog od zainteresiranih. U svibnju je prošle godine i postala primatelj franšize za teritoriju beogradske opštine Palilula, na kojoj je otvorila dvije učionice.
Koncept mi ​​se svidio, posebno što su rezultati vidljivi, ali sam i "namirisala" da će se škole širiti brzo poput požara – kaže ona kroz smijeh, dodajući da je "Malac genijalac" postao prepoznatljiv brand za jako kratko vrijeme, što svim primateljima franšize dobro utječe na poslovanje. – Događa mi se da, kada ljudi vide računaljku abakus, odmah izgovore: Malac genijalac. Abakus je postao sinonim za "Malca genijalca" – kaže ona.

Foto: Malac genijalac

Iako je dugo u poduzetništvu, smatra da je poslovanje kroz franšizu daleko jednostavnije. – Davateljima je franšize u interesu da mi, na neki način, olakšaju poslovanje, jer koristi imamo svi. Zato je međusobna suradnja jako važna. Svi smo u sustavu poput velike obitelji, davatelji su fleksibilni, usvajaju i prijedloge nas primatelja – posebno ljudi koji već imaju iskustva u privatnom poslu. Napravljena je dobra sinergija, što je preduvjet za uspjeh – kaže ona.

Svoje pozitivno iskustvo prenijela je, međutim, i svojem rođaku Miroslavu Samardžiću s kojim je u rujnu prošle godine zajedno postala primatelj još jedne franšize "Malac genijalac" – ovoga puta u Obrenovcu.

Doktorand sam ekonomskih nauka i oduvijek me je privlačilo širenje novih znanja – kaže Miroslav Samardžić – stoga mi se i priča o "Malcu genijalcu" jako svidjela, pogotovo što je moja rođaka već imala pozitivno iskustvo s ovom franšizom. Usto, ovo je moj prvi privatni posao, i svakako mi je bilo lakše pokrenuti razrađen biznis kroz franšizu nego praviti nešto na svoju ruku – objašnjava Samardžić.

Malac genijalac, Miroslav, Samardžić

Mentalna je aritmetika znanost u ekspanziji, što dokazuje i brzina kojom se "Malac genijalac" širi po Srbiji. Osim što je popularna, znanost je i učinkovita, što motivira roditelje da upišu svoju djecu na satove.
Miroslav Samardžić

Školu su otvorili u samom centru Obrenovca u Domu kulture. Oboje kažu da je pronalazak prostora izazov kom treba pristupiti ozbiljno te da je važno odbrati dobru lokaciju, ne pretjerano skupu. – Pokazalo se da je Dom kulture idealan jer se tu održavaju razni obrazovni te sportski događaji koje posjećuje upravo naša ciljana skupina. Pritom je u centru grada, s osiguranim parkingom za roditelje – kaže on.

Već nakon tri mjeseca, Samardžić je potpisao novi franšizni ugovor – postao je primatelj ove franšize u Šapcu. – Mentalna je aritmetika znanost u ekspanziji, što dokazuje i brzina kojom se "Malac genijalac" širi po Srbiji. Osim što je popularna, znanost je i učinkovita, što motivira roditelje da upišu svoju djecu na satove. Brand "Malac genijalac" brzo je zaživio i mi smo u novim školama imali jako dobar odaziv – kaže Samardžić.

Na pitanje ima li ambiciju otvoriti još koju školu pod ovim brandom, kaže da ima planove za budućnost te da će nastaviti s razvojem.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank