10.02.2017

Brand s neslućenim potencijalom

Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.

Samo tijekom 2016. Naturhouse je otvorio 156 novih centara i proširio svoje poslovanje na tri nova tržišta –Indiju, Maltu i Mađarsku, te tako, u ovom trenutku, ima mrežu od 2.279 jedinica u 32 zemlje. S ovakvim tempom rasta, španjolski je sustav zapravo premašio planove zacrtane za 2016. – otvoreno je čak 85 centara više. Pozitivan se trend pripisuje ubrzanom razvoju na glavnim tržištima španjolske grupe – u Francuskoj, Italiji i Poljskoj, gdje je tijekom prošle godine otvoreno 58, 24 i 61 centar, respektivno.

Naturhouse Fot. Naturhouse

Potencijal za rast, privlačna franšiza te snažan brand – aduti su španjolskog sustava Naturhouse

Naturhouse je nesumnjivo jedan od najuspješnijih španjolskih franšiznih sustava, te jedan od rijetkih sustava iz Europe koji su uspjeli izgraditi jaku poziciju na tržištima diljem svijeta. Razlog za uspjeh, kako kažu u tvrtki, treba tražiti i u dobro kreiranom franšiznom paketu koji može funkcionirati u bilo kojoj zemlji – bez obzira na kulturu, religiju ili običaje stanovnika. – Sve što smo postigli – novi centri te nove zemlje, kao i konstantno jačanje na našim glavnim tržištima – još jednom pokazuje ogroman potencijal Naturhouse branda. I u 2017. ćemo nastaviti jačati prodajnu mrežu diljem svijeta, s posebnim naglaskom na razvoj u Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Sjedinjenim Američkim Državama – kaže Felix Revuelta, CEO tvrtke Naturhouse.

Naturhouse je prisutan i u ovoj regiji – za sada, centre ima u Sloveniji i Hrvatskoj, ali su zainteresirani i za druge zemlje. Za razvoj mreže u Hrvatskoj, pak, zaduženi su regionalni menadžeri iz centrale u Poljskoj, koji prate ekspanziju branda u zemljama Središnje i Istočne Europe.

Potencijalne partnere traže, prije svega, među ljudima iz branše – biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima prehrane – no, otvoreni su i za sve poduzetne ljude koji su spremni investirati na polju dijetetike. Partner Naturhousa može računati na sveobuhvatnu potporu matične tvrtke – obuka, prijenos znanja, organiziranje nabave i marketinga spadaju u osnovni franšizni paket.

Klijenti Naturhousea najčešće su osobe s problemom prekomjerne težine. Velika pogodnost je to što svaki centar ima besplatno savjetovalište, te klijent prvo razgovara sa dijetetičarima-nutricionistima, koji mu propisuju individualni plan prehrane. Preparate ili dodatke prehrani koje bi trebali koristiti tijekom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. Svi su dodaci 100% prirodni, proizvedeni u laboratorijima tvrtke i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promjene u tjelesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz tjedna u tjedan.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Brand s neslućenim potencijalom

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 71 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank