19.04.2017

Epilacija kao prilika za poduzetne

Centar za trajnu epilaciju No+Vello otvoren je 2014. u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i u drugim gradovima Srbije.

Nejra Gadžo kaže da je oduvijek željela biti poduzetnica te da je biznis njena strast, što ne iznenađuje, budući da je iz poduzetničke obitelji. To što je podrijetlom iz Sarajeva, a po vokaciji inženjerka elektrotehnike nije je spriječilo postati master franšizantica španjolskog branda No+Vello za teritorij Srbije. – Za No+Vello, specijalizirani sustav za epilaciju, saznala sam u Sarajevu. Budući da je master franšiza bila zauzeta za teritoriju BIH, odlučila sam uzeti master za Srbiju. Nije mi bio problem preseliti zbog posla u Beograd, jer sam već dugo živjela na relaciji Sarajevo-Beograd objašnjava Nejra Gadžo kako je postala dio No+Vello obitelji, koja diljem svijeta sada ima 1.300 centara.

No+Vello Fot. Nejra Gadžo, No+Vello Srbija

No+Vello mi je promijenio život na bolje, jer je riječ o odličnom biznisu koji omogućava dobru zaradu. Prosjek izveden na temelju poslovanja 1.300 centara u svijetu pokazuje da se investicija vraća od šest do 18 mjeseci. Koncept jednako dobro uspijeva u razvijenim i nerazvijenim zemljama.

Usluge ljepote, kako objašnjava, nisu bile u fokusu njenog interesovanja, ali je u ovoj priči prepoznala poslovni potencijal. I kako kaže, nije se prevarila. Odlučila sam se za No+Vello jer je riječ o svjetskom lideru u trajnoj epilaciji te brzorastućoj franšizi. Osim toga, po završetku fakulteta radila sam u predstavništvu jednog stranog branda u Sarajevu čije poslovanje dosta podsjeća na franšizing i tu sam, zapravo, vidjela sve prednosti ovog modela poslovanja kaže Nejra.

Početkom 2014. otvorila je prvi centar u Beogradu, u Svetogorskoj ulici, a trenutno priprema otvorenje još jednog. U prosincu 2016. otvoren je i franšizni centar u Novom Sadu. Prema ugovoru o master franšizi, Nejra ima mogućnost otvarati vlastite centre, ali i davati franšize. Njezina je ideja da vlastite centre otvara u Beogradu, gdje ih može biti od pet do sedam, a da franšize širi u svim drugim gradovima u Srbiji. Plan je da se u naredne dvije godine otvori 10 No + Vello poslovnih jedinica širom Srbije.

Foto: Centar za epilaciju, No+Vello

– No+Vello mi je promijenio život na bolje, jer je riječ o odličnom biznisu koji omogućava dobru zaradu. Investicija se apsolutno isplatila. Prosjek izveden na temelju poslovanja 1.300 centara u svijetu pokazuje da se investicija vraća od šest do 18 mjeseci. Koncept jednako dobro uspijeva u razvijenim i nerazvijenim zemljama te mislim da može uspjeti u svakom gradu u Srbiji koji ima više od 50 tisuća stanovnika ili kojem, pak, gravitira toliki broj ljudi. Potreba za epilcijom definitivno postoji i raste. No+Vello je prvi brand koji se specijalizirao za epilaciju, dok drugi centri i saloni ovu uslugu nude kao dodatnu. Usto, No+Vello proizvodi vlastite strojeve koji se koriste samo u našim centrima i napravili smo precizne protokole rada, što je sve dio franšiznog paketa objašnjava Nejra te dodaje da su u Srbiji jedini specijalizirani brand za epilaciju.

Početni franšizni paket košta 31.500 eura plus PDV, dok bonus paket, koji uključuje i aparate za dodatne usluge izbjeljivanje zubi, anticelulit program staje 41.500 eura plus PDV. Primatelj franšize izdvaja fiksnu mjesečnu naknadu od 500 eura, od čega se 300 ulaže u marketing, a ostatak je redovna franšizna naknada (royalty) koja se izdvaja za konstantnu potporu.

Svaki je primatelj franšize u obvezi proći početnu obuku koju čini upoznavanje s No+Vello tehnologijom, protokolima rada, vrlo važnim treninzima prodaje zapravo, dobiva kompletan transfer znanja. Predznanje nije obvezno jer će primatelj, kako kaže Nejra, o svemu biti podrobno informiran. Također, osim primatelja, obuku prolaze i zaposlenici. Zaposlenici moraju biti medicinske struke i u početku je dovoljno zaposliti dvoje ljudi. – Pravilo medicinske struke ne važi u svakoj zemlji u kojoj No+Vello posluje, već smo ga mi uveli u Srbiji, jer to ulijeva povjerenje klijentima kaže Nejra.

Foto: Tri godine u Srbiji – No+Vello tim

Centar treba imati od 35 do 55 m2, smješten na atraktivnoj lokaciji. Neophodno je da to bude poslovni lokal "na ulici" ili u trgovačkom centru, pošto nije praksa da se No+Vello otvara u stambenom prostoru. Idealan primatelj franšize jest osoba spremna raditi te "prepustiti" se našem internacionalno dokazanom know-how protokolu. To je osoba koja ne dovodi u pitanje ono što je već dokazano u praksi. To ne znači da komunikacija ne postoji, ali naš poslovni model u cijelom svijetu, pa i u Beogradu, pokazao se vrlo uspješnim. Dokaz za to je što kroz naš centar mjesečno prođe 200 do 300 klijenata, a termini su nerijetko na početku mjeseca popunjeni za cijeli mjesec. Ovo je maksimum koji jedan No+Vello centar može postići, ali isto tako, i 100-150 klijenata mjesečno dovoljno je kako bi jedan centar odlično poslovao. Zbog toga je važno da primatelj franšize bude dobar prodavač – komunikativan, posvećen, koji zna privući ljude, a nakon toga – No+Vello tehnologija radi sama za sebe... Naši su klijenti vrlo zadovoljni, a svi mi zaposlenici, postigli smo da sretni idemo na posao, što je danas, priznat ćete, stvarno rijetkost ističe Nejra.

Ispitivanje klijenata pokazalo je da 30% dođe po preporuci, trećina dođe "s ulice", a 30% je za No+Vello saznalo putem marketinga, uglavnom internet marketinga. Klijenti u prosjeku imaju 30 godina i u 90% slučajeva su to žene, svih profila i zanimanja, različitog društvenog statusa. – Mi smo vrlo konkurentni cijenom koja za jedan tretman iznosi 30 eura po zoni. Mislim da je povoljna cijena uz odličnu kvalitetu usluge jedan od glavnih razloga za uspješno poslovanje naglašava Nejra Gadžo.

No+Vello je osnovan prije deset godina u Španjolskoj. Trenutno djeluje u 17 zemalja svijeta u kojima, kao što smo spomenuli, ima 1.300 centara.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank