27.04.2017

Moda sa „sjevera“

Baltika Group, internacionalni maloprodavač modnih brandova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije. Zainteresirani su i za ostala tržišta u regiji.

Baltika Group, u čijem se portfelju nalaze brandovi Monton, Mosaic, Baltman, Bastion, Ivo Nikkolo, otvorila je nedavno prvu franšiznu trgovinu u Novom Sadu. Naime, Baltika Group ima više od 10 godina iskustva u franšizingu, a odnedavno, na novim tržištima mrežu šire kroz novi maloprodajni koncept Monton and More. Takva je trgovina otvorena i u Novom Sadu, a primatelj franšize postala je srbijanska tvrtka Victoria Elegans, dio Elixir Groupa, osnovane 1998. godine.

Baltika Group Fot. Baltika Group

Franšizna trgovina Monton and More otvorena je u Novom Sadu. Davatelj franšize Baltika Group je zainterisirana i za širenje u drugim zemljama regije.

Širenje na nova tržišta kroz franšizni model poslovanja jedna je od najvažnijih strateških odluka Baltika grupe. Iako smo se odlučili za franšizno širenje mreže, takvo je širenje i dalje puno izazova. Imamo dosta posla koji zajedno s našim franšiznim partnerom moramo obaviti kako bismo postigli uspjeh u drugom najvećem gradu u Srbiji – kaže Lea Endrikson, direktorica veleprodaje i franšiznog sektora Baltika Grupe.

Ona napominje da su brandovi Monton, Mosaic i Bastion, koji se nude u franšiznoj trgovini u Novom Sadu, nepoznati na ovom tržištu, tako da će raditi na jačanju prepoznatljivosti brandova, između ostalog, i kroz pozitivna iskustva potrošača.

Endrikson je dodala da odjevna industrija u Srbiji ima potencijal za razvoj te je to jedan od razloga zbog kojeg je Baltika odlučila otvoriti trgovinu i predstaviti novi koncept u ovom dijelu Europe. – Drago nam je da je primatelj naše franšize iskusan u maloprodaji i da je financijski jak. Zajedno s njim se planiramo širiti na tržištu u Srbiji, a ukoliko postignemo uspjeh, i na drugim tržištima Balkana – dodala je Endrikson.

Baltika Group je poslovanje započela davne 1928. u Talinu kao proizvođač kabanica. Danas posluju na sedam tržišta na kojima imaju 128 trgovina. U prošloj su godini ostvarili prihod od 47 milijuna eura, od čega 60 posto dolazi od izvoza, navodi se na njihovoj službenoj internetskoj stranici.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank