Franšizna trgovina Monton and More otvorena je u Novom Sadu. Davatelj franšize Baltika Group je zainterisirana i za širenje u drugim zemljama regije.
Četvrtak
27.04.2017
Baltika Group, internacionalni maloprodavač modnih brandova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije. Zainteresirani su i za ostala tržišta u regiji.
 

Baltika Group, u čijem se portfelju nalaze brandovi Monton, Mosaic, Baltman, Bastion, Ivo Nikkolo, otvorila je nedavno prvu franšiznu trgovinu u Novom Sadu. Naime, Baltika Group ima više od 10 godina iskustva u franšizingu, a odnedavno, na novim tržištima mrežu šire kroz novi maloprodajni koncept Monton and More. Takva je trgovina otvorena i u Novom Sadu, a primatelj franšize postala je srbijanska tvrtka Victoria Elegans, dio Elixir Groupa, osnovane 1998. godine.

Širenje na nova tržišta kroz franšizni model poslovanja jedna je od najvažnijih strateških odluka Baltika grupe. Iako smo se odlučili za franšizno širenje mreže, takvo je širenje i dalje puno izazova. Imamo dosta posla koji zajedno s našim franšiznim partnerom moramo obaviti kako bismo postigli uspjeh u drugom najvećem gradu u Srbiji – kaže Lea Endrikson, direktorica veleprodaje i franšiznog sektora Baltika Grupe.

Ona napominje da su brandovi Monton, Mosaic i Bastion, koji se nude u franšiznoj trgovini u Novom Sadu, nepoznati na ovom tržištu, tako da će raditi na jačanju prepoznatljivosti brandova, između ostalog, i kroz pozitivna iskustva potrošača.

Endrikson je dodala da odjevna industrija u Srbiji ima potencijal za razvoj te je to jedan od razloga zbog kojeg je Baltika odlučila otvoriti trgovinu i predstaviti novi koncept u ovom dijelu Europe. – Drago nam je da je primatelj naše franšize iskusan u maloprodaji i da je financijski jak. Zajedno s njim se planiramo širiti na tržištu u Srbiji, a ukoliko postignemo uspjeh, i na drugim tržištima Balkana – dodala je Endrikson.

Baltika Group je poslovanje započela davne 1928. u Talinu kao proizvođač kabanica. Danas posluju na sedam tržišta na kojima imaju 128 trgovina. U prošloj su godini ostvarili prihod od 47 milijuna eura, od čega 60 posto dolazi od izvoza, navodi se na njihovoj službenoj internetskoj stranici.