12.05.2017

Rast na svim poljima

Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smještaja s jedinstvenim konceptom, nedavno je počela širiti svoju franšiznu mrežu. U želji da što više promovira koncept, ove će godine sudjelovati i na Sajmu franšiza u Opatiji.

Direct Booker je započeo svoje poslovanje prije nekoliko godina, ali je svojim jedinstvenim konceptom napravio bum na tržištu Hrvatske. Taj koncept podrazumijeva akviziciju privatnog smještaja, njegovo oglašavanje na najvećim prodajnim platformama te umrežavanje s ostalim pružateljima usluga na određenoj destinaciji, poput ugostitelja ili prijevoznika, kako bi se gostu ponudila što kompletnija usluga. U svojoj mreži su do kraja 2016. imali 1.000 objekata u Hrvatskoj i Crnoj Gori, a u ovoj su, za prvih nekoliko mjeseci, u svoj portfelj dodali još 330. To znači da su svoje prodajne kapacitete povećali 33 posto. U ljetnu sezonu planiraju ući s više od 1.400 objekata u svom portfelju, što je i bio cilj koji su postavili prošle godine.

Direct Booker, aplikacija Fot. Direct Booker

Direct Booker će biti jedan od izlagača na FEC-u – Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga, koji se 7. i 8. lipnja održava u Opatiji.

Ove godine smo pojačali broj ljudi u Splitu i Zadru, a otvorili smo regiju Istre i grad Zagreb i time je ostvaren plan da pokrijemo samostalno teritorij Hrvatske. Za narednu godinu je plan povećati broj ljudi u Splitu, Šibeniku Zadru i Istri te tim potezom ići u daljnje povećanje kapaciteta – objašnjava Nikola Grubelić, jedan od osnivača kompanije Direct Booker.

Dokazani koncept odlučili su ponuditi i drugim poduzetnicima koji bi ga razvijali na drugim turističkim destinacijama. Prva je franšiza počela nedavno raditi u Sarajevu. – Prvi koraci idu očekivanim tempom, a to je da se lagano ostvaruje akvizicija objekata i da se franšizer u potpunosti upozna sa našim modelom rada i počne ga primjenjivati u praksi, da iskusi posao iz prve ruke jer je sezona već počela. Sarajevo kao destinacija ima jako puno potencijala, ona je tek u razvoju tako da očekujemo da ćemo brzo rasti s brojem jedinica u ponudi destinacije – kaže Grubelić.

Kao jedan od načina širenja franšizne mreže i promociju franšiznog koncepta vide i u nastupu na sajmovima te će 7. i 8. lipnja biti jedan od izlagača na FEC-u – Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga u Opatiji. – Pošto smo početnici što se tiče franšiznog poslovanja i djelovanja, odlučili smo se za sudjelovanje na sajmu u Opatiji kako bi upoznali ostale sudionike, vidjeli njihove koncepte i njihov način prezentacije, upoznali bitne ljude vezane za franšizno poslovanje koji bi nam mogli biti od pomoći u razvoju našeg projekta. Iako smo se odlučili da ćemo samostalno pokriti teritorij Hrvatske, vjerujemo da ćemo na sajmu ostvariti kontakte s zainteresiranim potencijalnim klijentima iz regije i drugih zemalja – objašnjava Grubelić.

Iako su tek nekoliko mjeseci aktivni u promociji franšiznog koncepta, stiglo im je nekoliko upita – iz Slovenije, Srbije, Češke, pa i Dubaija. Na pomolu je i potpisivanje novog ugovora o master franšizi za jednu regiju. – Potencijalne primatelje najviše interesira naš model rada, način akvizicije smještajnih kapaciteta, prodaja istih, te naš sustav s kojim obavljamo cjelokupni posao i plan daljnjeg širenja firme i poslovanja. Nemamo neke posebne preferencije glede destinacije koje bi voljeli imati u portfelju, ali smatramo da je za početak najbolje raditi sa partnerima iz zemalja u regiji radi lakše komunikacije, lakšeg i boljeg prenošenja znanja i u tom periodu bi naš franšizni model pripremili još kvalitetnije za izlazak na veće tržište – naglašava Grubelić.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank