11.05.2017

Preko sajma do kupaca

Franšizni sustav MiniPani početkom će lipnja predstaviti svoj koncept i pekarske proizvode na dva specijalizirana sajma – sajmu hrane u Varšavi i sajmu franšiza u Opatiji.

MiniPani, franšizni koncept iz Subotice, svoju frašiznu mrežu širi u nekoliko zemalja regije, ali namjeravaju proširiti poslovanje i na druga europska tržišta. Stoga su odlučili sudjelovati na sajmu Food Expo 2017 koji se održava od 1. do 3. lipnja u Varšavi.

MiniPani, pecivo Fot. MiniPani

MiniPani nastavlja širiti poslovanje na inozemnim tržištima. Sajmovi su prilika za predstaviti i proizvode i franšizni koncept.

Ovo će biti naš prvi nastup na ovom sajmu, a cilj nam je predstaviti naše pekarske proizvode široj publici na najvećoj sajamskoj manifestaciji u Središnjoj i Istočnoj Europi. S obzirom da smo od 2016. godine prisutni na prostorima EU, želimo se i dalje širiti te se nadamo da će nam ovaj sajam za to pružiti šansu. Pored ponude koncepta in-store bakery – pečenja MiniPani brzo smrznutih peciva na licu mjesta u prodajnom prostoru – imat ćemo i sasvim novu ponudu, a to je proizvod Mini Burek za prodaju u komercijalnom pakiranju od 660g, koji je namijenjen za spremanje peciva kod kuće – kaže Kornelia Šild-Ferenc, rukovoditeljica direkcije prodaje i marketinga u tvrtki MiniPani.

Ona kaže da će novi proizvod biti dostupan svim primateljima franšize, na tržištima na kojima posluju, koji će na taj način upotpuniti svoju ponudu. – To znači da će se Mini Burek u zamrznutom stanju moći kupiti u svim MiniPani prodajnim mjestima – kaže ona.

S druge strane, zainteresirani kupci u Varšavi moći će kupiti ili poručiti MiniPani proizvod bez obveze ulaska u franšizni sustav, jer je ovoj kompaniji, za početak, cilj nove potrošače prvo upoznati s proizvodom.

Nakon nastupa u Varšavi, MiniPani se premješta u Opatiju, gdje će 7. i 8. lipnja izlagati na FEC-u, Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga. – Ove će godine biti treći put kako sudjelujemo na franšiznom sajmu u Opatiji. Očekujemo da će nam pomoći u širenju mreže i to naročito na Primorju. Brend MiniPani je sve poznatiji u Hrvatskoj, i iz mjeseca u mjesec povećava se broj primatelja franšize – kaže Šild-Ferenc.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank