18.05.2017

Godina za No+Vello

Mario Kalem je prvo postao primatelj pojedinačne franšize No+Vello u Sloveniji, a potom, koncem prošle godine, preuzeo master franšizu za teritorij Hrvatske. Za kratko vrijeme, franšizna mreža je proširena.

Mario Kalem je za No+Vello, lanac centara za fotoepilaciju, saznao kada je sasvim slučajno upoznao vlasnicu master franšize tog brenda za Sloveniju, Sanju Goranović. Ona je prvu poslovnicu ovog španjolskog brenda u toj zemlji otvorila još 2012. godine. Nakon tog razgovora, odlučio se detaljnije informirati o ovom svjetskom brendu za fotoepilaciju. – Pošto sam čovjek koji općenito voli izazove, odlučio sam da se upustim u ovaj biznis – kaže Kalem.

No+Vello Fot. No+Vello Hrvatska

Primatelj franšize mora biti visoko motivirana osoba za rad. Rekao bih da je idealan primatelj No+Vello franšize osoba koja ima vjeru u sebe i svoje sposobnosti.

Svoj prvi centar u Sloveniji otvorio je u ožujku 2015. u Novoj Gorici. Prve je godine bilo jako teško, ali nakon mnogo ulaganja u marketing – reklame na radiju, Facebooku, jumbo panoima – u drugoj su godini uspjeli posao stabilizirati te počeli i dobro zarađivati. – Ulazak u treću godinu rada je fantastičan – kaže Kalem.

Kada mu se ukazala prilika, odlučio se je upustiti u još jedan poslovni izazov – preuzeti master franšizu za Hrvatsku. Naime, Sanja Goranović je, osim Slovenije, određeno vrijeme bila zadužena i za teritorij Hrvatske, ali je u jednom trenutku zaključila da ne može jednako kvalitetno voditi obje zemlje te je master franšizu namjeravala prodati.

Kada mi je opcija ponuđena, nisam niti jednog trenutka sumnjao u uspjeh. U trenutku preuzimanja mastera, radila su dva centra, jedan u Zagrebu i jedan u Rijeci. Master sam preuzeo početkom prosinca 2016. Moram vam reći da su u tom trenutku centri radili sa jako slabim prometom. Do danas nam je već uspjelo otvoriti dodatna dva centra – u Karlovcu i Splitu, a uskoro, najkasnije do sredine šestog mjeseca, bit će otvoreni i u Velikoj Gorici i Puli – kaže Kalem.

U njegovom su vlasništvu centri u Zagrebu, Rijeci i centar koji uskoro otvara u Puli, a pojedinačne franšize koje vode drugi poduzetnici, nalaze se u Karlovcu, Splitu i uskoro u Velikoj Gorici. – Puno upita stiže iz Zadra, Šibenika, Dubrovnika te vjerujem da će i dalje biti širenja mreže. Siguram sam da Hrvatska može imati najmanje 15 centara diljem države. Minimalni broj stanovnika mjesta u kojem bi se otvorio No+Vello je 35.000 – kaže Kalem.

Foto: No+Vello Hrvatska

Da bi zainteresirani poduzetnik i postao primatelj No+Vello franšize, trebao bi osigurati lokal od minimalno 40m2, u blizini centra, u prizemlju zgrade. Mario Kalem, kao davatelj franšize, savjetuje i odobrava lokaciju, jer će ona biti jako važna za poslovanje. Franšiza košta 40.000 eura plus porez na dodanu vrijednost, dok je franšizna naknada (royalty) 300 eura mjesečno, što uključuje konstantsnu podršku davatelja franšize. Izdvaja se i 200 eura za marketing. U početku je dovoljno zaposliti jednu radnicu. U praksi se je pokazalo da je povrat investicije moguće očekivati ​​poslije šest do 18 mjeseci.
Primatelj franšize mora biti visoko motivirana osoba za rad. Rekao bih da je idealan primatelj No+Vello franšize osoba koja ima vjeru u sebe i svoje sposobnosti i, kao što sam rekao, koja želi raditi – naglašava Kalem.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank