24.05.2017

Bez predaha za Fly Fly

Fly Fly Travel nastavlja širiti mrežu u Srbiji – od početka ove godine, otvorene su dvije nove franšizne poslovnice. Primatelje je privukao poznati brand te provjeren poslovni model.

Nove Fly Fly Travel franšizne poslovnice otvorene su u Šapcu i Vršcu. I jednom i drugom primatelju Fly Fly franšize zajedničko je to što se ranije nisu bavili turizmom, ali su ih, kako kažu, privukli poslovni model te brand ove turističke tvrtke. I franšizing, kao specifičan model suradnje.

Fly Fly Travel, Šabac Fot. Fly Fly Travel - Poslovnica u Šapcu

Razrađen poslovni model, prepoznatljiv brand, sveobuhvatna obuka, širina ponude te usluga koja ih izdvaja od drugih – samo su neki od razloga zašto se zainteresirani za franšizu odlučuju za Fly Fly Travel

Dušan Bjelovuković, primatelj franšize za područje Šapca, kaže da je, nakon povratka iz inozemstva, razmišljao koji bi posao mogao pokrenuti. Za idejama je, između ostalog, tragao i na našim Franchising portalima. – Odlučio sam se za franšizu jer je u takvim sustavima poslovni model dobro razrađen, postoji obuka, a u ovoj je branši, čini mi se, osobito teško uspjeti ako biznis pokrećete sami – kaže Bjelovuković.

On kaže da je zadovoljan poslovanjem u prva dva mjeseca koliko radi, te da je ugodno iznenađen potražnjom. – U Šapcu uglavnom rade subagencije i jako je malo organizatora putovanja – što je prednost za nas. Usto, osim klasičnih aranžmana, Fly Fly je prepoznatljiv po sustavu prodaje karata koji male agencije nemaju, te Šapčani avio-karte uglavnom kupuju preko nas. Prodaja je bolja no što sam mislio. Iznenađen sam koliko Šapčani "lete" – kaže on.

U agenciji radi sa svojom zaručnicom Milicom i kaže da će tako biti i u budućnosti. – Troškovi radne snage su veliki, a s druge strane, u malom se gradu greške ne praštaju – ljubaznost i usluga moraju biti na najvišoj razini kako bi se pridobili klijenti. Posao zato trebaju raditi oni kojima je najviše stalo – objašnjava Bjelovuković.

Priča Denisa Bere iz Vršca vrlo je slična Dušanovoj. I on je želio pokrenuti vlastiti posao, a od samog je starta znao da želi uzeti franšizu, te se o ovom načinu poslovanja informirao na Franchising portalima.
Vjerujem u sve prednosti koje donosi franšizing. Vrlo je važna podrška koju davatelj franšize pruža –logistika, marketing, izgrađen brand... Osim toga, zahvaljujući obuci, ne morate imati prethodno znanje, kao što se ni ja nikada ranije nisam bavio turizmom. Moje se znanje temeljilo na putovanjima, vlastitim iskustvima i želji da na ovaj način omogućim i drugima da putuju i dožive pozitivna iskustva – kaže Bere koji također u poslovnici radi sa svojom djevojkom Andrijanom.

On potvrđuje i da u Vršcu uglavnom rade subagencije, a njihova prednost, kao primatelja Fly Fly franšize, jest i to što su organizatori putovanja te tako mogu ponuditi više od drugih. – Radimo svega mjesec dana i rano je za zaključke. Prvi su dojmovi pozitivni, no vidjet ćemo kako će se dalje poslovanje odvijati. Dobili smo dosta komplimenata – prije svega, da smo cjenovno povoljniji, što je važno, pošto je ljudima u malom mjestu lako obići sve agencije i usporediti što im se sve nudi – kaže Bere.

Tvrtka Fly Fly Travel svoj franšizni sustav gradi već godinama, a brand i poslovni model proširila je i izvan tržišta Srbije. U Hrvatskoj, mrežu razvija primatelj master franšize iz Rijeke, gdje je otvorena prva poslovnica.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank