Novo tržište za LG Laundry Lounge

Primatelj master franšize branda LG Laundry Lounge za sva tržišta Istočne Europe je hrvatska tvrtka Bijeli svijet
Petak
14.07.2017
LG Laundry Lounge, samoposlužne praonice, u proteklih su nekoliko godina započele poslovanje kroz franšizu u nekoliko zemalja, a od sredine srpnja i u Crnoj Gori.
 

Brand samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge pojavio se prije pet godina u New Yorku gdje je otvorena prva praonica. Druga je, zanimljivo, pokrenuta u Zagrebu. U međuvremenu, praonice pod ovim brandom počele su raditi u Manili na Filipinima, u Kuala Lumpuru, Dubaiju, Irskoj, Italiji, a od 15. srpnja i u Podgorici u Crnoj Gori.

Jelena Jocović, primateljica ove franšize za Podgoricu, kaže da trend samoposlužnog pranja odavno postoji u svijetu, a posljednjih godina, i u našem okruženju brzo raste te se razvija potencijal za ovu vrstu usluge. – U Crnoj Gori sam odavno zapazila potrebu za profesionalnom samoposlužnom djelatnošću ove vrste, a ključna je činjenica da je do sada nije bilo – kaže Jocović.

Ovo će biti njeno prvo iskustvo u poduzetničkim vodama, no, nije se plašila pokrenuti privatni biznis.
Prilično sam dugo radila u inozemnim tvrtkama. Radeći u uspješnim tvrtkama, razvila sam poduzetnički duh te shvatila da želim pokrenuti vlastiti posao – kaže ona.

Za početak, postala je primateljica pojedinačne (single unit) franšize, ali, kako kaže, s mogućnošću da se u budućnosti posao proširi na teritoriju čitave Crne Gore. – Podgorica ima izuzetan potencijal za razvoj biznisa uopće, a pogotovo ove vrste, jer obiluje urbanom klijentelom te manjim i većom objektima kojima je ovakav servis potreban. Vjerujem i da se može razviti veća mreža LG Laundry Lounge samoposlužnih praonica u dogledno vrijeme. U svojim planovima fokusirala bih se na primorske gradove s razvijenim turizmom kao i sve gradove s tendencijom gospodarskog rasta i razvoja – kaže Jocović.

Inače, primatelj master franšize za sva tržišta Istočne Europe je hrvatska tvrtka Bijeli svijet. Kako je ranije izjavio vlasnik tvrtke Mario Martinek, segment samoposlužnih praonica u zemljama Istočne Europe nije zasićen, čime se uvećava šansa za uspjeh. Za ovaj su biznis potrebna, prema njegovim riječima, početna investicija od 20.000 eura te lokal od 30 kvadrata, a povrat investicije je moguć već u prvoj godini.