14.07.2017

Novo tržište za
LG Laundry Lounge

LG Laundry Lounge, samoposlužne praonice, u proteklih su nekoliko godina započele poslovanje kroz franšizu u nekoliko zemalja, a od sredine srpnja i u Crnoj Gori.

Brand samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge pojavio se prije pet godina u New Yorku gdje je otvorena prva praonica. Druga je, zanimljivo, pokrenuta u Zagrebu. U međuvremenu, praonice pod ovim brandom počele su raditi u Manili na Filipinima, u Kuala Lumpuru, Dubaiju, Irskoj, Italiji, a od 15. srpnja i u Podgorici u Crnoj Gori.

LG Laundry Lounge Podgorica Fot. LG Laundry Lounge Podgorica

Primatelj master franšize branda LG Laundry Lounge za sva tržišta Istočne Europe je hrvatska tvrtka Bijeli svijet

Jelena Jocović, primateljica ove franšize za Podgoricu, kaže da trend samoposlužnog pranja odavno postoji u svijetu, a posljednjih godina, i u našem okruženju brzo raste te se razvija potencijal za ovu vrstu usluge. – U Crnoj Gori sam odavno zapazila potrebu za profesionalnom samoposlužnom djelatnošću ove vrste, a ključna je činjenica da je do sada nije bilo – kaže Jocović.

Ovo će biti njeno prvo iskustvo u poduzetničkim vodama, no, nije se plašila pokrenuti privatni biznis.
Prilično sam dugo radila u inozemnim tvrtkama. Radeći u uspješnim tvrtkama, razvila sam poduzetnički duh te shvatila da želim pokrenuti vlastiti posao – kaže ona.

Za početak, postala je primateljica pojedinačne (single unit) franšize, ali, kako kaže, s mogućnošću da se u budućnosti posao proširi na teritoriju čitave Crne Gore. – Podgorica ima izuzetan potencijal za razvoj biznisa uopće, a pogotovo ove vrste, jer obiluje urbanom klijentelom te manjim i većom objektima kojima je ovakav servis potreban. Vjerujem i da se može razviti veća mreža LG Laundry Lounge samoposlužnih praonica u dogledno vrijeme. U svojim planovima fokusirala bih se na primorske gradove s razvijenim turizmom kao i sve gradove s tendencijom gospodarskog rasta i razvoja – kaže Jocović.

Inače, primatelj master franšize za sva tržišta Istočne Europe je hrvatska tvrtka Bijeli svijet. Kako je ranije izjavio vlasnik tvrtke Mario Martinek, segment samoposlužnih praonica u zemljama Istočne Europe nije zasićen, čime se uvećava šansa za uspjeh. Za ovaj su biznis potrebna, prema njegovim riječima, početna investicija od 20.000 eura te lokal od 30 kvadrata, a povrat investicije je moguć već u prvoj godini.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank