03.08.2017

Husse u naletu

Franšizni lanac Husse proširio je svoju mrežu u Hrvatskoj na još dvije županije – Bjelovarsko-bilogorsku i istočni dio Zagrebačke županije.

Husse, franšizni sustav specijaliziran za kućnu dostavu hrane za ljubimce, ubrzao je širenje mreže u Hrvatskoj te za kratko vrijeme pokrio šest županija. Nedavno su dobili novog partnera, Sandru Kletački, s kojom su sklopili franšizni ugovor za Bjelovarsko-bilogorsku županiju i istočni dio Zagrebačke županije.

Husse, Hrvatska Fot. Husse Hrvatska

„Iskustva Husse koncepta su svugdje u svijetu ista. Obično taj posao počne voditi jedna osoba, da bi se vrlo brzo to pretvorilo u jedan ozbiljan obiteljski posao s respektabilnim financijskim rezultatima.“

Sandra Kletački, kako sama kaže, do sada nije imala poduzetničkog iskustva, ali joj se svidjela ideja biti „sam svoj gazda“ i, usto, raditi posao u kojem može uživati. – Za Husse franšizu sam saznala pretražujući internet, a odlučila sam postati njihov primatelj jer mislim da je ovo dobra poslovna prilika. Veliki sam i ljubitelj životinja te sam željela ljudima omogućiti da svoje kućne ljubimce hrane kvalitetnom hranom. Naravno, svidjela mi se i ideja da sama mogu određivati radno vrijeme te intenzitet svog poslovanja – kaže Kletački i dodaje da je tržištu Hrvatske potreban ovakav brand s visokim kvalitetom proizvoda te da to potrošači polako prepoznaju, što i njima kao poduzetnicima omogućava napraviti dobar poslovni rezultat.

Zorislav Zlatar, primatelj master franšize branda Husse za teritoriju Hrvatske, kaže da su zadovoljni širenjem franšizne mreže. On napominje da su Sandri Kletački dali praktično dvije single unit franšize, odnosno, franšize za dvije teritorije, jer smatraju da posjeduje organizacijski kapacitet. – Nama je cilj da u prve dvije godine prisutnosti Husse koncepta u Hrvatskoj nađemo poslovne partnere tj. primatelje franšize u svim županijama – kaže Zlatar i dodaje da su trenutačno, s vlastitom poslovnicom te tri primatelja franšize, pokrili Splitsko-dalmatinsku, Primorsko-goransku, Bjelovarsko-bilogorsku županiju, Istočni dio Zagrebačke županije, Zagreb Zapad i Zagreb Jug. Zlatar, međutim, napominje da u ovom trenutku razgovaraju s nekoliko vrlo zainteresiranih kandidata za još tri županije te da su pregovori pri kraju.

Najvažniji kriteriji pri odabiru primatelja franšize su, prema njegovim riječima, predanost Husse konceptu, što podrazumijeva da primateljima ovo bude osnovni i glavni posao. – Od takve osobe očekujemo da se potpuno posveti organizaciji poslovanja na svom području, a ne da mu to bude usputni posao. Ovo je posao u kojem je sve egzaktno. Koliko truda i vremena uložite, toliko će vam se i vratiti u financijskom smislu – kaže Zlatar.

Svi su naši franšizeri tek na početku, a konkretne pokazatelje možemo imati tek nakon šest do osam mjeseci. No, iskustva Huss koncepta su svugdje u svijetu ista. Obično taj posao počne voditi jedna osoba, da bi se vrlo brzo to pretvorilo u jedan ozbiljan obiteljski posao s respektabilnim financijskim rezultatima – objašnjava Zlatar.

Husse je osnovan 1987. u Švedskoj. Danas ima prodajnu mrežu na četiri kontinenta i više od 1.100 primatelja franšize. Poznati su po prodaji i besplatnoj kućnoj dostavi visokokvalitetne hrane za pse, mačke i konje, ali i kozmetike i ostalih preparata za njegu ljubimaca. Husse je najveći franšizni sustav u svojoj branši te jedna od najuspješnijih europskih franšiza. Osim Hrvatske, u ovoj regiji franšiznu mrežu razvija i u Srbiji, Makedoniji, Sloveniji.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank