17.08.2017

Kralj sprinta osvaja kroz franšizu

Pod brandom Usain Bolt’s Tracks & Records, jamajčanski lanac restorana kreće u osvajanje Velike Britanije. Prva će franšiza biti otvorena već za par mjeseci.

Rekorder u sprintu na 100 i 200 metara, osvajač osam zlatnih olimpijskih te 11 medalja sa svjetskih prvenstava, stoji kao ključni partner iza jamajčanskog lanca restorana Usain Bolt’s Tracks & Records. Osim što je svoje slavno ime "vezao" uz brand restorana, Usain Bolt je i njegov promotor, a lanac će, kako je ovih dana objavljeno u britanskim medijima, prve restorane uskoro dobiti i na tlu Europe.
Sredinom kolovoza, naime, jamajčanska tvrtka Franjam, većinski vlasnik lanca, potpisala je ugovor s britanskom tvrtkom Casual Dining Restaurants Group (CDRG), koja će biti zadužena za razvoj na teritoriju Velike Britanije. Ugovorom se predviđa da u narednih pet godina bude otvoreno 15 Usain Bolt’s Tracks & Records restorana, a vrata prvog mogla bi biti otvorena već za nekoliko mjeseci.

Usain Bolt's Tracks & Records Fot. Usain Bolt's Tracks & Records

Osim što je svoje slavno ime "vezao" uz brand restorana, Usain Bolt je i njegov ključni partner i promotor

Prvi, matični restoran pod imenom Usain Bolt’s Tracks & Records otvoren je u travnju 2011. u Kingstonu, glavnom gradu Jamajke, a prošle je godine počela raditi i prva franšiza u luci Ocho Rios, također na Jamajci. S druge strane, glasine o otvorenju "Boltovih" restorana u Velikoj Britaniji javile su se još 2012. godine. – Nismo htjeli žuriti, željeli smo pronaći idealnog partnera koji će dijeliti našu viziju i predanost poslu te koji će dobro poznavati lokalno tržište – objašnjava Gary Matalon, izvršni direktor tvrtke Franjam.

Usain Bolt’s Tracks & Records zamišljen je kao spoj klasičnog sportskog bara koji nudi dobru zabavu i premium restorana neformalnog objedovanja s vrlo bogatim menijem. Iako je kuhinja "mješovita", prilagođena ukusima internacionalne klijentele, menijem dominiraju jela tipična za Jamajku. Osim hrane, duh i kulturu ovog otoka dočaravaju i specifičan ambijent te glazba, a Boltovo ime stoji i kao dobra preporuka – gostima se, između ostalog, nudi i nekoliko vrsta burgera "a la Usain".

Jedan od ključnih razloga za ulazak u Veliku Britaniju leži u činjenici da popularnost karipskih specijaliteta i restorana u ovoj zemlji raste iz godine u godinu, kaže Gary Matalon. Zanimljivo je, podsjeća Matalon, da je ovo prva izvorna franšiza s Jamajke koja izlazi na međunarodno tržište i koja će se širiti izvan granica svoje domovine.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank