23.08.2017

Ideje za posao? U Varšavi!

Pripreme za najveći sajam franšiza Središnje Europe već su počele. Očekuje se 200 izlagača i više od 7.000 posjetitelja.

Od 26. do 28. listopada 2017. u Palači kulture i znanosti u Varšavi održat će se 15. Sajam franšiza (XV Targi Franczyza). Prema prvim najavama organizatora, sajam će i ove godine opravdati status najveće franšizne smotre Središnje i Istočne Europe, budući da će se predstaviti oko 200 franšiznih sustava, dok se očekuje više od 7.000 posjetitelja iz Poljske, ali i inozemstva.

Sajam, Varšava Fot. PROFIT system

Sajam u Varšavi je idealna prilika i za vlasnike malih i srednjih biznisa koji još uvijek razmišljaju o franšizingu, a željeli bi se uvjeriti kako, u kojim područjima i kojem se stupnju posao može razvijati davanjem franšize

Sajam je idealna prilika da se neposredno susretnu te upoznaju "dvije strane" franšiznog biznisa – tvrtke koje daju franšizu i poduzetnici koji razmišljaju o kupnji provjerenog poslovnog koncepta. Kako je Poljska danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi, većina "domaćih" posjetitelja dobro je upoznata s franšiznim modelom poslovanja te iskustvo pokazuje da na sajam dolaze kako bi se neposredno upoznali s predstavnicima franšiznih sustava i stupili u ozbiljne pregovore o kupnji franšize. – Svi su barem jednom u životu razmišljali o pokretanju vlastitog posla. Prije deset godina, većina je posjetitelja ostala na tome. Danas, s ovim stupnjem razvoja tržišta i brojem dostupnih koncepata, malo je onih koji dođu na sajam a da ne pronađu ideju za posao i sustav koji im se dopada – objašnjava Michał Wiśniewski, direktor franšiznog razvoja u tvrtki PROFIT system, koja je i organizator sajma.

Sudjelujemo na sajmu već godinama i svake se godine dogodi da samo nekoliko mjeseci nakon sajma otvorimo nove franšizne poslovnice. Prednost ovog sajma je i to što su nam uglavnom dolazili ljudi koji su zaista zainteresirani za kupnju franšize, znaju što traže i što da pitaju, tako da su i ti susreti bili vrlo specifični – potvrđuje Wojciech Godunski, vlasnik tvrtke Wojtex, koja razvija nekoliko ugostiteljskih franšiznih sustava (Biesiadowo, Western Chicken, Rybkodajnia, Western Tortilla, Cofeelofee i Mangatto).

Budući primatelji franšize moći će birati koncepte iz desetak branši (edukacija, financije, maloprodaja, moda, ljepota, zdravlje, turizam...). Međutim, kao i prethodnih godina, najviše će sustava biti iz gastronomije i ugostiteljstva, a veliko interesovanje tradicionalno vlada i za partnerske sustave poznatih trgovačkih lanaca.

Sajam je u Varšavi, s druge stane, idealna prilika i za vlasnike malih i srednjih biznisa koji još uvijek razmišljaju o franšizingu, a željeli bi se uvjeriti kako, u kojim područjima i kojem se stupnju posao može razvijati davanjem franšize. Neposredan razgovor s iskusnijim kolegama, razmjena ideja i sugestija, svakako je jedna od najvećih prednosti sajma.

Na koncu, i početnici koji se tek žele upoznati s ovim vidom poslovanja, dobivaju priliku učiti od najboljih. Kao i svake godine, pored predstavljanja franšiza, sajam upotpunjuje niz besplatnih radionica, predavanja i Forum o franšizingu. Uspješni poduzetnici i stručnjaci iz oblasti franšizinga, pomoći će te naučiti buduće primatelje franšize kako da izaberu koncept "po svojoj mjeri", na što obratiti pažnju u franšiznom ugovoru ili kakvu financijsku korist mogu očekivati ​​kada kupe franšizu.

Glavni organizator sajma je PROFIT system, najveća konzultantska kuća u području franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Europi, izdavač nekoliko franšiznih časopisa i portala, među kojima je i Franchising.hr.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank