31.08.2017

Po svjetskim standardima

U Beogradu su nedavno otvorene dvije redizajnirane trgovine košuljama turskog branda Tudors. Sugestije za novi koncept – došle su i od lokalnog primatelja franšize.

Turski brand Tudors, pod kojim se prodaju muške košulje i asesoar, prisutan je na tržištu Srbije tri godine zahvaljujući tvrtki BJN koja je primatelj master franšize za zemlje ove regije. Budući da je ovo mladi franšizni sustav, koncept se stalno poboljšava. To potvrđuje i ono što se događalo proteklih mjeseci, kada su dvije Tudorsove trgovine u Beogradu osvanule "u novom ruhu". – Vlasnik branda Tudors Yasar Ayaydin veliki je kreativac, usto i arhitekta po profesiji, te ne čudi što koncept želi približiti svjetskim standardima. Cilj novog koncepta je uvođenje trendova koji su prihvaćeni od strane mnogih svjetskih brandova – u prednjem planu trebaju biti proizvodi, odnosno roba, a ne sam namještaj. Osim toga, Tudors je zabilježio rast prodaje asesoara te su izgled trgovine i namještaja trebali biti prilagođen novoj ponudi – objašnjava Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN.

Tudors, Beograd Fot. Tudors Srbija

Novi koncept, novi dizajn:
Tudors trgovina u Knez Mihailovoj u Beogradu

Novi će se koncept, po njegovu mišljenju, postupno uvoditi u sve Tudors trgovine.

Iako je za franšizne sustave uobičajeno da su standardi po pitanju vizualnog identiteta, a naročito izgleda trgovina, strogo definirani, Bojan Mitić objašnjava da je s davateljem franšize uspio razviti poseban partnerski odnos. Naime, franšizodavac je bio otvoren i htio je saslušati sugestije partnera iz Srbije, znajući da je Mitić već surađivao s različitim franšiznim sustavima (7camicie, Miss Roberta, Sportstaff, Quiz, List). – Dugo radimo s poznatim svjetskim brandovima i imamo puno iskustva u tom pogledu. Razne smo sugestije davali vlasniku branda Tudors, koje je rado prihvatio. Primjerice, sugerirali smo da neke trgovine trebaju imati "industrijski dizajn", s otvorenim stropovima, što je franšizodavac prihvatio i odluka se pokazala kao dobra. Zapravo, vrlo dobro surađujemo i uvijek je dobro slušati drugo mišljenje – kaže Bojan Mitić.

Tudors je poznat po košuljama za muškarce, ali u njegovoj prodaji sve značajniji udio zauzima asesoar poput kaiševa, kravata, leptir-mašni, sunčanih naočala, a odnedavno i parfema. Uz sve navedeno, u ponudi su i majice i džemperi.

Maloprodajnu mrežu u Srbiji uglavnom razvija tvrtka BJN, ali su, kako kaže Mitić, otvoreni i za druge modele suradnje, pa i davanje single-unit franšize. Kao što je Mitić ranije rekao, cilj Tudorsa jeste razviti mrežu kroz različite oblike "poslovnih modela koji vode do uspjeha". Napominje kako oni ne žele uspostaviti "pravila na papiru koja ne rade u praksi", pa će suradnja biti moguća samo ako postoji zajednički interes.

U Srbiji za sada djeluje 13 Tudors trgovina – u Beogradu, Novom Sadu, Vršcu, Kragujevcu, Kraljevu, Nišu, Leskovcu i Užicu.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank