05.09.2017

Lakše uz partnere

Poljski brand dječje odjeće Coccodrillo širi maloprodajnu mrežu diljem Europe. Dobri uvjeti suradnje te potpora matične tvrtke privukli su veliki broj primatelja franšize.

Samo na tržištu u Poljskoj Coccodrillo ima 250 trgovina, od čega su više od polovice franšize. Na tržištima Europske unije djeluju 142 trgovine, ali se odjeća ovog branda može kupiti i u Aziji, Australiji. Sveukupno, brand Coccodrillo prodaje se u gotovo 500 trgovina diljem svijeta.

Coccodrillo, modni brend za decu, radnja Fot. Coccodrillo

Za otvorenje trgovine odjeće za djecu branda Coccodrillo potreban je lokal od 50 do 70 m2

Veliki udio primatelja franšize jedan je od ključnih faktora uspješnog razvoja branda Coccodrillo u Poljskoj i inozemstvu – kaže Ewa Matuszak, direktorica prodaje tvrtke CDRL S.A. u čijem je vlasništvu brand Coccodrillo. – S velikom smo pažnjom razvili sustav suradnje koji je privukao velik broj ljudi zainteresiranih za našu franšizu. Danas među njima ima i mnogo onih koji su otvorili više od jednog dućana – objašnjava Matuszak.

Broj prodajnih mjesta u Poljskoj zasigurno više ne može dramatično porasti, kaže Ewa Matuszak, dodajući kako je tvrtka posljednjih godina zbog toga usmjerena na širenje u inozemstvo. Novi partneri su, kako kaže, dobrodošli.

Za otvorenje trgovine odjeće za djecu pod brandom Coccodrillo potreban je lokal od 50 do 70 m2. Primatelj franšize ne plaća franšiznu naknadu, a Matuszak kaže da nema niti izdvajanja za marketing. Primatelj, međutim, ulaže u obnovu i brandiranje trgovine, a zatim daje povratni depozit, koji će jamčiti za robu koju dobiva. Također mora platiti licencu za poslovni software (dio je franšiznog paketa), a trebao bi imati i pristup internetu te nabaviti računalo i fiskalnu blagajnu.
Davatelj franšize pomaže pri odabiru lokacije, pruža svu potrebnu potporu prilikom projektiranja, opremanja i otvorenja trgovine, ali i u daljnjem poslovanju.

Koncept je, kako kaže Matuszak, pogodan i za manje gradove (s najmanje 25.000 stanovnika), jer Coccodrillo nudi i mogućnost otvorenja "dućana u dućanu" (franšiznog kornera). Povrat ulaganja se u prosjeku očekuje za godinu dana.

Sve za dijete od glave do pete

Ono što Coccodrillove kolekcije odjeće najviše izdvaja od drugih brandova je inovativni pristup novim mustrama i bojama. Odjeća je izrađena od finih tkanina, a sve je dostupno velikoj većini potrošača, jer je Coccodrillo – kvaliteta po vrlo povoljnoj cijeni. Pored toga, trgovine nude i dodatni asortiman poput cipelica, tenisica, torbi, sportske odjeće... – objašnjava Renata Kubáňová, rukovoditeljica prodaje branda Coccodrillo u Češkoj.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank