25.09.2017

Orbis ubrzava rast

Orbis Hotel Group planira ubrzati tempo ekspanzije u Istočnoj i Središnjoj Europi. Novi franšizni direktor preuzima novi zadatak.

U 16 zemalja Europe, među kojima su i zemlje ove regije, poljski Orbis Hotel Group razvija mrežu hotela pod brandovima Mercure, Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, ibis, ibis Styles i ibis Budget. Kao strateški partner te nositelj master franšize francuskog AccorHotelsa, Orbis je, naime, zadužen za pronalaženje franšiznih partnera, ali i prijenos znanja, obuku te potporu primateljima franšize – hotelijerima i investitorima koji bi željeli raditi pod AccorHotels brandovima. Ovaj je proces, sve donedavno, nadgledala direktorica franšiznog razvoja Małgorzata Morek, koja je gotovo 20 godina radila u Orbisu. Međutim, kako je objavljeno u priopćenju za medije, u grupaciji je došlo do promjene – Małgorzata Morek "odlučila je profesionalnu karijeru nastaviti izvan Orbisa", a na mjesto direktora razvoja, koji će pratiti franšizne projekte na razini čitave Orbis grupacije, dolazi Frank Reul, do sada odgovoran za razvoj u Rumunjskoj, Bugarskoj i Makedoniji.

Frank Reul Fot. Orbis Hotel Group

Frank Reul je do sada bio odgovoran za razvoj AccorHotels brandova u Rumunjskoj, Bugarskoj i Makedoniji

Istočna Europa je veliko tržište s jednom od najvećih stopa rasta BDP-a u Europi, koja generira snažnu potrebu za hotelskim uslugama u poslovnom i tustičkom sektoru. S druge strane, jasno vidimo da developeri i investitori koji u prošlosti nisu ulagali u hotelijerski sektor, sada vide ogromne mogućnosti u ovoj industriji, ne samo u Poljskoj, već i diljem Istočne Europe. Želimo ubrzati rast mreže po "asset-light" modelu razvoja (putem franšiznih i menadžment ugovora) te pojačati vidljivost AccorHotels brandova u ovoj regiji, a posebno novim, perspektivnim tržištima poput Srbije, Hrvatske, Rumunjske, Slovenije ili Bugarske. Stoga smo predstavili novi razvojni tim kako bismo brže postigli postavljene ciljeve – objašnjava Gilles Clavie, CEO tvrtke Orbis.

U agendi novog direktora u ovom se trenutku već nalazi osam novih hotela, koji će biti otvoreni u narednih nekoliko mjeseci, ali i 40 projekata u razvojnoj fazi, čime Orbis obilježava i započinje ubrzan razvoj u Istočnoj i Jugoistočnoj Europi. Novi će hoteli biti otvoreni u Rumunjskoj (Mercure Sighisoara Binderbubi, ibis Styles Arad, Mercure Bucharest Unirii), Srbiji (Mercure Belgrade Excelsior), Bosni i Hercegovini (Novotel Sarajevo, MGallery by Sofitel Tarcin Forest Resort & Spa), Makedoniji (Mercure Tetovo) i Mađarskoj (ibis Styles Budapest Airport). Franšiznim ugovorom koji je sredinom rujna potpisan u Mariboru, dva hotela iz hotelsko-lječilištnog kompleksa Terme Maribor – Piramida i Orel – također će postati franšize te će od siječnja 2018. djelovati pod brandovima Mercure i ibis Styles.

Za investitore i hotelijere koji razmišljaju o pridruženju AccorHotels mreži hotela, osnovni kriteriji jesu veličina i lokacija objekta. Najbolje je da objekt bude u gradu s najmanje 200.000 stanovnika, ali se u obzir uzima i turistički potencijal mjesta. U slučaju potpisivanja franšiznog ugovora, hotel bi trebao imati najmanje 50 soba. Međutim, Orbis je također otvoren za suradnju s hotelima s manje soba, ali s kapacitetom za proširenje. Franšizni se ugovor potpisuje na 10 godina. Uvjeti suradnje i franšizne naknade mogu varirati ovisno o brandu hotela i tržišta te se sa svakim partnerom sklapa poseban ugovor.

Kada promatramo domaće tržište – tržište Poljske, vidimo da je hotelski sektor u izvrsnom stanju. U stvari, doslovno sva tržišta na kojima je Orbis prisutan te na kojima želi ubrzati rast – spadaju u najbrže rastuća u Europi i bilježe rast broja gostiju u hotelima – kaže Frank Reul, novi direktor franšiznog razvoja grupacije Orbis.
Što se tiče franšiznih hotela, primjećujemo snažan rast interesa, i individualnih i institucionalnih investitora. Za mnoge od njih, hotelska je industrija nova, atraktivna branša, ali koja zahtijeva stručnost, specijalizirane poslovne alate te profesionalno vodstvo. A to je upravo ono što možemo ponuditi našim franšiznim partnerima – objašnjava Reul.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank