29.09.2017

Varšava čeka poduzetne

Tri dana promocija, 200 franšiznih brandova te 7.000 posjetitelja zainteresiranih za kupnju franšize – ovogodišnji Sajam franšiza u Varšavi održat će se od 26. do 28. listopada.

Sajam franšiza u Varšavi najveći je franšizni događaj u Centralnoj i Istočnoj Europi. Idealno mjesto za uspostavljanje kontakata te pronalaženje potencijalnih poslovnih partnera. Također, jedinstvena prilika za franšizne sustave koji žele pronaći primatelje franšize i na taj način razviti biznis u Poljskoj. Posjetitelji sajma, podsjećaju organizatori, uglavnom su poduzetnici te vlasnici malih i srednjih tvrtki koji su zainteresirani za kupnju franšize.

Sajam, Varšava Fot. PROFIT system

Sajam franšiza u Varšavi jedinstvena je prilika za franšizne sustave koji žele pronaći primatelje franšize te na taj način razviti biznis u Poljskoj.

Ove će godine sajam privući 7.000 posjetitelja i 200 franšiznih sustava, a štandovi će biti raspoređeni u 13 prostorija Palače kulture i znanosti. Sve češće, izlagači svoje štandove grade kao vjerne replike poslovnih jedinica i lokala kako bi posjetitelji točno znali kako bi izgledale njihove podružnice ako se odluče za kupnju franšize.

Sajam franšiza je događaj koji se ne smije propustiti ako tražite franšizne partnere. Dobro je sudjelovati i ako se želite dobro pozicionirati te održati dobar imidž na tržištu franšiza – kaže Grzegorz Karmowski, direktor Odjela za razvoj Nest banke.

Gastronomske franšize će, tradicionalno, biti najzastupljenije na sajmu u Varšavi. Organizatori očekuju da će se iz ovog sektora pojaviti više od 60 brandova, najviše restorana, a među njima bit će McDonald’s, Burger King, Salad Story, Telepizza, Kebab King, Biscuits, Dominos Pizza, Bafra Kebab, New York Pizza.

Očekuje se i veliki broj prodavaonica sladoleda te kafića, a neki od njih su Carte Dor, Chop ChopThai Ice Cream, Bonano, Lodolandia, Mangatto, Marsjano, Coffeeloffee, Coffee Feel, So! Coffee...

Foto: Sajam franšia u Varšavi; PROFIT system

U pravilu, veliku pozornost privlače i veliki trgovački lanci te specijalizirane trgovine. Ove će se godine predstaviti Carrefour, DelikatesyCentrum, Groszek, Intermarche, Żabka... Poduzetnici zainteresirani za financijski sektor i osiguranje moći će pogledati ponudu sustava poput PZU, Superpolisa, Credit Agricole, Eurobank, Getin Noble Bank, Nest Bank i Tax Care.

Na sajmu će se ove godine predstaviti i brojni internacionalni brandovi – iz SAD-a, Australije, Indije, Albanije, Bjelorusije, Nizozemske, Velike Britanije, Španjolske, Rumunjske i Ukrajine.

Glavni organizator sajma je PROFIT system, najveća konzultantska kuća iz oblasti franšizinga u Centralnoj i Istočnoj Europi. Kao i svake godine, čitatelji portala Franchising.hr mogu dobiti besplatne ulaznice za sajam – samo trebaju popuniti sljedeću kontakt-formu:

Podaci o posjetitelju
Ime i prezime *
Mjesto, država *
Telefon
E-mail *
Posjećujete sajam da biste:



Ukoliko vas zanima kupnja franšize, koje vas branše posebno zanimaju?
Želite li da vam zakažemo sastanak s nekom od tvrtki koje izlažu na sajmu? Kojom?
Želite li sastanak s konzultantima PROFIT systema tijekom sajma u Varšavi? Ukoliko da, navedite temu sastanka.
If you see this, leave this form field blank

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank