13.12.2017

Košulje za cijelu regiju

BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.

Priča o turskom brandu Tudors, u čijem fokusu je prodaja muških košulja i asesoara, na tržištu ove regije počela je prije svega tri godine, kada je srpska tvrtka BJN dobila prava za širenje mreže u regiji Balkana. Istina, bila je to priča s puno nepoznanica jer je brand Tudors bio mlad, a franšiza se praktički počela razvijati ulaskom na tržište Srbije. Za svega tri godine, tvrtka BJN je razvila zavidnu prodajnu mrežu i brand uvela na nekoliko novih tržišta –prvo Crnu Goru, a ove godine i u Mađarsku, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i nedavno Bugarsku. U nekim od ovih zemalja dali su pojedinačne franšize (Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Hrvatskoj), dok u drugima, mrežu razvijaju samostalno, što je slučaj sa Bugarskom.

Tudors, Bugarska Fot. BJN

Brand Tudors nastao je u Turskoj prije nekoliko godina, kao mala obiteljska tvrtka, ali je u izuzetno kratkom razdoblju tvrtka postala poznata diljem Europe i Bliskog istoka. Nova je trgovina početkom prosinca 2017. otvorena i u Sofiji u Bugarskoj.

U Bugarskoj namjeravamo otvoriti deset trgovina u narednom razdoblju, mnoge su lokacije već spremne, a pokrit ćemo veće trgovačke centre u Sofiji, a zatim i gradove Plovdiv, Varnu, Staru Zagoru. Formirali smo izuzetne cijene za bugarsko tržište i prodaja je započela fantastično – kaže Bojan Mitić, vlasnik BJN-a.

Kao što je ranije istaknuo, spremni su dati jediničnu (single unit) franšizu ozbiljnim partnerima koji imaju dobru lokaciju. – Dokazali smo da smo pouzdani partneri, te smo dobili dozvolu vlasnika Tudorsa da proširimo maloprodajnu mrežu na ovom području na način koji jamči uspješnu priču. Uglavnom dajemo single unit franšize kada partner nađe dobru lokaciju. Stjecajem okolnosti, do sada otvorene trgovine u Hrvatskoj, Makedoniji i Bosni i Hercegovini – otvorila je jedna osoba – objasnio je Mitić, koji je upravo zbog dobrih rezultata nedavno imenovan za internacionalnog direktora Tudorsa i bit će zadužen za razvoj mreže, uključujući i franšize, dok je BJN, zajedno s internacionalnim odjelom Tudorsa, zadužen za kontrolu svih trgovina izvan Turske.

Mitić objašnjava da su brzo širenje mreže omogućili i vrlo povoljni uvjeti franšizne suradnje. Tudors je, naime, franšiza depozitnog tipa, što znači da partneri plaćaju robu tek po prodaji, a odličan omjer cijene i kvalitete jamči im visoke promete te veliki broj stalnih kupaca.

U Hrvatskoj trenutno rade dvije Tudors trgovine (Zagreb), u BiH jedna (Sarajevo), a u Makedoniji četiri. Mitić kaže da će uskoro u Mađarskoj otvoriti još dvije trgovine u Budimpešti.

Brand je nastao u Turskoj prije nekoliko godina, kao mala obiteljska tvrtka, ali je u izuzetno kratkom razdoblju tvrtka postala poznata diljem Europe i Bliskog istoka. U prethodnom razdoblju nove su trgovine otvorene u Pakistanu, Libanonu, Iraku, a nedavno i u Danskoj.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank