Harmonija u svakom detalju

KiwiSun BioSolarium nudi svojim primateljima franšize zaokružen i razrađen koncept te nije potrebno prethodno znanje ili radno iskustvo u ovom području
Ponedjeljak
18.12.2017
KiwiSun, mađarski lanac biosolarija, djeluje već u osam zemalja, a franšizu sada nude i poduzetnicima iz ove regije.
 

KiwiSun se na tržištu Mađarske pojavio 2006, kada su prvi biosolariji pod ovim brandom otvoreni u Budimpešti. Danas, imaju 70 salona u osam zemalja, a kako ističu u tvrtki Black Care Ltd, vlasniku koncepta, za rast i uspjeh mreže zaslužna je specijalna tehnologija te povoljni uvjeti franšizne suradnje. Za razliku od klasičnih solarija, KiwiSun biosolariji koriste medicinsko, „zeleno“ svjetlo koje ne šteti koži.
Zeleno svjetlo ne uzrokuje opekline, crvenilo, bore, ubrzano starenje ili sušenje kože. Koristi se drukčija vrsta UV zračenja koja daje prirodnu, brončanu boju kože, uz poticanje proizvodnje vitamina D, apsorpcije kalcija i izlučivanja endorfina. Utječe, stoga, na dobro opće stanje organizma – objašnjava Péter Klein, direktor strateškog razvoja u tvrtki. Upravo stoga, nije ih iznenadilo kada su njihovi lojalni klijenti postali ljudi koji inače nisu bili viđeni kao redoviti korisnici solarija – sredovječna i starija populacija.

KiwiSun je, osim toga, jedini sustav u Mađarskoj koji je testiran na emitiranje radijacije i ima certifikat Radiloško-biloškog instituta o sigurnosti. Ujedno je i prvi franšizni sustav u svojoj branši koji koristi opremu po standardima Europske unije, što znači da maksimalna snaga solarija ne prelazi 0,3 W/m2. – Naši klijenti dolaze k nama bez ikakve grižnje savjesti – kaže Klein.

Nisu imali problema ni kada su ponudili franšizu – u vrlo kratkom roku javilo se dosta zainteresiranih, koji su u ovome vidjeli dobru poslovnu priliku. Mreža se najprije razvila na domaćem tržištu, da bi koncept potom s uspjehom prenijeli na još sedam tržišta Europske unije. Nove franšizne partnere sada traže i u zemljama ove regije. – Tko odluči kupiti franšizu KiwiSun, može računati na teritorijalnu ekskluzivnost, centralizirani marketing, stalnu potporu. Čak je 20 ljudi angažirano na marketingu te naši partneri ne bi trebali brinuti o vidljivosti ili promociji koncepta – ističe Klein.

Obuka je sveobuhvatna i drži je tim profesionalaca – imamo i svog dermatologa i kozmetičara, koji će partnerima prenijeti znanja iz ovih oblasti, ali naš tim čine i komunikolozi i psiholozi, tako da će partner raditi i na unapređenju osobnih kompeticija, komunikativnih i prodajnih vještina – objašnjava Klein. Osim toga, svakih šest mjeseci, kako kaže, zaposlenici polažu test i dobijaju certifikat da su kvalificirani za rad u KiwiSun sustavu.

IMG:9635:

Foto: KiwiSun BoiSolarium

Za pokretanje KiwiSun biosolarija treba uložiti od 70 do 100 tisuća eura. Prednost je u tome što primatelj franšize ne plaća ulaznu franšiznu naknadu, a neće izdvajati niti postotak od prodaje. Osim najniže kupovne cijene kozmetičkih proizvoda i ostalih proizvoda za sunčanje i njegu kože, partner će dobiti besplatan dizajn interijera – što se provodi s puno pažnje. Imat će, međutim, obvezu plaćati fiksnu mjesečnu naknadu od 120 eura po stroju solarija. – Strojevi se mogu kupiti po proizvodnoj cijeni, budući da smo i proizvođač solarija s više desetljeća iskustva u ovom području. Dajemo pet godina općeg jamstva i 10 godina jamstva za dijelove – kaže Klein.

Nudeći franšizu, mi zapravo nudimo razvijen sustav koji je testiran i dokazan na velikom broju primjera. Primateljima franšize to daje sigurnost da ulažu u pravu stvar, da ne započinju riskantan biznis. Ulazak u franšizni sustav je kao da bez straha uskočite u vlak u punoj brzini – kaže Klein.