30.01.2018

„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.

Ugovori o master franšizi potpisani su za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu, a prve Jumping Clay akademije (trgovine-radionice) otvorene u Beogradu i Sarajevu.
Nediljka Dokozić, koja je s Dalekog istoka „donijela“ Jumping Clay franšizu u Adria regiju kaže da je zadovoljna rezultatima u prethodnoj godini, prije svega, otvaranjem novih tržišta. – Novi primatelji franšize iz Srbije i Bosne i Hercegovine imaju mnogo poslovnog iskustva i vjerujem da će suradnja biti uspješna – kaže Nediljka Dokozić i dodaje da želi zajedno s njima napraviti uspješnu „Jumping Clay priču“ u ovoj regiji.

Jumping Clay Fot. JumpingClay

Jumping Clay franšizni sustav djeluje u više od 40 zemalja diljem svijeta, s 650 akademija i više od 5.000 instruktora. Koncept potječe iz Južne Koreje, gdje je već ušao u obrazovni sustav.

Naime, hrvatska tvrtka Mangold, u vlasništvu Nediljke Dokozić, primatelj je takozvane "super master franšize" za sve zemlje Adria regije (zemlje nekadašnje Jugoslavije i Albaniju). U Hrvatskoj je ova poduzetnica otvorila tri vlastite Jumping Clay akademije, dok je za ostale teritorije ponudila master franšizu. Prvi je takav ugovor potpisan krajem 2016. godine za tržište Makedonije, a uz nove primatelje master franšize za Srbiju i BiH, priča se polako „zaokružuje“.

Vjerujem da Jumping Clay ima veliki potencijal – postoji mnogo načina na koji se ovaj program može provoditi u različitim okruženjima. U Hrvatskoj smo, na primjer, dobili priliku predstaviti se u osnovnim školama i naišli na oduševljenje, što je rezultiralo uspostavom suradnje. Jumping Clay nije samo obična igračka, nije samo nekakva masa za modeliranje, što dokazuje i to da se ideja jako lijepo „udomila“ u raznim školskim predmetima kroz razne školske projekte, istodobno ostajući i dobra zabava. Ovo je za nas bilo novo iskustvo i sve znanje u vezi sa potencijalima i mogućnostima Jumping Clay franšize prenijećemo i našim partnerima – objašnjava Nediljka Dokozić osnovne prednosti koncepta.

Primatelja master franšize za teritorij Srbije, Aleksandra Nešića, ova je franšiza privukla jer je riječ o „kreativnom, jedinstvenom i originalnom konceptu na ovim prostorima“. – Od prvog kontakta s glinom ja sam, doslovno, podjetinjio i poželio da ju ne ispuštam iz ruku cijeli dan! Kao roditelj, shvatio sam da je to jedinstven i koristan proizvod za djecu, a uz igru, djeca razvijaju maštu, motoriku, kreativnost... Ne manje bitna činjenica je da ova glina ne može naškoditi djeci svojim sastavom, jer je ispitana i sigurna te se može koristiti čak i kao ukras za torte – kaže Nešić.

Posao je vrlo kreativan, a moja poruka za svakoga tko razmišlja o pokretanju biznisa jest – Modelirajte svoje poslovanje!
Aleksandar Nešić, zadužen za razvoj mreže JumpingClay akademija na teritoriju Srbije

Osim toga, koncept kao poslovna prilika, kaže on, nije bio ništa manje zanimljiv. – Naš je cilj stvoriti veliku mrežu Jumping Clay akademija na cijelom teritoriju Srbije, jer smatramo da Jumping Clay može raditi u svakom gradu te su dobrodošli poduzetnici iz svih dijelova Srbije. Posao je vrlo kreativan, a moja poruka za svakoga tko razmišlja o pokretanju biznisa jest – Modelirajte svoje poslovanje! Vrlo je važno što iza svega stoji ozbiljan franšizni koncept s dugogodišnjim iskustvom i timom koji nesebično dijeli sva iskustva i energiju, što je dobar preduvjet za uspjeh – kaže Nesić.

Nediljka Dokozić na kraju dodaje da je cilj za ovu godinu ulazak na preostala tržišta za koja je tvrtka Mangold zadužena u regiji – Sloveniju, Crnu Goru, Kosovo i Albaniju. – Time bismo kompletirali priču i fokusirali se na širenje mreže kroz single unuti franšize, što će biti zadatak i za ostale primatelje master franšize – kaže ona.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 74 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank