„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Jumping Clay franšizni sustav djeluje u više od 40 zemalja diljem svijeta, s 650 akademija i više od 5.000 instruktora. Koncept potječe iz Južne Koreje, gdje je već ušao u obrazovni sustav.
Utorak
30.01.2018
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
 

Ugovori o master franšizi potpisani su za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu, a prve Jumping Clay akademije (trgovine-radionice) otvorene u Beogradu i Sarajevu.
Nediljka Dokozić, koja je s Dalekog istoka „donijela“ Jumping Clay franšizu u Adria regiju kaže da je zadovoljna rezultatima u prethodnoj godini, prije svega, otvaranjem novih tržišta. – Novi primatelji franšize iz Srbije i Bosne i Hercegovine imaju mnogo poslovnog iskustva i vjerujem da će suradnja biti uspješna – kaže Nediljka Dokozić i dodaje da želi zajedno s njima napraviti uspješnu „Jumping Clay priču“ u ovoj regiji.

Naime, hrvatska tvrtka Mangold, u vlasništvu Nediljke Dokozić, primatelj je takozvane "super master franšize" za sve zemlje Adria regije (zemlje nekadašnje Jugoslavije i Albaniju). U Hrvatskoj je ova poduzetnica otvorila tri vlastite Jumping Clay akademije, dok je za ostale teritorije ponudila master franšizu. Prvi je takav ugovor potpisan krajem 2016. godine za tržište Makedonije, a uz nove primatelje master franšize za Srbiju i BiH, priča se polako „zaokružuje“.

Vjerujem da Jumping Clay ima veliki potencijal – postoji mnogo načina na koji se ovaj program može provoditi u različitim okruženjima. U Hrvatskoj smo, na primjer, dobili priliku predstaviti se u osnovnim školama i naišli na oduševljenje, što je rezultiralo uspostavom suradnje. Jumping Clay nije samo obična igračka, nije samo nekakva masa za modeliranje, što dokazuje i to da se ideja jako lijepo „udomila“ u raznim školskim predmetima kroz razne školske projekte, istodobno ostajući i dobra zabava. Ovo je za nas bilo novo iskustvo i sve znanje u vezi sa potencijalima i mogućnostima Jumping Clay franšize prenijećemo i našim partnerima – objašnjava Nediljka Dokozić osnovne prednosti koncepta.

Primatelja master franšize za teritorij Srbije, Aleksandra Nešića, ova je franšiza privukla jer je riječ o „kreativnom, jedinstvenom i originalnom konceptu na ovim prostorima“. – Od prvog kontakta s glinom ja sam, doslovno, podjetinjio i poželio da ju ne ispuštam iz ruku cijeli dan! Kao roditelj, shvatio sam da je to jedinstven i koristan proizvod za djecu, a uz igru, djeca razvijaju maštu, motoriku, kreativnost... Ne manje bitna činjenica je da ova glina ne može naškoditi djeci svojim sastavom, jer je ispitana i sigurna te se može koristiti čak i kao ukras za torte – kaže Nešić.

Posao je vrlo kreativan, a moja poruka za svakoga tko razmišlja o pokretanju biznisa jest – Modelirajte svoje poslovanje!
Aleksandar Nešić, zadužen za razvoj mreže JumpingClay akademija na teritoriju Srbije

Osim toga, koncept kao poslovna prilika, kaže on, nije bio ništa manje zanimljiv. – Naš je cilj stvoriti veliku mrežu Jumping Clay akademija na cijelom teritoriju Srbije, jer smatramo da Jumping Clay može raditi u svakom gradu te su dobrodošli poduzetnici iz svih dijelova Srbije. Posao je vrlo kreativan, a moja poruka za svakoga tko razmišlja o pokretanju biznisa jest – Modelirajte svoje poslovanje! Vrlo je važno što iza svega stoji ozbiljan franšizni koncept s dugogodišnjim iskustvom i timom koji nesebično dijeli sva iskustva i energiju, što je dobar preduvjet za uspjeh – kaže Nesić.

Nediljka Dokozić na kraju dodaje da je cilj za ovu godinu ulazak na preostala tržišta za koja je tvrtka Mangold zadužena u regiji – Sloveniju, Crnu Goru, Kosovo i Albaniju. – Time bismo kompletirali priču i fokusirali se na širenje mreže kroz single unuti franšize, što će biti zadatak i za ostale primatelje master franšize – kaže ona.


Popularno na forumu