Što se tiče same robne marke Husse, prvenstveno nas je privukla kvaliteta koja je garantirana strogo nadziranim procesima proizvodnje i distribucije

Foto: Zorislav Zlatar, Renata i Danijel Dolenec
Utorak
20.02.2018
Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice novi su primatelji Husse franšize. Bit će zaduženi za područje Varaždinske, Krapinsko-zagorske i zapadni dio Zagrebačke županije.
 

Za dobru poslovnu priču, katkad je dovoljno da se okolnosti sretno poslože. Tako bi se, u najkraćem, moglo reći da su Renata i Danijel Dolenec naišli na poslovnu priliku koja će im ubrzo postati osnovna djelatnost. – Najbolje rečeno, bilo je to iznenađenje! Naime, pretražujući informacije na internetu, u jednom se trenu pojavio crveni baner sa žutim slovima, pisalo je Husse. Kliknem, i eto me na stranici – kaže: Tražimo franšizere – objašnjava Renata Dolenec kako se ova franšiza specijalizirana za kućnu dostavu hrane za ljubimce „umiješala“ u njihove živote. – Čak mislim da je Husse našao nas! – iskrena je Renata.

U to su vrijeme, kako kaže, intenzivno razmišljali o vlastitom poslu, a sve pretrage na internetu ukazivale su da je obitelj Dolenec prava „ciljana skupina“ za ovakvu vrstu posla. – Posjetila sam odmah i službenu stranicu Husse i vizualni identitet mi se dopao – kaže ona. Osim toga, saznali su i da je kupnja franšize jedan od sigurnijih puteva u poduzetništvo, a sretna je okolnost bila i to što su već ispunjavali nekoliko bitnih uvjeta za Husse partnera.

Shvativši da osnovne elemente imamo – automobil, prostor, snažnu želju za poduzetništvom, poslala sam upit za suradnju – priča Renata. Sve ih je ovo odmah svrstalo u idealne primatelje Husse franšize.

To što su, kao individue, Renata i Danijel „potpuno različiti“, nije ih spriječilo da skupa uđu u posao – oslonili su se, kako kaže Renata, na dokazanu kompatibilnost, uvjereni da će njihove osobne vještine dati „dobitnu kombinaciju“. – Suprug je iz tehničke struke, ali s iznimnim osjećajem za rad s ljudima. Moje područje stručnosti je više okrenuto ekonomiji, odnosno, vođenju poslovanja – kaže Renata, svjesna da ova vrsta biznisa zahtjeva upravo i jedno i drugo.

Iako su znali da ulazak u poduzetništvo podrazumijeva i određeni rizik, Renata i Danijel nisu htjeli menjati odluku, pogotovo što su uvidjeli sve prednosti koncepta. Ono što ih je, u konačnici, oprijedelilo za Husse, pronašli su u kombinaciji nekoliko čimbenika. – Smatram da je presudno to što je Husse okrenut tržišnom segmentu koji je obilježen pozitivnom emocijom koju imaju gotovo svi vlasnici kućnih ljubimaca. Ljubitelji životinja jesu osobe koje dobivaju privrženost i odanost „najboljih prijatelja“, te smatram da su svjesni privilegije što su okruženi bezuvjetnom ljubavi, te zasigurno ne oklijevaju pružiti najbolje svojim ljubimcima – objašnjava Renata i dodaje da na temelju ove činjenice mogu očekivati stabilan prihod i nesmetan razvoj poslovanja. – Što se tiče same robne marke Husse, prvenstveno nas je privukla kvaliteta koja je garantirana strogo nadziranim procesima proizvodnje i distribucije – kaže ona.

IMG:3268:

Foto: Renata i Danijel Dolenec, primatelji Husse franšize

Kako su uzeli franšize za tri županije, ulazna i mjesečna franšizna naknada za područje ovog opsega spada u zahtjevniji financijski izdatak, potvrđuje Renata. – No, ukoliko uzmemo u obzir da se franšizna suradnja ugovara na osam godina, i da predviđa korištenje provjerenog poslovnog rješenja i podršku za cijelo vrijeme trajanja ugovora, može se reći da je ulog opravdan. Vjerujemo u uspješan prodor na tržište – objašnjava ona.

Zorislav Zlatar, primatelj master franšize branda Husse za teritorij Hrvatske, zadužen, između ostalog, za pronalaženje i obuku novih partnera, ne sumnja da će suradnja s bračnim parom Dolenec biti jako dobra. – Već prilikom prvih kontakata pokazali su ozbiljnost i metodičnost – kaže Zlatar. – Renata i Danijel imaju puno ideja i dobro je što su u posao ušli s puno entuzijazma – dodaje on.

Posla će svakako imati, budući da će pokrivati prilično veliko područje. – Ono im garantira i prilično veliku zaradu, ali i nameće prilično veliki angažman. Međutim, uloženi trud se uvijek vrati. Husse franšiza zato i jeste popularna, jer je uspjeh proporcionalan uloženom trudu – objašnjava Zlatar.

Primatelj franšize, stoga, mora biti aktivan te konstantno raditi na promicanju Husse proizvoda. Kako se ovi proizvodi ne prodaju u pet shopovima niti drugim trgovinama, primatelji Husse franšize imaju ne tako laku zadaću da se potencijalnim klijentima predstave i privuku ih na drukčiji način. Organiziranje promidžbi na raznim događajima i aktivno sudjelovanje na društvenim mrežama jesu poželjna rutina, a Renata i Danijel su već imali priliku pokazati kako se to radi – predstavili su se na ovogodišnjoj manifestaciji Seljačka buna, koja se tradicionalno, početkom veljače, održava u Donjoj Stubici. Zlatar ističe da je ovo upravo dobar primjer lokalnog marketinga.

Primatelji, s druge strane, računaju na potporu sustava te očekuju da će se korektan poslovni odnos održati kao do sad. – Očekujemo i kontinuirano ulaganje u marketinške aktivnosti na nacionalnoj razini te permanentno unapređenje poslovne podrške. Od samog poslovanja, pak, očekujemo dugoročnu održivost, uz poslovni rezultat koji će našoj djeci omogućiti adekvatno školovanje, a nama zadovoljstvo i kvalitetniji životni standard – kaže Renata Dolenec.

Husse svojom franšiznom mrežom pokriva već gotovo polovinu županija u Hrvatskoj. Slobodne franšize još uvijek ima za područja: Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Virovitičko-podravske, Koprivničko-križevačke, Međimurske, Sisačko-moslavačke, Bjelovarsko-bilogorske, Šibensko-kninske, Ličko-senjske, Zadarske, Dubrovačko-neretvanske, Karlovačke, Splitsko-dalmatinske, Istarske te istočnog dijela Zagrebačke županije, kao i četiri franšize za područje Grada Zagreba (centar, zapad, jug, istok).