Rad u različitim školama pokazalo mi je da kod djece postoji velika potreba za dodatnom edukacijom kao podrškom u procesu učenja. Zato je potrebno ulagati u dodatno obrazovanje i inovativne tehnike učenja.
Petak
23.02.2018
Škola mentalne aritmetike „Malac genijalac“ počinje s radom u Hrvatskoj i Slovačkoj. Širenje mreže prati i uvođenje novih programa.
 

Franšiznoj mreži škola mentalne aritmetike „Malac genijalac“ nedavno se „pridružila“ i škola otvorena u Splitu. Primateljica franšize je mlada poduzetnica Doris Penić, inače profesorica psihologije i psihoterapeutkinja po geštalt metodi. Kao profesorica psihologije često se sretala s djecom koja su imala loše rezultate u učenju. Shvatila je da im, kroz dodatnu edukaciju, može mnogo pomoći, što je i bio motiv da postane dio franšizne obitelji „Malac genijalac“. – Osmislila sam poseban program podrške učenju i paralelno razmišljala o pokretanju vlastitog posla. Kontinuiranim istraživanjem učenja i poticanja intelektualnih potencijala kod djece, naišla sam na edukacijski program mentalne aritmetike „Malac genijalac“, koji daje izvanredne rezultate. Bila je to ljubav na prvi pogled. Krenula sam u pregovore za otvaranje škole u Hrvatskoj i postala master učiteljica mentalne aritmetike i primalac franšize u Splitu – priča Penić.

Doris je uglavnom radila u školama i ovo je njezino prvo poduzetničko iskustvo. – Rad u različitim školama pokazalo mi je da kod djece postoji velika potreba za dodatnom edukacijom kao podrškom u procesu učenja. Zato je potrebno ulagati u dodatno obrazovanje i inovativne tehnike učenja. Stoga sam i uvjerena da postoji ogroman potencijal za razvoj ove franšize i programa kojim se potiče razvoj djece od najranije dobi – kaže Penić.

Vladimir Novicki, tvorac koncepta „Malac genijalac“, kaže da su, za početak, odlučili potpisati ugovor o pojedinačnoj franšizi za školu u Splitu, s tim da postoji velika mogućnost za proširenje suradnje. – Dogovorili smo pravo prvokupa za ugovor o master franšizi, koji bi pokrivao cijelu Hrvatsku, ali želimo ići postupno. Škola je započela s radom krajem siječnja, upisan je veliki broj polaznika, stoga smo vrlo zadovoljni startom. Postoji velika mogućnost da taj ugovor preraste u master ugovor, na obostrano zadovoljstvo – kaže Novicki.

Osim u Hrvatskoj, „Malac genijalac“ će uskoro prve škole mentalne aritmetike otvoriti i u Slovačkoj. Obuka učitelja je završena te će nastava u školi u Bratislavi uskoro početi. Naziv je škole prilagođen lokalnom tržištu te će koncept u Slovačkoj poslovati pod brandom Kid Genius.

Foto: „Malac genijalac“ u Slovačkoj – Kid Genius

Primatelj master franšize za Slovačku je Daniel Đemrovski, koji živi na relaciji Stara Pazova-Bratislava. Njegov stariji sin, naime, pohađa školu „Malac genijalac“ te su iz prve ruke mogli pratiti napredak – i bili su vrlo zadovoljni postignutim rezultatima. Đemrovski se, stoga, zainteresirao i za ovu franšizu. Kad se bliže upoznao s konceptom, shvatio je da se radi o dobroj poslovnoj prilici. – Vrlo sam zadovoljan primjenom inovativnivnih tehnologija, prije svega korištenjem web aplikacije. Ova aplikacija pruža širok spektar aktivnosti i predstavlja pravu pomoć pri učenju, jer putem nje djeca mogu rješavati domaće zadaće, provjeravati stečena znanja ili se natjecati s drugim učenicima diljem svijeta – kaže Đemrovski.

Vrijeme je za računala

„Malac genijalac“ je poslovni koncept s vlastitim programom mentalne aritmetike Hikari koji je razvijen u suradnji s prestižnom institutom Tomoe Soroban u Japanu, zemlji u kojoj je ova intelektualna disciplina i nastala. Koncept se konstantno razvija te će u škole uskoro biti uvedeno i računalno programiranje (Malac računalac) koji će omogućiti djeci da postupno uđu u svijet programiranja. Razvijena su dva tečaja. Početni tečaj programiranja jest za djecu u dobi od osam do 12 godina, koji se provodi pomoću programa Scratch. Drugi je tečaj namijenjen djeci koja se žele upoznati s 3D modeliranjem, crtanjem i kreiranjem animacija pomoću programa Thinkercad.

Poznato je da abakus predstavlja osnovu iz koje su se razvila savremena računala, a mentalna aritmetika predstavlja davne početke programiranja, pa je logično da nakon mentalne aritmetike slijedi programiranje. Malac računalac je, dakle, svojevrsna nadogradnja programa mentalne aritmetike i prvenstveno je namijenjen djeci koja su završila školu mentalne aritmetike te razvila vještine brzog računanja, matematičkih algoritama, analitike i kombinatorike. Naime, iznimno je važno da djeca razviju analitičko mišljenje prije no što počnu razmišljati programerski. Taj put, stoga, trebaju započeti s abakusom, da bi tek potom prešli na moderni tablet. Za djecu koja nisu prošla kroz program mentalne aritmetike, Malac računalac je osigurao kratki tečaj upoznavanja s abakusom i mentalnim računanjem – objašnjava Novicki.

Budući da se upravo radi o nadogradnji mentalne aritmetike i daljnjeg razvoja intelektualnih vještina mališana, ovaj je program za sada dostupan samo postojećim školama „Malac genijalac“, to jest, postojećim primateljima franšize.

„Malac genijalac“ posluje u Srbiji (55 franšiznih jedinica), Bosni i Hercegovini (13), Mađarskoj (10), Crnoj Gori (9) i Švicarskoj (1), a od sada i u Hrvatskoj i Slovačkoj.


Popularno na forumu

POGLEDAJTE JOŠ NA FORUMU