Uz nove partnere do novih rentijera

Primatelji Direct Booker franšize / Darjan Tabori i Ana Franić; Zvonimir Božo Kraljević i Dario Raič
Petak
06.04.2018
Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smještaja koja povezuje rentijere i putnike nastavlja širiti svoje poslovanje – novi su franšizni ugovori potpisani za područja Hercegovine (BiH) i Makarske.
 

Za područje Makarske, primatelji Direct Booker franšize postali su Ana Franić i Darjan Tabori.
Ana je iz mjesta Brist na Makarskoj rivijeri i dugo se bavi turizmom kao rentijer obiteljskih apartmana. Za vrijeme studija, priča nam ona, radila je i na recepciji u jednom boutique hotelu u Gradcu na Makarskoj rivijeri. Međutim, sa svojim partnerom Darjanom Taborijem odavno je razmišljala na koji bi način ovo iskustvo u turizmu mogla pretvoriti u ozbiljniji posao. Budući da nisu do kraja imali jasnu ideju, a ni financijskih mogućnosti, prije su dvije godine odlučili svoju sreću iskušati u Njemačkoj. – Tijekom boravka u Njemačkoj naučili smo mnogo toga i pokupili najbolje što smo mogli, a to su radne navike, odgovornost prema kolegama, poštovanje radnog vremena i najbolje od svega  naučili smo jezik – kaže Darjan Tabori.

Ipak, sanjali su o povratku i razvoju obiteljskog posla. Sasvim slučajno, otkrili su Direct Booker i mogućnost da postanu dio njihove franšizne mreže. – Priča o Direct Bookeru nas je vrlo zaintrigirala. Imali smo posao u Njemačkoj, mogla bih reći da nam je dobro išlo, ali nas to nije spriječilo da pošaljemo upit za franšizu. Brzina kojom smo dobili odgovor bio nam je prvi pokazatelj da je riječ o ozbiljnom davatelju franšize. To nas je dodatno motiviralo, počeli smo razmišljati o povratku u Hrvatsku, uzimanju Direct Booker franšize i razvoju vlastitog biznisa – kaže Ana Franić.

Iako su bili okruženi ljudima koji su imali vlastite obiteljske poslove, sami nisu imali veliko poduzetničko iskustvo niti znanja o franšiznom modelu poslovanja – osim onoga što su tijekom studija mogli pročitati u udžbenicima. – Tijekom razgovora s jednim od osnivača Direct Booker koncepta, Nikolom Grubelićem, mnogo toga bilo nam je razjašnjeno. U daljoj komunikaciji, prenosu znanja i upoznavanju s načinom rada zaključili smo da je davatelj franšize veoma iskusan te da nam savjetima može pomoći u svakom segmentu poslovanja. Zaista smo sretni što smo postali dio Direct Booker obitelji i što ćemo rentijerima na celoj Makarskoj rivijeri biti od pomoći u vođenju njihovih turističkih objekata – kaže Ana Franić.

FRANŠIZA I ZA HERCEGOVINU

Dario Raič i Zvonimir Božo Kraljević dugogodišnje su kolege i prijatelji. Zajedno su radili u jednoj većoj regionalnoj tvrtki – Dario u IT odjelu, a Zvonimir kao voditelj marketinga. Obojica, međutim, imaju i poduzetničkog iskustva – Zvonimir kao vlasnik škole stranih jezika, a Dario kao iznajmljivač smještaja u Neumu. Za Direct Booker franšizu su se odlučili jer su shvatili što na tržištu nedostaje, ali i kako jedan sofisticiran sustav upravljanja privatnim smještajem, poput Direct Bookera, može utjecati na poboljšanje kvalitete turističke usluge u čitavom kraju.

Turizam u BiH zadnjih godina bilježi stalni rast te sve više privatnih iznajmljivača u tome prepoznaje priliku za dodatnu zaradu. Područje Hercegovine, na kojem ćemo raditi, iznimno je zanimljivo zbog raznolikosti sadržaja. Hercegovina ima Neum sa sezonskim ljetnim turizmom, a tu je i vjerski turizam u Međugorju, zimski turizam u Parku prirode Blidinje i Kupresu, ali i cjelogodišnji turizam u mnogim mjestima kao što su Mostar, Počitelj i drugi – kaže Kraljević.

Njegov kolega Dario nadovezuje se konstatacijom da vlasnici privatnog smještaja uglavnom rade sa agencijama, posebno u Međugorju. S druge strane, u Neumu dobar se dio vlasnika oglašava samostalno, ali koristeći – samo jedan kanal. – Upravo u toj činjenici vidimo prostor za nas jer im možemo ponuditi bolji plasman smještaja – na mnogo više platformi. Sustav kakav je Direct Booker ima veliki potencijal za primjenu u Hercegovini – kaže Raič.

Nikola Grubelić, idejni tvorac Direct Booker franšize, kaže da je 2018. dobro započela, kako u pogledu rezervacija, tako i povećanja smještajnih kapaciteta u njihovoj ponudi. – Rast je veliki u obje stavke i iznosi 60 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine – potvrđuje Grubelić.

On dodaje da su sredinom siječnja plasirali i vlastiti chanel manager pod nazivom Booker Tools, što je svakako i prednost za postojeće i buduće primatelje franšize, jer cjelokupnu investiciju čini povoljnijom.

Osim ostalih inovacija, ove će godine biti fokusirani na poboljšanje franšiznog modela, na temelju praćenja svih izazova s ​​kojima se suočavaju primatelji franšize. – Pažljivo pratimo franšiznu mrežu, što ćemo činiti i s novim primateljima franšize, kojih će u bliskoj budućnosti biti još. Na temelju informacija koje budemo dobijali s terena dodatno ćemo uređivati franšizni koncept. Cilj nam je da sustav bude u potpunosti spreman kada se odlučimo proširiti i na druga inozemna tržišta – kaže Grubelić te dodaje: – Napravili smo dobar i uspješan poslovni model i sad smo odlučni pronaći idealne primatelje franšize koji će širiti naš brend i uvjereni smo da ćemo u tome i uspjeti.

Direct Booker je agencija za izdavanje privatnog smještaja, osnovana i pokrenuta u Dubrovniku. Povezuje rentijere i putnike, tako što posreduje i nudi pomoć objema stranama – od akvizicije privatnog smještaja, njegovog oglašavanja na najvećim prodajnim platformama do umrežavanja s ostalim uslužnim biznisima na određenoj destinaciji (ugostiteljima ili prijevoznicima), a sve kako bi se gostu ponudila što kompletnija usluga.


Direct Booker i u Hercegovini / Turizam u BiH zadnjih godina bilježi stalni rast te sve više privatnih iznajmljivača u tome prepoznaje priliku za dodatnu zaradu

Popularno na forumu

POGLEDAJTE JOŠ NA FORUMU