Military Shop / Razvoj partnerske mreže bio je logičan korak nakon jačanja poslovanja i rasta udjela na tržištu.
Četvrtak
31.05.2018
Military Shop, koncept srbijanske tvrtke Militaria, nastao je prije više od dva desetljeća. Pored razvoja online prodaje taktičke i zaštitne opreme na tržištima u regiji, razvili su i maloprodajnu partnersku mrežu.
 

Militaria, u čijem je vlasništvu brand Military Shop, nastala je kao odgovor na potrebe tržišta zaštitne i taktičke opreme još 1996. godine. U to vrijeme, kako kažu u ovoj tvrtki, nije bilo ni sličnih proizvoda ni poduzeća te tržište nije bilo preopterećeno. Osim toga, već tada su razmišljali o drukčijem konceptu rada te širenju maloprodaje putem partnerskog sustava.

Razvoj partnerske mreže bio je logičan korak nakon jačanja poslovanja i rasta udjela na tržištu. Naši prvi partneri bili su malopradajne trgovine na domaćem tržištu koje same nisu bile u mogućnosti kupiti robu iz asortimana koji smo mi nudili. Vrlo brzo, zbog bliskosti sa susjednim zemljama, što po jeziku, što po preferencijama, partnere smo nalazili i u regiji – Makediniji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori – objašnjava Nemanja B. Antić, direktor tvrtke Militaria.

Potraga za partnera, kako kaže, nije bila jednostavna, pogotovo za one u inozemstvu. – Odabir partnera zahtijeva mnogo strpljenja i pažnje jer je vrlo bitno naći prave ljude na koje se uvijek možete osloniti – kaže on te dodaje da je za uspješnu suradnju potrebno pronaći pouzdane ljude spremne na rad i izazove koji svakodnevno iskrsavaju na tržištu. – Povjerenje se polagano gradi, pa razvoju naše suradnje posvećujemo veliku pažnju. Povjerenje, međtim, mora biti uzajamno – kaže Antić.

Kada se radi o podršci koju pružaju svojim partnerima, Militaria omogućuje redovnu isporuku robe, a asortiman odabiru zajedno, na temelju zajedničke procjene. Trude se prenijeti cjelokupno znanje u pogledu nabave i isporuke robe, brige o kupcima, oglašavanju i financiranju poslovanja. – Podrazumijeva se da je najveća podrška partnerima potrebna na samom početku suradnje, a da kasnije veći dio posla obavljaju samostalno, jer su se upoznali s poslom. Za nas, jedna od najvažnijih stvari u poslovanju je stjecanje povjerenja kupaca, a očekujemo da naši partneri grade odnos povjerenja s kupcima kao i mi. Naši suradnici predstavljaju naš brand i pozitivno iskustvo potrošača  nam je stoga vrlo važno – objašnjava.

S razvojem e-trgovine, i Militaria je veći dio svog poslovanja vezala za online prodaju, kako na domaćem tržištu, tako i u inozemstvu. – Praktički, razvijamo tri kanala prodaje, imamo suradnju s državnim institucijama, privatnim tvrtkama, partnerima, ali i online prodaju te robu distribuiramo na pojedinačne adrese na bilo kojoj lokaciji u zemlji – objašnjava Antić.

Asortiman u Military Shopu je raznolik i sastoji se od brandova lokalnih proizvođača te poznatih svjetskih marki. – Mnogi su domaći proizvođači upravo preko nas uspjeli plasirati svoje proizvode i postali prepoznatljivi na tržištu. Naši uvjeti nisu zahtjevni – partner mora poštivati rokove isporuke i osigurati dovoljne količine kako bi roba što prije došla do kupca. Od stranih brandova ponudili smo neke od najpoznatijih – YDS, Pentagon, Brandit, Artra, Saber Red i mnoge druge. Asortiman uključuje i proizvode koje sami proizvodimo, poput balističke zaštite – kaže on.

Militaria planira nastaviti širenje poslovanja u drugim zemljama, ali, prema Antiću, vrlo su oprezni, analiziraju potencijalna tržišta i temeljito rade na planu razvoja. 


Military Shop / Asortiman je raznolik i sastoji se od brandova lokalnih proizvođača te poznatih svjetskih marki