Privlačnost velikog tržišta
Nizu američkih, uglavnom fast food lanaca koji se šire u Kini, nedavno se pridružio i kanadski Tim Hortons.
Kao što je nedavno najavljeno, lanac kafeterija Tim Hortons planira otvoriti više od 1.500 jedinica u Kini tijekom narednih deset godina. Lanac, poznat po svojoj ponudi krafni i kava, potpisao je ugovor o master franšizi, zasnovan na joint venture-u s tvrtkom Cartesian Capital Group, koja će biti zadužena za razvoj i otvaranje kafeterija na tržištu Kine.
Izbor partnera bio je, s jedne strane, prilično logičan potez. Naime, Cartesian Capital od 2012. surađuje s tvrtkom Restaurant Brands International, matičnom tvrtkom Tim Hortons branda, koja također posjeduje brandove Burger King i Popeyes. Cartesian Capital je na taj način postao jedan od lokalnih partnera koji rade na razvoju i širenju Burger Kinga u Kini, gdje danas ima više od 900 restorana.
Odluka o ulasku u Kinu za Tim Hortons zasigurno će biti značajan međunarodni korak, jer je lanac prethodno najavio proširenje u Španjolskoj, Meksiku, Velikoj Britaniji i Filipinima. Što se tiče Kine, kanadski brand računa na veliki broj potencijalnih potrošača te veliku kupovnu moć srednje klase. Kao zemlja s najviše stanovnika u svijetu te iznimno jakom ekonomijom, Kina je nesumnjivo „odlična prilika za rast“. U prilog „velikim očekivanjima“ idu i sve očitije promjene u navikama lokalnih potrošača – suprotno uvriježenom mišljenju, posljednjih godina sve veći broj stanovnika Kine, a osobito mladi i poslovni ljudi, piju kavu umjesto čaja.
Ovu je priliku, primjerice, već dobro kapitalizirao američki Starbucks, koji je, prema podacima iz svibnja, imao 3.300 kafeterija u 140 gradova u Kini. Osim toga, lanac namjerava razviti mrežu od 5.000 jedinica do 2021. na ovom tržištu. Sigurno je da je za Starbucks Kina tržište s najbržim tempom rasta, budući da se jedna kafeterija otvori svakih 15 sati. Da podsjetimo, i britanski Whitbread, vlasnik lanca Costa Coffee, ima 449 jedinica u Kini, a prema najnovijem godišnjem izvještaju, planira otvoriti najmanje još 750 kafeterija do 2022. godine.
Unatoč jakoj konkurenciji i sumnjama pojedinih analitičara koji ističu da Tim Hortons i nije tako poznati brand izvan Kanade, predstavnici su lanca uvjereni da će uspjeti pronaći svoje „mjesto pod suncem“ na kineskom tržištu. Tim Hortons danas ima više od 4.700 kafeterija širom svijeta.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Bez želje, nema uspjeha
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Sa terena do franšize
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...