Grandiozno i netipično
Pitanje koje se prije dvije godine postvaljalo – hoće li Amerikanci uspjeti prodati kavu Talijanima – danas je ponovno aktualno, budući da je Starbucks 7. rujna otvorio prvu kafeteriju u Italiji, u Milanu. Kao što se i moglo očekivati, mišljenja su podijeljena – od stanovnika Milana koji se "ni za živu glavu ne bi odrekli svog omiljenog lokalnog kafića i espressa", do onih koji su dva sata čekali u redu samo da bi probali Starbucksovu kavu.
U zemlji, gdje se kafići nalaze gotovo na svakom uglu i gdje mušterije često znaju svoje kafedžije po imenu, Starbucks će, bez sumnje, morati uložiti mnogo više truda. Svjesni su da je u Italiji izuzetno jaka kultura ispijanja espressa, ali računaju na to da ljudi uvijek žele "nešto novo" te da će u njihove kafeterije dolaziti i zbog specifičnijih, i skupljih, napitaka. Određeni su ustupci, međutim, napravljeni – Starbucks neće nuditi svoj prepoznatljivi Frapuccino, muffine, niti bijelo-zelene čaše, jer ovo i nije tipična Starbucksova kafeterija, već format koji je "posvećen kultu kave" i koji bi trebao privući sve ljubitelje crnog napitka. Glavne su "zvijezde" upravo espresso – istina, u rafiniranim i netradicionalnim mješavinama – te cappuccino.
Američki lanac ima više od 28.000 kafeterija širom svijeta, a ova u Milanu je već proglašena za jednu od najljepših. Lokal se nalazi u velebnom zdanju nekadašnje pošte u centru grada, na trgu Cordusio, a prostire se na 2.400 m2. Može se reći da se Strabucks želio Talijanima predstaviti u "najljepšem svjetlu", i to je sigurno jedan od razloga zašto su odlučili otvoriti svoj ekskluzivni format Reserve Roastery, koji sadrži kafeteriju, "otvoreni" pogon za prženje kave, bar i trgovinu – format koji se može naći još samo u Seattleu, gdje se nalazi sjedište tvrtke, i Šangaju. Posebno je zanimljiva i suradnja s poznatim talijanskim lancem pekarnica Princi, koji će biti zadužen za food court kafeterije u Milanu.
– Nismo došli u Italiju kako bismo učili ljude što je to kava. Kava je ovdje rođena – ističe i direktorica dizajnerskog odjela Liz Muller, dodajući da se nadaju kako će mušterije privući različiti okusi kave, koji su proizvod različitih tehnika prženja, te ugodan prostor u kome će željeti ostati mnogo duže.
Italija je 78. tržište za Starbucks, a razvoj na tom tržištu vodit će, zapravo, iskusni lokalni partner – grupacija Percassi. Ova tvrtka posjeduje licencu za Starbucks i bit će zadužena za sva daljnja otvaranja i upravljanje kafeterijama u Italiji. Sljedeći bi lokal trebao biti otvoren već krajem godine, također u Milanu, i to će biti klasična Starbucks kafeterija, sa svim prepoznatljivim vizualima i menijem.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...