Više od ljubavi prema pivu

Točionici uz bačve za kupanje
Točionici uz bačve za kupanje / Osim toga što kupanje u pivu blagotvorno djeluje na kožu, potiče osjećaj opuštenosti i zadovoljstva, posjetitelji pivskog spa centra mogu uživati i u ispijanju piva
Petak
26.10.2018
Opuštanje i kupanje u pivu? Iako se doima kao fantazija, ovaj koncept doista postoji. Uz svoje vrhunske pivske kupke, češki Original Beer Spa od ove godine nudi i franšizu.
 

Mnoge neće iznenaditi podatak da se najveći broj spa centara s pivskim kupkama može naći u Njemačkoj, gdje je kupanje u pivu i „izmišljeno“ (1997), potom u Austriji te Češkoj. Zahvaljujući, zapravo, globalno prihvaćenom imidžu „zemlje poznate po pivu“, spa centri ovog tipa uvelike su postali dio premium turističke ponude u Češkoj. Među njima je i Original Beer Spa (Originální Pivní Lázně), otvoren 2013. u Pragu.

Iako u Češkoj danas postoji na desetke različitih pivskih spa centara, Original Beer Spa se od početka izdvajao po vrhunskoj usluzi – kaže izvršna direktorica Karolina Pažout Kubantová, o čemu, kako ističe, svjedoče i priznanja. Original Beer Spa posjeduje Certificate of Excellence“  web stranice TripAdvisor, budući da su ih četiri godine zaredom korisnici rangirali isključivo s pet zvjezdica. Ove godine, osvojili su nagradu Luxury Travel Guidea u kategoriji Spa i Wellness, kao i priznanje na Luxury Lifestyle Awards u kategoriji najboljeg ekstravagantnog luksuznog iskustva (Best Extravagant Luxury Experience).

Original Beer Spa trenutačno ima dva centra u Pragu, treći je u pripremi. Zanimljivo je, međutim, da od ove godine vlasnici koncepta nude i  franšizu.  Veliki interes naših zadovoljnih klijenata te njihova želja da ovakav spa postoji još u nekom gradu Češke, naveli su nas na razmišljanja o franšizingu  kaže direktor razvoja Jakub Orszulik.

Najveći postotak klijenata su strani turisti, što nije neočekivano, jer je Prag jedno od najatraktivnijih i najposjećenijih turističkih destinacija u Europi.  Međutim, vrlo je važno znati da svako mjesto ima svoje goste, svoje klijente  da, uglavnom su to turisti, no to ne moraju biti isključivo strani turisti. U Pragu ćemo, prirodno, očekivati ​​više turista iz inozemstva, dok će u Brnu situacija biti posve drukčija. Za neki budući Original Beer Spa u ovoj regiji možemo reći da će ih najviše posjećivati domaći gosti  kaže Karolina Pažout Kubantová.

Stoga, osim svih većih gradova Češke, franšizne bi se podružnice mogle otvoriti i u manjim gradovima s turističkim potencijalom. Prvi franšizni ugovor, pak, već je potpisan, tako da će prvi pivski spa pod brandom Original Beer Spa uskoro biti otvoren u Karlovym Varyma.  Prema našim procjenama, u Češkoj postoji potencijal za 12 centara  kaže Pažout Kubantová.

Širenje franšizne mreže neće biti ograničeno samo na područje Češke. Kako najvljuje sugovornica, Original Beer Spa će također ponuditi franšize za poduzetnike iz inozemstva. Zainteresirani su za zemlje Europske unije, prvenstveno Njemačku i Austriju, ali i za destinacije izvan Europe.  Važno je da kvaliteta i razina usluge uvijek i svugdje budu isti. Klijent ne bi trebao primijetiti razliku, bilo da se radi o našem Beer Spa centru u Pragu ili franšiznom centru u inozemstvu – naglašava Pažout Kubantová.

Za to su se, kako kaže, pobrinuli kao davatelji franšize  sastavljen je detaljan operativni priručnik koji će primateljima Original Beer Spa franšize služiti kao sveta knjiga, sa svim protokolima i procedurama poslovanja. Kako to zahtjeva franšizna praksa, primatelji će franšize proći i obuku, ali, prije no što uopće potpišu ugovor, kandidati bi trebali ispuniti nekoliko uvjeta.  Idealni kandidat za našu franšizu je osoba koja će se pridržavati pravila i standarda našeg poslovanja. Tražimo ponajprije poduzetnike s iskustvom koji se bave ovom ili sličnom djelatnošću. Naravno, i financijski je čimbenik važan, pošto primatelj franšize treba imati dovoljno kapitala za kupnju licence te opremanje i uređenje spa centra, što nije mala investicija. Za povrat ulaganja trebat će im od jedne do tri godine – kaže Pažout Kubantová.