Švedski modni brand H&M, koji u svojoj mreži ima oko 2.800 prodavaonica i posluje u 48 zemalja svijeta, otvara na jesen radnju u tržnom centru Delta City, potvrdio je Karl Johan Persson, CEO tvrtke (na slici).
Slike: H&M
Srijeda
16.01.2013
Jedan od najvećih modnih brandova Hennes&Mauritz (H&M) otvorit će na jesen prvi dućan u Srbiji, najavili su u tvrtki.
 

Švedska tvrtka je već zakupila prostor u šoping molu Delta City na Novom Beogradu.

U posljednjih nekoliko godina se, s vremena na vrijeme, najvaljivao dolazak "Šveđana", ali bez službenih potvrda. Sada se Srbija konačno našla na karti tvrtke, koja ima oko 2.800 trgovina u 48 zemalja svijeta.

- Radujemo se otvaranju prvog H&M dućana u Beogradu. Uzbuđeni smo što konačno možemo kupcima u Srbiji ponuditi modu i kvalitetu po najboljoj cijeni, i to već od ove jeseni - izjavio je Karl-Johan Persson, CEO H&M-a.

Pored Srbije, H&M će se 2013. proširiti i na tržište Čilea, Estonije, Litve, a kroz franšizu i na tržište Indonezije. Prvu franšiznu radnju u Jakarti u Indoneziji otvorit će u suradnji s primateljem franšize J.S.Gill. Sa istim partnerom su prošle godine otvorili i prvu radnju na Tajlandu. Ipak, kako stoji na portalu tvrtke, poslovanje kroz franšizu nije dio opće strategije širenja.

H&M su u prvoj polovici 2012. otvorili 119 prodavaonica, a zatvorili tek 16. U prvih šest mjeseci prošle godine ostvarili su rast profita od 12 posto. Prvi dućan su otvorili davne 1947. u Švedskoj.

U Hrvatskoj su od 2011. godine, od otvaranja prve ekskluzivne prodavaonice u Zagrebu. Do sada je otvoreno 10 prodavaonica, a tjekom 2011. godine ostvareno 230 milijuna kuna obrta.

Na prošlogodišnjoj Forbesovoj listi 100 najmoćnijih brandova, H&M je zauzeo 42. mjesto.