Stoj, pripremi se, vozi!

Ne postoji osoba, a naročito ne dječak ili muškarac koji ne želi automobil od najranijeg djetinjstva. Prirodno, njime se dokazuje zrelost i sposobnost, ostvaruje sloboda. Nažalost, mnogi ne shvate na vrijeme da imati automobil znači i preuzeti veliku odgovornost i automobil, češće nego bismo to htjeli priznati, predstavlja ozbiljnu opasnost po život.
Tvrtka Jumicar predstvalja koncept i - posao - koji može pridonijeti smanjenju broja nesreća i žrtava u prometu, a naročito onih koji ih izazivaju.
Ideja je prilično jednostavna: Jumicar omogućuje da djeca već u dobi od sedam godina dobiju priliku da voze prave male automobile sa ekološkim pogonom, po stalnim i mobilnim poligonima koji sigurno simuliraju stvarne uvjete vožnje. Tako se kroz zabavnu i praktičnu nastavu djeca obrazuju o prometu, a na kraju obuke dobivaju i dječju vozačku dozvolu. Umjesto da gledaju dosadne filmove i zijevaju tijekom predavanja o opasnostima u prometu, djeca postaju ne samo mali vozači, nego budući oprezni i spretni sudionici u prometu koji neće biti prijetnja po sigurnost i živote drugih.
Ideja za koncept se rodila u Finskoj 1989. Osnivač Jumicar-a Jukka Nappari nabavio je nekoliko minijaturnih automobila koje su djeca prvo vozila bez priče o sigurnosti u prometu. Onda mu je palo na pamet da na poligon postavi nekoliko prometnih znakova. Uočio je da djeca neusporedivo brže i lakše uče i prihvaćaju pravila u praksi nego kroz priču. Bilo je očigledno i da su mnogo motiviraniji ako se voze pravim malim automobilima sa benzinskim motorima, nego ako po poligonu hodaju ili voze bicikle. Nappariju nije trebalo mnogo da shvati da je stvorio odličan koncept i danas, 22 godine nakon davanja prve franšize, poligoni, automobili i program obuke Jumicar postoje još u 15 zemalja.

Što koncept nudi?
Čitav koncept je zamišljen tako da na jednom mjestu ponudi aktivnosti i zabavu za cijelu obitelj. Prvo, sama obuka na stacionarnim poligonima je namijenjena djeci: polaznicima škole se izdaju karte, a po uspješno završenom tečaju i vozačke dozvole. Djeca i roditelji, odnosno pratitelji, mogu se osvježiti i okrepiti napicima i hranom. U sklopu objekta se prodaju i suveniri (majice, kape, kacige, rukavice ...). Poligoni se mogu zakupiti za rođendane i proslave, a neki od njih imaju i prateće objekte, poput terena za mini-golf ili neku drugu zabavu za djecu i pratioce.
Mobilni poligoni mogu se angažirati za promotivne potrebe auto-kuća, robnih kuća sa parkingom ili garažom, sajmova, događaja poput obilježavanja Dana sigurnosti, školskih natjecanja u poznavanju prometa, proslava ili bilo čega drugog.
Specifična priroda aktivnosti Jumicarovih poligona privlačit će intres i nekih veoma moćnih potencijalnih partnera: auto-kuća, osiguravajućih kuća, prodavaca goriva i opreme, auto-škola i mnogih drugih koji će biti zainteresirani reklamirati na zastavama na poligonu, naljepnicama na automobilima.
Potrebne investicije
Minimalno ulaganje potrebno za master franšizu Jumicar-a i nabavu rabljenih automobila se kreće od oko 26.000 eura. Sa novim vozilima, cijena je oko 36.000 eura.
Investicija uključuje pet automobila, licencu za početnih pet godina (1.000 eura po automobilu) i osnovnu opremu - prometne znakove, semafore s upravljanjem, materijal za poligon, ostalu opremu i startni paket sa materijalom za marketing.
Centrala Jumicar-a jamči svakom primatelju master franšize teritorijalnu ekskluzivnost, odnosno da nitko u datoj oblasti neće dobiti franšizu za pokretanje Jumicarovog parka za obuku djece. Centrala, također, detaljno pomaže pri izboru mjesta za poligon, kao i pri njegovom opremanju. Jumicar nudi i mogućnost povoljne nabave brojnih proizvoda potrebnih za rad. Dostavlja promotivni materijal i razvija marketinšku strategiju, a o svemu novom u ponudi i konceptu obavešatava primatelje franšize na godišnjim sastancima. Svaki operater dobiva i priručnik sa svim bitnim podacima o vođenju poligona, bilo stacionarnog, bilo mobilnog.
Jumicarovi automobili imaju sve što i pravi automobili s automatskim mjenjačem. Posebno su koncipirani i dizajnirani za djecu, imaju šasiju od polietilena koji bez ikakvog traga amortizira udarce do 20km/h. Sigurnost pojačavaju pojas za vezanje u tri točke i hidraulične disk-kočnice. Imaju ekološki četverotaktni benzinski motor. Potrošnja je oko 0,3 litre normala na sat, uz emitiranje buke od svega 52 decibela. Brzina automobila je ograničena na 15km/h. Motori iznimno dugo traju, jer rade u režimu niskih okretaja i opterećenja.
pročitajte članke

Franšizni sustav za kemijsko čišćenje tekstila i odjeće 5àSec stigao je i u Hrvatsku. U narednom peirodu u planu je otvaranje nekoliko čistionica ovoga branda.
Među sektorima koji su u posljednjih deset godina doživjeli franšizni bum, nalazi se i sektor kućne pomoći i brige o starim i bolesnim osobama. Što ga čini pogodnim za franšizing?
Nakon Maribora, Ljubljane i Zagreba, nedavno je i Beograd dobio slovensku franšizu – pekaru za pse „Hov-Hov“.
Ekološki orijentirana „rent-a-car“ tvrtka Green Motion iz Velike Britanije dobila je novog franšiznog partnera – ovoga puta u Srbiji.
U Hrvatsku je početkom ove godine stigao novi franšizni koncept – samoposlužna praonica rublja LG Laundry Lounge. Za kratko vreme otvorene su dvije jedinice.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.
Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smještaja koja povezuje rentijere i putnike nastavlja širiti svoje poslovanje – novi su franšizni ugovori potpisani za područja Hercegovine (BiH) i Makarske.
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
Popularno na forumu
Više od igre
Da, ravnoteža je važna. Jednostavne zagonetke brzo se riješavaju i, ako ih objavite, ljudi će biti dosadno. Tehnički složene zagonetke ne bi trebale biti previše...
Kako do ideja za pokretanje posla?
Pozdrav svima, pišem ovo svjedočanstvo, jer sam jako zahvalan za ono što je g. Hladno dobro učinio za mene i moju obitelj, kad sam mislio da nema nade da je došao i da se...
Moderna praonica
Namjeravam otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, ali nisam dovoljno upućena u franšizno poslovanje. Kontaktirala sam više brendova i za sada mi se ponuda brenda Speed...
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...