Tvrtka MANGO otkrila je planove za pokretanje branda Mango Kids, koji će biti namjenjen djeci u dobi od 3 do 12 godina.
Utorak
12.03.2013
Modna tvrtka MANGO planira svoje trgovine obogatiti novim linijama sportske odjeće, donjeg rublja i odjeće za djecu.
 

Franšizne trgovine modnog branda MANGO uskoro bi trebale dobiti novi izgled. Ako su do sada bile smještene u prostor veličine 250-350 m2, sada njihova površina neće biti manja od 400 m2. -- To je dio globalne razvojne strategije koju će tvrtka provesti na svim tržištima, bez izuzetka. Odluka da se prodajni prostor poveća jeste odgovor na godišnju stopu rasta prodaje u svim našim trgovinama, proširenje sezonske kolekcije i uvođenje novih linija odjeće: sportske odjeće, donjeg rublja i odjeće za djecu -- kaže Julia Selivanovskaja, predstavnik branda MANGO u Ukrajini i drugim zemljama bivšeg Sovjetskog Saveza.

MANGO će od sada dizajnirati i odjeću za djecu, dobi od dvije do 13 godina. Ovaj će segment zauzimati oko 80-100 m2 prodajnog prostora i imat će odvojene kutke unutar trgovina ženske odjeće i dodatnog modnog asesora. -- Prve trgovine u kojima će biti predstavljene kolekcije za djecu pojavit će se u kolovozu ove godine. Asortiman će zatim ući u ponudu postojećih te novootvorenih jedinica -- kaže Julia Selivanovskaja. -- Među prvih sto trgovina koje će imati privilegiju predstaviti liniju odjeće za djecu, nalazi se i naša radnja u Harkovu. Zahvaljujući tome, kolekcija MANGO Kids će u Ukrajini biti dostupna već od ove jeseni. Prosječna cijena pojedinačnog komada odjeće iznosit će 20-30 eura -- objašnjava Selivanovskaja.

Za kolekciju donjeg rublja i sportske odjeće bit će izdvojen prostor od oko 20 m2. Ta će se kolekcija također pojaviti u kolovozu, u 130 odabranih trgovina diljem svijeta. Prva prodajna točka s ovim konceptom u Ukrajini otvorit će se početkom iduće godine. Prema prvim podacima, prosječna vrijednost pojedinačnog komada iz sportske linije ili donjeg rublja će biti oko 20 eura.

Međutim, planirane promjene neće značajnije utjecati na financijsku komponentu partnerstva s tvrtkom MANGO. Franšizodavac uvjerava -- renoviranje prodajnog prostora možda će zahtijevati izdvajanje neznatne sume novca, no isplativost samog projekta neće biti dovedena u pitanje.

U Hrvatskoj trenutno posluje 14 Mango trgovina, kako to stoji na internetskim stranicama tvrtke Iris moda d.o.o, koja je najveći distributer ovoga španjolskog branda u Hrvatskoj.

Izvor: Franchising.ua