Poznati poljski brand obuće CCC širi se na inozemna tržišta izravno, ali i preko franšiznih sustava. U Hrvatskoj će, za sada, obuću prodavati preko trgovina u sopstvenom vlasništvu. Ove godine se planiraju pojaviti i u Turskoj i Njemačkoj.
Utorak
24.09.2013
Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
 

Prva trgovina u Hrvatskoj otvorena je u Rijeci, u Tower Centru, a CCC će se smjestiti i u Interspar Centar u Osijeku, i u najveći trgovački centar u zemlji - Westgate u Zaprešiću pored Zagreba. - Hrvatska je za CCC posebno zanimljivo tržište, jer se ovdje pridaje velika vrijednost kako modi, tako i privlačnim cijenama. Oboje u velikoj mjeri nude zbirke lanca CCC , zato puno očekujemo baš od naših hrvatskih filijala - rekao je Gerald Zimmermann, menadžer CCC Hrvatska i CCC Austria, prilikom ulaska ovog lanaca na hrvatsko tržište.

Najveći poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac obućom ove godine ima vrlo ekspanzivnu strategiju širenja. Prije Hrvatske ovaj brand se prethodno pojavio u Austriji i Sloveniji, a do kraja godine je planirano otvorenje trgovina i u Turskoj i Njemačkoj. - Dosadašnje četiri lokacije u Austriji, pokazale su se kao puni pogodak, a dijelom su čak i daleko nadmašile očekivanja. Vrlo smo zadovoljni i u Sloveniji gdje posluju dvije filijale - kaže Zimmermann.

On ističe da nimalo slučajno CCC znači "Cijena čini čuda" (Cijena Czyni Cuda - na poljskom ) budući da su oni obiteljska trgovina obuće s izvandrednim odnosom cijene i usluge. Svaka sezonska kolekcija broji oko 4.000 modela ženskih, muških i dječjih cipela. - Naša jesenja/zimska kolekcija od kože za žene koju većim dijelom sami proizvodimo posebno iznenađuje naše kupce, kako zbog velikog izbora, tako i zbog privlačnih cijena. Uz to, uvodimo novi, atraktivni koncept uređenja trgovina koji je postavio novi standard u trgovini cipela - kaže Zimmerman.

Tvrtka CCC je u drugom tromjesečju ove godine prije oporezivanja (EBIT)ostvarila dobit od 18,27 milijuna eura, što je 44,7 posto više u odnosu na isti period prošle godine. Prihod koncerna je iznosio 151,81 milijuna eura, odnosno, 9,4 posto više u odnosu na godinu dana ranije.

CCC S.A. najveći je poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac cipela sa sjedištem u poljskom gradu Polkovice. Koncern se od 2004. kotira na Varšavskoj burzi i zapošljava više od 7.000 radnika. Osnovao ga je Dariusz Milek, glavni dioničar i izvršni direktor CCC-a . Krajem kolovoza 2013. CCC je držao više od 700 trgovina na površini od 218.836 kvadrata u 12 zemalja. U Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj CCC ima vlastite trgovine , a u Rumunjskoj, Rusiji, Litvi, Kazahstanu i Ukrajini posluje kao franšiza.