31.10.2013

Novo tržište, nove mogućnosti

Slovačka se upravo pridružila zemljama u kojima PROFIT system nudi svoje usluge. Pokrenut je i portal koji će poduzetnima, pored svih informacija o franšizingu, ponuditi i ideje za posao.

Tržište franšizinga u Slovačkoj je u posljednjih nekoliko godina doživjelo nagli rast. Pored toga što su ovom tržištu prirodno gravitirali franšizni sustavi iz susjedne Češke, danas je sve više stranih tvrtki koje pokušavaju prodrijeti do potrošača u Slovačkoj. Razvoj franšizinga od sada će pratiti i poljska konzultantska kuća PROFIT system, koja je nedavno svoje usluge ponudila i poduzetnicima iz Slovačke. Poljska tvrtka je, između ostalog, pokrenula i novi u nizu svojih specijaliziranih portala - Franchising.sk.

Franchising.sk Fot. PROFIT system

Slovačka je deveta zemlja u kojoj će PROFIT system nuditi svoje usluge, a Franchising.sk se pridružio grupi portala koji, po istom principu i sa istom misijom, posluju već u Poljskoj, Češkoj, Rusiji, Mađarskoj, Srbiji, Ukrajini, Hrvatskoj i Rumunjskoj.

Slovačka je na ovaj način postala deveta zemlja u kojoj će PROFIT system nuditi usluge konsaltinga iz oblasti franšizinga, a Franchising.sk se pridružio grupi portala koji, po istom principu i sa istom misijom, posluju već u Poljskoj, Češkoj, Rusiji, Mađarskoj, Srbiji, Ukrajini, Hrvatskoj i Rumunjskoj. Franchising.sk će promovirati model franšiznog poslovanja, objavljivati ​​aktualnosti iz Slovačke i svijeta, iskustva primatelja franšiza, savjete za pokretanje i razvoj poslovanja, kao i prikaze uspješnih sustava. Rečju, informacije neophodne svim poduzetnicima koji razmišljaju pokrenuti vlastiti posao, a traže inspirativne i provjerene ideje za posao.

Jozef Šétaffy, predsjednik Slovačke franšizne asocijacije (SFA), kaže da je tržište franšiza u Slovačkoj još uvijek mlado i nerazvijeno, ali da u posljednje dvije godine pokazuje vrlo dinamičan rast. - Kao i na svakom pojedinačnom tržištu, i franšizing u Slovačkoj ima svoje specifičnosti, jer je uvjetovan geografskim i društvenim strukturama. Poduzetnik prvo treba uložiti svoje vrijeme i dobro se upoznati s odlikama tržišta - objašnjava Šétaffy i činjenicu zbog čega Slovačka franšizna asocijacija još uvijek treba raditi na promociji franšiznog poslovanja.

Slovačka franšizna asocijacija za sada ima 30 punopravnih članova. Trenutno radi na prijedlogu za izmjenu Statuta koji bi trebao stvoriti mnogo bolje preduvjete za rad i širenje spektra aktivnosti asocijacije. Međutim, pored asocijacije, franšizing se razvija zahvaljujući i suradnji s relevantnim institucijama poput Udruženja poduzetnika Slovačke ili Nacionalne agencije za razvoj malih i srednjih poduzeća. PROFIT system i portal Franchising.sk će, svakako, dobiti priliku da u tom procesu razvoja odigraju vrlo važnu ulogu.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank