Tržište na dlanu

Nikola Mihailović
Agencija Eurojet prisutna je na tržištu Srbije već 21 godinu. Četiri godine nakon što je osnovana postala je član Međunarodnog udruženja avioprijevoznika IATA, kao i Nacionalne asocijacije turističkih agencija YUTA. Prije dvije godine su odlučili zakoračiti u svijet franšiza. Prva franšizna Eurojet agencija otvorena je u Beogradu, a zatim su se mreži pridružile i franšize na Konjarniku i u Novom Sadu.
Nikola Mihailović, marketing menadžer u tvrtki Eurojet, kaže da su franšize otvorene kako bi poboljšali prodaju turističih aranžmana i ostalih turističkih usluga iz ponude. - Kao kanal prodaje, franšizing je naša alternativna strategija marketinga. Najveća prednost je što se ulaskom u poslovni sustav Eurojeta obezbjeđuje tržište, čime primatelj franšize preskače sve faze osvajanja tržišta, rizike i probleme - ističe Mihailović.
Primatelj franšize treba obezbjediti poslovni prostor, u svom vlasništvu ili u zakupu, najmanje tri godine. Vanjski i unutarnji izgled poslovnog prostora treba biti identičan izgledu lokala koji su u vlasništvu davatelja franšize. Aranžmane i druge usluge može prodavati samo krajnjim korisnicima, dok je suradnja s subagentima zabranjena. - U ponudi franšiznih podružnica mogu se naći samo aranžmani agencija Eurojet. Međutim, moguće je prodavati vlastite aranžmane ili aranžmane drugih agencija ukoliko se dobije pismena suglasnost davatelja - kaže Mihailović.
Primatelj je i u obvezi redovito nabavljati propagandni materijal. Ukoliko putnik pretrpi štetu na putovanju koju je uzrokovao primatelj franšize, dužan je da je i nadoknadi.
S druge strane, Eurojet se obvezuje da će davatelja franšize uputiti u posao i prenijeti znanja neophodna za pružanje turističkih usluga, ali i upravljanja, posebno u području računovodstva i knjigovodstva. Franšizodavac također daje i marketinšku potporu, budući da se uz oglašavanje vlastitih poslovnica reklamiraju i franšizne.
Tvrtka Eurojet zapošljava 30 ljudi. Pored vlastitih poslovnica i franšiznih podružnica, posjeduje i vrlo razvijenu mrežu subagenata u zemlji i regiji. - Naša misija je ojačati poziciju na domaćem tržištu, ali i upoznati inozemna tržišta s turističkim potencijalima Srbije. Cilj nam je povećati prodaju i broj zadovoljnih putnika - kaže Mihailović.
Agencija Eurojet je turističko poduzeće čija je osnovna djelatnost pružanje turističkih usluga u zemlji i inozemstvu. U ponudi ove agencije su ljetovanja, zimovanja, posjete europskim gradovima, egzotičnim destinacijama, organizacija individualnih putovanja, prodaja zrakoplovnih karata, organiziranje kongresa i sajmova.
pročitajte članke

Zašto Direct Booker mijenja franšizni model, što će biti novine, tko je idealan primatelj franšize te kako tvrtka utječe na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Bookera
Poljska hotelska grupa Orbis postala je nositelj master franšize za još jedan brand – Adagio. Licenca pokriva osam zemalja Središnje i Istočne Europe.
Orbis Hotel Group planira ubrzati tempo ekspanzije u Istočnoj i Središnjoj Europi. Novi franšizni direktor preuzima novi zadatak.
Najveći hotelski lanac na svijetu Marriott International, koji se širi i putem franšize, planira značajno povećati svoju mrežu u Europi i svijetu, i to u svim smještajnim kategorijama.
Orbis Group, nositelj master franšize francuskog AccorHotelsa za Središnju i Istočnu Europu, u rujnu 2017. otvara hotel u Beogradu – Mercure Belgrade Excelsior.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
Kraj će ožujka obilježiti dva sajma franšiza – prvi se održava u Katowicama, drugi u Parizu. Oba imaju isti cilj – privući ljude koji žele započeti posao kupnjom franšize.