22.11.2013

Tržište na dlanu

Turistička agencija Eurojet je prije dvije godine počela širiti mrežu franšiznih poslovnica. Danas u svom sustavu ima tri franšize i u potrazi je za novim partnerima.

Agencija Eurojet prisutna je na tržištu Srbije već 21 godinu. Četiri godine nakon što je osnovana postala je član Međunarodnog udruženja avioprijevoznika IATA, kao i Nacionalne asocijacije turističkih agencija YUTA. Prije dvije godine su odlučili zakoračiti u svijet franšiza. Prva franšizna Eurojet agencija otvorena je u Beogradu, a zatim su se mreži pridružile i franšize na Konjarniku i u Novom Sadu.

Eurojet, poslovnica Fot. Eurojet

Kao kanal prodaje, franšizing je naša alternativna strategija marketinga. Najveća prednost je što se ulaskom u poslovni sustav Eurojeta obezbjeđuje tržište, čime primatelj franšize preskače sve faze osvajanja tržišta, rizike i probleme.
Nikola Mihailović

Nikola Mihailović, marketing menadžer u tvrtki Eurojet, kaže da su franšize otvorene kako bi poboljšali prodaju turističih aranžmana i ostalih turističkih usluga iz ponude. - Kao kanal prodaje, franšizing je naša alternativna strategija marketinga. Najveća prednost je što se ulaskom u poslovni sustav Eurojeta obezbjeđuje tržište, čime primatelj franšize preskače sve faze osvajanja tržišta, rizike i probleme - ističe Mihailović.

Primatelj franšize treba obezbjediti poslovni prostor, u svom vlasništvu ili u zakupu, najmanje tri godine. Vanjski i unutarnji izgled poslovnog prostora treba biti identičan izgledu lokala koji su u vlasništvu davatelja franšize. Aranžmane i druge usluge može prodavati samo krajnjim korisnicima, dok je suradnja s subagentima zabranjena. - U ponudi franšiznih podružnica mogu se naći samo aranžmani agencija Eurojet. Međutim, moguće je prodavati vlastite aranžmane ili aranžmane drugih agencija ukoliko se dobije pismena suglasnost davatelja - kaže Mihailović.

Primatelj je i u obvezi redovito nabavljati propagandni materijal. Ukoliko putnik pretrpi štetu na putovanju koju je uzrokovao primatelj franšize, dužan je da je i nadoknadi.

S druge strane, Eurojet se obvezuje da će davatelja franšize uputiti u posao i prenijeti znanja neophodna za pružanje turističkih usluga, ali i upravljanja, posebno u području računovodstva i knjigovodstva. Franšizodavac također daje i marketinšku potporu, budući da se uz oglašavanje vlastitih poslovnica reklamiraju i franšizne.

Tvrtka Eurojet zapošljava 30 ljudi. Pored vlastitih poslovnica i franšiznih podružnica, posjeduje i vrlo razvijenu mrežu subagenata u zemlji i regiji. - Naša misija je ojačati poziciju na domaćem tržištu, ali i upoznati inozemna tržišta s turističkim potencijalima Srbije. Cilj nam je povećati prodaju i broj zadovoljnih putnika - kaže Mihailović.

Agencija Eurojet je turističko poduzeće čija je osnovna djelatnost pružanje turističkih usluga u zemlji i inozemstvu. U ponudi ove agencije su ljetovanja, zimovanja, posjete europskim gradovima, egzotičnim destinacijama, organizacija individualnih putovanja, prodaja zrakoplovnih karata, organiziranje kongresa i sajmova.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank