26.11.2013

Uspjeh se uči

Početkom godine na tržište Srbije, Crne Gore i Makedonije stigao je jedan od najpoznatijih franšiznih koncepata za unapređenje učinka pojedinaca i grupa - Franklin Covey. Primatelj master franšize je tvrtka Methodes.

Tvrtka Franklin Covey više od 15 godina pomaže ljudima unaprijediti i poboljašati svoju efektivnost. Stručnjaci ove tvrtke, zapravo, organiziraju treninge, nude procjenu i ocjenu usluga, te alata koji podižu produktivnost pojedinca, timova i organizacija. I u poslu kojim se bave - Franklin Covey je svjetski lider. U prilog tome govore zavidne brojke: 90 posto klijenata tvrtke nalazi se na prestižnom popisu časopisa Fortune "500 najvećih tvrtki u SAD-u" (Fortune 500 Companies), imaju više od tri milijuna zadovoljnih klijenata, a svake godine njihove tečajeve upiše 300.000 polaznika u gotovo 130 zemalja. Ova tvrtka, koja zapošljava 1.400 ljudi diljem svijeta, listirana je i na Njujorškoj burzi (NYSE:FC).

Igor Ivić, Methodes Fot. Igor Ivić, direktor kompanije Methodes

To što smo imali više od 1.300 polaznika u posljednjih godinu dana navodi nas na zaključak da su sva tržišta u regiji, u suštini, jako slična, ako izuzmemo manje kulturološke razlike. Međutim, spremnost ljudi da prihvate izazove, visok nivo emocionalne inteligencije, spremnost na usavršavanje, usvajanje novih znanja i vještina, jeste ono što nas čini izuzetno ponosnim što imamo priliku poslovati u ovoj oblasti i u ovim zemljama.
Igor Ivić

Pored toga, jedan od osnivača tvrtke, Stephen R. Covey autor je popularnog i nezaobilaznog štiva kad je rješavanje osobnih i profesionalnih problema u pitanju - Sedam navika uspješnih ljudi.

Čini se da je suvišno postavljati pitanje što je skupinu stručnjaka s ovih prostora nagnalo da uzme baš ovu franšizu. Tvrtka Methodes nastala je, kako kaže njen direktor Igor Ivić, iz želje grupe profesionalaca da svoje veliko poslovno iskustvo vođenja ljudi i upravljanja procesima pretoči u učinkovitu i efektivnu praksu. Tako je Methodes u siječnju 2013. postao primatelj master franšize FranklinCovey™ za tržište Srbije, Crne Gore i Makedonije. - Suradnja je prije svega posljedica naše želje i inicijative. Imali smo iskustva sa sličnim tvrtkama, ali smo se odlučili za Franklin Covey znajući da su lider u oblasti edukacija i treninga - kaže Ivić.

Franšizni ugovor su potpisali na pet godina s mogućnošću produženja. Ugovor podrazumijeva plaćanje mjesečne naknade u vidu postotka od ostvarenog prometa, pri čemu se primatelj franšize obavezao mora ostvariti minimalni promet definiran biznis planom.

Tvrtka Methodes nema pravo davati dalje franšize. Franklin Covey, kako kaže Ivić, na svakom tržištu primjenjuje koncept koji podrazumijeva samo jednog primatelja franšize.

Podrška davatelja franšize, kako kaže Ivić, obuhvaća više segmenata poslovanja. - Od prijenosa znanja i onoga što zovemo know-how u širem smislu, a predstavlja ogromno iskustvo i sadrži globalne trendove i konstantno unapređenje portfelja, do pomoći u operativnom poslovanju, svih neophodnih obuka, kao i mogućnost otvaranja suradnje sa lokalnim tvrtkama, a koja je dio globalnih ugovora - objašnjava Ivić.

Standardi, koje oni kao primatelji moraju ispuniti, prije svega se odnose na operativne zahtjeve u domeni profesionalnih kvalifikacija zaposlenika, procedura i sustava izvještavanja, certifikacije za programe i proizvode i obveze usvajanja svih novih rješenja u domeni metodologije rada.

U posljednjih godinu dana Methodes je imao više od 1.300 polaznika. - To iskustvo nas navodi na zaključak da su sva tržišta u regiji, u suštini, jako slična, ako izuzmemo manje kulturološke razlike. Međutim, spremnost ljudi da prihvate izazove, visoka razina emocionalne inteligencije, spremnost na usavršavanje, usvajanje novih znanja i vještina, jeste ono što nas čini izuzetno ponosnim što imamo priliku poslovati u ovoj oblasti i u ovim zemljama - kaže Ivić.

Svako rješenje ove tvrtke, kako kaže Ivić, prilagođeno je potrebama klijenta. - Treninzi se razvijaju na temelju definiranih kompetencija i potreba biznisa. Radeći za velike i svjetski poznate korporativne sustave, naši konzultanti donose vlastito poslovno iskustvo komunikacije s ljudima, uređenja poslovnih sustava, motiviranja pojedinaca i grupa, stvarajući preduvjete za realni ljudski i poslovni napredak. Naša metodologija je utemeljena na prednostima i kompetencijama sudionika, a ne njihovim nedostacima - objašnjava Ivić sam koncept rada.

Izazovi koje na treninzima stavljaju jedni ispred drugih pomažu sudionicima da prihvate nova znanja, vještine, tehnike, alate, dodaje Ivić. To je osnova razvoja emocionalne inteligencije i njene primjene u odnosu na pojedince, timove ili korporativnu kulturu, ali i na klijente, odnosno, kupce.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank